Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Startet en familie som skal følge random legacy challengen nå, gøy! Men vanskelig, for første paret så fikk ikke manne lov til å tjene penger, så de er dritfattige >< Og neste generasjon skal "living green" som krever en del penger for å få til..så bare å spare. Heldigvis skulle de første bare ha ett barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes forresten det er irriterende at de har så mye fri! Min var jo borte fra jobb i over en uke fordi hun giftet seg og så ble gravid + at det er feriedager hele tiden. De får jo aldri klatret i karrieren på den måten...kjempeplagsomt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt grønn på dette med Sims 3, og har vel egentlig ikke spilt så mye siden Sims 2 var det store.

Men kan man lage ett helt nytt nabolag på Sims 3, slik man kunne gjøre på Sims 2? Altså, et helt tomt område hvor man må sette inn tomter og slikt selv? Har ingen tilleggspakker eller noe, men merker at jeg virkelig savner den funksjonen. :)

Skrevet

Har dere noen gang lastet opp tomter i exchange? Jeg laget et enormt slott som jeg har brukt selv i spillet, og dette har da webteamet fjernet. Jeg forstår ikke hvorfor, men de har gjort dette en gang før. Jeg antar at det var et brudd på betingelsene deres ett eller annet sted, men jeg vet ikke hva det er. :( De gir jo ikke noe beskjed i det hele tatt, de bare fjerner det. :sukk: Å det slottet som var så vakkert da. Jeg ville jo bare dele det med noen andre.

Skrevet (endret)

Jeg er helt grønn på dette med Sims 3, og har vel egentlig ikke spilt så mye siden Sims 2 var det store.

Men kan man lage ett helt nytt nabolag på Sims 3, slik man kunne gjøre på Sims 2? Altså, et helt tomt område hvor man må sette inn tomter og slikt selv? Har ingen tilleggspakker eller noe, men merker at jeg virkelig savner den funksjonen. :)

Ja det kan du. Du må laste ned et program som heter verdenskaperen eller noe sånn. Det ligger på nettsiden. Du former landskapet og setter inn egne planter og sånn. Jeg har prøvd selv en gang, men det var litt komplisert.

Jeg bestemte meg for å laste ned en ny verden i exchange, og den var helt nydelig. :D

Hvis noen leter etter en ny verden, så er det en som heter Setra i exchange. Det finnes en video på youtube om den. :)

Endret av Chiyo
Skrevet

Ja det kan du. Du må laste ned et program som heter verdenskaperen eller noe sånn. De ligger på nettsiden. Du former landskