-Carrie Skrevet 5. februar 2010 #541 Skrevet 5. februar 2010 Jeg spiller sims på macbooken min, men har litt problemer med at viften går HELE tiden mens jeg spiller.. noen som har samme problemet og kanskje tips til hvordan jeg kan få den til å slutte? Ganske irriterende i lengden.
Supramundane Skrevet 6. februar 2010 #543 Skrevet 6. februar 2010 Ja,jeg holder på med det Kan du legge ut listen? Ja, takk Hadde vært fint om du kunne legge den ut. Her kommer listen. Den er ganske lang altså. Jeg fant den forøvrig på gamespot.com - bare så det er sagt! Man trenger ikke i nærheten av alle sammen for å få level 10 foto-skills. Jeg pleier å "spare" bilder som har høy base value til simmen min har fått høyere skills og bedre kamera, da kan hun få flere tusen for hvert bilde. (Panorama og classic vignette gir best sum) ------------- Architecture * Bookstore - Bookstore in your neighbourhood - Base Value = §290 * Chinese Garden - Scholar's Garden in China - Base Value = §240 * City Hall - City Hall in your neighbourhood - Base Value = §140 * Dojo - The Phoenix Martial Arts Academy in China - Base Value = §210 * French Market - The marketplace in France - Base Value = §75 * Hospital - The General Hospital in your neighbourhood - Base Value = §160 * Market - Marketplace in any travel destination - Base Value = §160 * Mausoleum - Mausoleum in the Cemetery - Base Value = §230 * Nectary - The Nectary in France - Base Value = §230 * Stadium - Stadium in your neighbourhood - Base Value = §140 * Theatre - Local Theatre in your neighbourhood - Base Value = §150 Around Town * Beach - Your local beach - Base Value = §80 * Bicycle - A normal bicycle - Base Value = §2 * Bistro - The neighbourhood Bistro - Base Value = §80 * Car - Any normal car - Base Value = §1 * Diner - Your local Diner - Base Value = §80 * Grocery Store - The neighbourhood Grocery Store - Base Value = §80 * Gym - The neighbourhood Gym - Base Value = §80 * Park - Any neighbourhood Park - Base Value = §80 * Picnic Basket - Picnic Basket in the Park - Base Value = §3 * Places in Town - Any normal Career Workplace - Base Value = §80 * Police Car - A police car - Base Value = §80 * School - The neighbourhood School - Base Value = §80 * Spa - The neighbourhood Spa - Base Value = §80 Best of Class * Champion of the Nation - Sim at top of Military Career - Base Value = §290 * Diplomat Extraordinaire - Sim at top of Politics Career - Base Value = §286 * Expensive Stereo - The most expensive stereo - Base Value = §190 * Iron Chef - Sim at the top of Culinary Career - Base Value = §280 * Lifesaver - Sim at the top of Medicine Career - Base Value = §240 * Limo - A limo - Base Value = §293 * Master Criminal - Sim at top of Criminal Career - Base Value = §300 * Money Tree - A Money Tree - Base Value = §240 * Most Expensive Tent - The Sultan's Tabernacle Tent - Base Value = §200 * Nectar Rack - A Nectar Rack - Base Value = §180 * Omniplant - The Omniplant - Base Value = §300 * Rich and Famous Car - A very expensive car - Base Value = §25 * Rich and Famous Metal - Expensive Metals, like Gold - Base Value = §25 * Super Cop - Sim at top of Law Enforcement Career - Base Value = §290 * Super Star - Sim at top of Music Career - Base Value = §270 Calamity * Being Arrested - A Burglar being arrested - Base Value = §20 * Fight - 2 Sims fighting each other - Base Value = §100 * Repo Man - A Repo Man taking away objects - Base Value = §100 * Sick Sim - A Sick Sim - Base Value = §20 * Singed - A Sim that has been singed by fire - Base Value = §100 * Slapping - One Sim slapping another - Base Value = §100 * Snake Fail - Snake biting a Snake Charmer - Base Value = §75 * Soaked - A Sim Soaked from a Dive Well - Base Value = §10 * Social Worker - Social Worker taking away a Child - Base Value = §100 * Thievery - A Burglar stealing something - Base Value = §100 Collectables * Canopic Jar Collection - Completed Canopic Jar Set - Base Value = §400 * China Statue Set - Completed China Statue Set - Base Value = §245 * Copper - A smelted copper bar - Base Value = §50 * Dangerous Creatres Statue Set - Completed set - Base Value = §300 * Dropa Stone Collection - Completed Dropa Stone Set - Base Value = §350 * Egypt Statue Set - Completed Egypt Statue Set - Base Value = §425 * Geode - A cut Geode - Base Value = §50 * Gold - A smelted gold bar - Base Value = §50 * Iron - A smelted iron bar - Base Value = §50 * Luminorious Gem - A Cut Luminorious Gem - Base Value = §75 * Magic Gnome - A Magic Gnome - Base Value = §260 * Mercury - A mercury vial - Base Value = §50 * Mummitomium - A smelted mummitomium bar - Base Value = §80 * Opal - A Cut Opal - Base Value = §65 * Pink Diamond - A Cut Pink Diamond - Base Value = §75 * Quartz - A Cut piece of Quartz - Base Value = §25 * Rainbow Gem - A Cut Rainbow Gem - Base Value = §75 * Silver - A smelted silver bar - Base Value = §50 * Space Rock - Any random Space Rock - Base Value = §50 * Tiberium - A Cut piece of Tiberium - Base Value = §130 * Topaz - A Cut Topaz - Base Value = §75 * White Diamond - A Cut Diamond - Base Value = §75 Everyday Moments * Area Man/Woman - A normal Sim - Base Value = §20 * Babysitter - A Nanny - Base Value = §190 * Chessmatch - 2 Sims playing chess - Base Value = §5 * Child Being Carried - Sim carrying a child - Base Value = §5 * Child Playing with Eastbake - Sim playing with oven - Base Value = §75 * Child Playing with Toybox - Sim playing with toybox - Base Value = §75 * Computing - Sim using computer - Base Value = §5 * Cook Cooking - A Sim cooking - Base Value = §20 * Firefighter - A Firefighter - Base Value = §100 * Fishing - A sim fishing - Base Value = §5 * Five Sims - 5 Sims in a frame - Base Value = §5 * Four Sims Eating - 4 Sims having a meal - Base Value = §5 * Gardening - A Sim gardening - Base Value = §5 * Lovers at Night - 2 Sims being romantic at night - Base Value = §5 * Maid - Photo of a Maid - Base Value = §5 * Maid at Work - Maid working - Base Value = §5 * Mail Carrier - Sim delivering your mail - Base Value = §100 * Photo of Photographer - Sim photographing your Sim - Base Value = §5 * Pizza Delivery - Sim delivering Pizza - Base Value = §5 * Playing with Sprinkler - Sims playing with Sprinkler - Base Value = §50 * Police Officer - A Police Officer - Base Value = §100 * Politics Demonstration - A Political rally - Base Value = §35 * Repair Man Repairing - Repairman working - Base Value = §5 * Repair Sim - The Repairman - Base Value = §5 * Sim Painting - A Sim painting - Base Value = §5 * Three's a Crowd - 3 Sims in a frame - Base Value = §5 * Two's Company - 2 Sims in a frame - Base Value = §5 Family * Child - Your child - Base Value = §2 * Dead Relatives - Ghosts of a family member - Base Value = §65 * Family Member - A family member - Base Value = §5 * Friend - One of your Sim's friends - Base Value = §2 * Grandchild - Your grandchild - Base Value = §2 * Housemate - Housemate of your Sim - Base Value = §5 * Significant Other - Sim you are romantic with - Base Value = §2 * Spouse - Your Spouse - Base Value = §2 * Three of my Friends - 3 of your Sim's Friends - Base Value = §4 * Two of my Friends - 2 of your Sim's Friends - Base Value = §2 Home Sweet Home * Baby Stuff - 2 Baby-related Objects - Base Value = §5 * Bathroom Stuff - 2 Bathroom Objects - Base Value = §5 * Decorations - 2 Decorative Objects - Base Value = §5 * Furniture - 2 Furniture Objects - Base Value = §5 * Gadgets Galore - 2 Electronic Objects - Base Value = §5 * Kitchen Kitsch - 2 Kitchen Objects - Base Value = §5 * Nice Garden - 2 Garden Objects - Base Value = §5 * Outdoor Stuff - 2 Outdoor Objects - Base Value = §5 * Party Stuff - 2 Party-related Objects - Base Value = §5 * Something Yummy - A prepared recipe or Nectar - Base Value = §5 * Stuffed Bear - Stuffed Bear - Base Value = §1 * Toilet - A Toilet - Base Value = §1 * Toys and Hobbies - 1 Toy or Hobby Object - Base Value = §5 Paranormal * Death of an NPC - NPC being taken by Grim Reaper - Base Value = §200 * Death on Vacation - Sim at travel area taken by Grim - Base Value = §250 * Doubly Dead - Ghost and Mummy in the Same Frame - Base Value = §300 * Ghost - A Ghost - Base Value = §100 * Ghost Problem - 2 Ghosts - Base Value = §200 * Haunted Objects - Object haunted by Ghost - Base Value = §200 * Mummy - A Mummy - Base Value = §30 * Mummy Having a Snack - Mummy eating a Mummy Snack - Base Value = §50 * My Dead Enemy - Ghost of an Enemy - Base Value = §300 * My Dead Spouse - Ghost of Dead Spouse - Base Value = §150 * Serious Ghost Problem - 3 Ghosts - Base Value = §300 * Too Many Ghosts - 5 Ghosts - Base Value = §500 * Wandering Ghost - Ghost walking around - Base Value = §30 Plants * Apple Tree - Mature Apple Tree - Base Value = §35 * Bell Pepper Plant - Mature Bell Pepper Plant - Base Value = §35 * Cherimola Blan Grape Vine - Mature Cherimola Vine - Base Value = §35 * Cranerlet Nuala Grape Vine - Mature Cranerlet Vine - Base Value = §35 * Death Flower Bush - Mature Death Flower Bush - Base Value = §35 * Flame Fruit Plant - Mature Flame Fruit Plant - Base Value = §35 * Garlic Plant - Mature Garlic Plant - Base Value = §35 * Gralladina Fran Grape Vine - Mature Gralladine Vine - Base Value = §35 * Grape Vine - Mature Grape Vine - Base Value = §35 * Hydrangea - A Hydrangea Plant - Base Value = §35 * Lettuce Plant - Mature Lettuce Plant - Base Value = §35 * Life Plant - Mature Life Plant - Base Value = §35 * Lime Tree - Mature Lime Tree - Base Value = §35 * Meloire Grape Vine - Mature Meloire Vine - Base Value = §35 * Onion Plant - Mature Onion Plant - Base Value = §35 * Plum Tree - Mature Plum Tree - Base Value = §35 * Pomegranate Tree - Mature Pomegranate Tree - Base Value = §35 * Potato Plant - Mature Potato Plant - Base Value = §35 * Red Rose - A Red Rose - Base Value = §35 * Renoit Grape Vine - Mature Renoit Vine - Base Value = §35 * Sunflower - A Sunflower - Base Value = §35 * Tomato Plant - Mature Tomato Plant - Base Value = §35 * Watermelon Vine - Mature Watermelon Vine - Base Value = §35 * White Rose - A White Rose - Base Value = §35 Sims in Motion * Air Guitar - Sim playing an guitar in air - Base Value = §75 * Clearing Pile - Sim clearing rubble in tombs - Base Value = §75 * Making Nectar - Sim making nectar - Base Value = §75 * Martials Art Training - Sim training martial arts - Base Value = §75 * Playing Instrument - Sim playing a musical instrument - Base Value = §75 * Pleading to Sphinx - Sim pleading to Sphinx in Egypt - Base Value = §75 * Pushing Statue - Sim pushing statue - Base Value = §75 * Rummaging In a Trashcan - Sim digging through a trashcan - Base Value = §75 * Sim Breaking Board - Sim using board breaker - Base Value = §75 * Sim Making Bed - A Sim making their bed - Base Value = §75 * Sim Putting Out Fire - Sim extinguishing fire - Base Value = §75 * Sim Running - A Sim running - Base Value = §75 * Sim Solo Dancing - Sim dancing by themself - Base Value = §75 * Sim Swimming - A Sim swimming - Base Value = §75 * Sims Dancing - 2 Sims dancing - Base Value = §75 * Sims Playing Catch - 2 Sims playing catch - Base Value = §75 * Sims Sparring - 2 Sims sparring - Base Value = §150 * Swing Set - Sim using the swing set - Base Value = §75 * Voyeur Couch Make Out - 2 Sims kissing on couch - Base Value = §120 * Working Out - Sim working out on exercise machine - Base Value = §75 Still Life * Candles - Some candles - Base Value = §2 * Couch - A couch - Base Value = §1 * Flowers - Some flowers - Base Value = §3 * Garden Decorations - Garden Decoration - Base Value = §1 * Generic - A normal object - Base Value = §1 * Nectar Bottle and Food - Nectar Bottle and Dish of Food - Base Value = §5 * Television - A television - Base Value = §1 * Tissue Box - A tissue box - Base Value = §1 * Tombstone - A tombstone - Base Value = §5 * Video Game - Video game console - Base Value = §1 Travel * Abu Simbel - Tomb of Abu Simbel in Egypt - Base Value = §250 * Anubis Torch - Anubis Torch in Egypt - Base Value = §200 * Floor Switch - Floor Switch in tomb - Base Value = §190 * Giant Boulder - Giant Boulder in tomb - Base Value = §120 * Lovers in China - 2 Sims being romantic in China - Base Value = §75 * Lovers in Egypt - 2 Sims being romantic in Egypt - Base Value = §75 * Lovers in France - 2 Sims being romantic in France - Base Value = §75 * Pile of Ancient Coins - Ancient Coins in a tomb - Base Value = §160 * Pushable Statue - Pushable Statue in tomb - Base Value = §120 * Pyramid - A pyramid in Egypt - Base Value = §300 * Relic - A relic anywhere - Base Value = §75 * Rubble Pile - Pile of rubble in tomb - Base Value = §75 * Sarcophagus - A sarcophagus anywhere - Base Value = §120 * Shower in a Can Voyeur - Sim using the can - Base Value = §50 * Snake Charmer - Snake Charmer in Egypt - Base Value = §200 * Soulpiece Statue - Soulpiece Statue inside Sphinx - Base Value = §200 * Sphinx - Sphinx in Egypt - Base Value = §180 * Temple of the Dragon - Temple of the Dragon in China - Base Value = §350 * Trap - A trap in a tomb - Base Value = §100 * Treasure Chest - Treasure Chest in tomb - Base Value = §150
Gjest Cupcakes Skrevet 6. februar 2010 #544 Skrevet 6. februar 2010 Kan nok ikke det nei. Men det hadde vært genialt! ikke sant jeg har ikke tålmodighet til å styre mange simmer så spiller alltid bare med en, men syntes det hadde hvert supert om det kunne bodd andre i samme bygg. også syntes jeg det var så gøy med den utgaven av toern,spilte fra å ikke eie nåla i veggen og jobbe for å få bedre jobb og flytte til toppleilighetene, var skikkelig moro det
Gjest Cupcakes Skrevet 7. februar 2010 #545 Skrevet 7. februar 2010 nå har jeg trasket og trasket rundt i den store pyramiden i "egypt" for å finne det 2. forminne, men finner det jo ikke.. noen som vet hvor det ligger? har så og si hvert gjennom hele pyramiden, utenom en dør som det ligger en kjempe stor sten forran, og en annen dør som jeg ikke finner nøkkelen til, den er helt nederst og det kom på sånne elektriske feller nå¨r ejg tok en annen nøkkel som lå på et "bord" forran døren. noen som kan hjelpe meg med å komme videre?
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. februar 2010 #546 Skrevet 8. februar 2010 Nå vet ikke jeg nøyaktig hvilket oppdrag du snakker om, men den store stenen kan du bare fjerne etter å ha vært i kina og fått tak i "den store stenfjerneren"(har ikke peiling på hva den heter altså). Egentlig veldig grei å få tak i først som sist, for du trenger den både i Egypt og Frankrike også!
Gjest Cupcakes Skrevet 12. februar 2010 #547 Skrevet 12. februar 2010 vet noen hvor jeg finner nøkkelsteinen til dødsgravkammeret (??) aka dødsgravkammernøkkelsteinen? mangler den for å finne firminne 2 i den store pyramiden i egypt og kommer virkelig ikke vidre, blir nesten gal av å lete nå. har fått den øks tingen fra kina. blir evig takknemlig om noen vet hvor den er gjemt!
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. februar 2010 #548 Skrevet 12. februar 2010 Nå husker jeg ikke spesielt godt akkurat denne delen, men jeg fant iallefall denne forklaringen på denne siden: Great Pyramid The Great Pyramid is massive, and probably the largest tomb in World Adventures. It's however a bit easy to complete, and doesn't require any adventures to clear, but to fully explore it you'll need Pangu's Axe to smash a boulder. With that boulder gone, look for a hidden door along the wall to find an upper level with great treasure and a Sarcophagus of Kings that has a high likelihood of containing a mummy for you to deal with. You don't need Pangu's Axe to get the Sigil here however: The Sigil of the Den of Lost Souls is found toward the end. If you're having trouble finding the Death keystone, look in the patch of light on the ground near the tree where you use the Lodestone Keystone. In that same room, there is a rubble pile that's hard to get to: look for a torch on a wall in the nearby room which can be activated to allow passage. En av fordelene med å spille på engelsk, mye lettere å få hjelp hvis man står fast
Gjest Cupcakes Skrevet 12. februar 2010 #549 Skrevet 12. februar 2010 tusen hjertlig! tror jeg skal finne sånn ca ut av det da!
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. februar 2010 #550 Skrevet 12. februar 2010 Bare hyggelig Har jo ikke noe bedre å gjøre, siden jeg ikke har pc til å spille sims på her, og må vente til jeg kommer hjem til foreldrene mine
Violetsky Skrevet 12. februar 2010 #551 Skrevet 12. februar 2010 Kjæresten min lastet ned spillet til meg i fjor sommer, men nå begynner jeg å bli lei av det. Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg spillet så jeg kan registrere det på nett og legge inn tilleggspakker osv.. Gleder meg! Er det foresten noen som vet hvor jeg finner regnbuesommerfugl og regnbuebille i spillet? (tror det er det de heter på norsk hvertfall, står rainbow.. på engelsk). Jeg har lett og lett over hele byen men finner de ikke Fant en engelsk side der det sto at jeg skulle finne sommerfuglen ved "pinocle pond" eller noe, men vet ikke hva det er på norsk Det er litt irriterende siden det er de to siste insektene jeg mangler.
Gjest Cupcakes Skrevet 12. februar 2010 #552 Skrevet 12. februar 2010 Bare hyggelig Har jo ikke noe bedre å gjøre, siden jeg ikke har pc til å spille sims på her, og må vente til jeg kommer hjem til foreldrene mine da klarte jeg det og ble endelig ferdig med det oppdraget!
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. februar 2010 #553 Skrevet 12. februar 2010 Kjæresten min lastet ned spillet til meg i fjor sommer, men nå begynner jeg å bli lei av det. Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg spillet så jeg kan registrere det på nett og legge inn tilleggspakker osv.. Gleder meg! Er det foresten noen som vet hvor jeg finner regnbuesommerfugl og regnbuebille i spillet? (tror det er det de heter på norsk hvertfall, står rainbow.. på engelsk). Jeg har lett og lett over hele byen men finner de ikke Fant en engelsk side der det sto at jeg skulle finne sommerfuglen ved "pinocle pond" eller noe, men vet ikke hva det er på norsk Det er litt irriterende siden det er de to siste insektene jeg mangler. Jeg googla litt igjen jeg da You can find the Rainbow Beetle in the land surrounding Llama Memorial Staidium. If you can wade through the legions of other beetles that inhabit it, the patch of land to the east of Pleasant Rest Graveyard, across the road, also sports the Rainbow Beetle. The Rainbow Butterfly can be found at Pinochle Pond. This is located directly north of the town, as far north as you can get before hitting the hills. You may also be able to find it in the land north of Pleasant Rest Graveyard. Denne siden har walkthrough for mange av oppgavene da klarte jeg det og ble endelig ferdig med det oppdraget! Så bra
Violetsky Skrevet 12. februar 2010 #554 Skrevet 12. februar 2010 Tusen takk woolfmoon, men jeg har funnet den siden, men jeg vet ikke hva pinochle pond heter på norsk. Har prøvd å sett rundt alle dammene uten å finne noe.. Har sånn sommerfuglhjelper også! Jeg har lett i flere uker nå uten å finne noe. Simmen min er ute ca hver dag!
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. februar 2010 #555 Skrevet 12. februar 2010 Fant denne videoen. Kanskje det ser kjent ut så du kan finne den igjen!?
Violetsky Skrevet 12. februar 2010 #556 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hmm.. Takk Tror jeg kjenner den igjen. Jeg har sett rundt alle dammene tidligere. Kanskje det at jeg ikke finner insektene er straffen fordi jeg har lastet ned spillet og ikke kjøpt Kanskje det ordner seg når jeg får kjøpt det i morgen.. hehe Endret 12. februar 2010 av Rosa Pute
Violetsky Skrevet 13. februar 2010 #557 Skrevet 13. februar 2010 Nå har jeg lastet ned et par slike gratisting, bl.a riverview. Men jeg finner den ikke i startprogrammet!! Jeg har lastet ned mange ganger, restartet programmet flere ganger, men ingenting skjer. Den var der en liten stund, men når jeg trykte på installer skjedde det ingenting, og plutselig var det borte igjen! Noen som vet noe?? Jeg er litt frustrert siden jeg kjøpte meg spillet i dag bare for å få lastet ned ting
Camilla :) Skrevet 16. februar 2010 #558 Skrevet 16. februar 2010 Noen som har kjøpt den nye utstyrspakken? http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SP...?id=MXK09207146 Er den bra?
Gjest Challabe Skrevet 16. februar 2010 #559 Skrevet 16. februar 2010 Går det ann å bestemme hvilket kjønn man skal få på barna? Jeg får ALLTID gutter, blæh..
Draum Skrevet 16. februar 2010 #560 Skrevet 16. februar 2010 Går det ann å bestemme hvilket kjønn man skal få på barna? Jeg får ALLTID gutter, blæh.. Spis epler så får du gutter, meloner så får du jenter. Det er epler i mange ting, sjekk oppskriftene, men pannekaker har epler i seg så det kan være derfor du bare får gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå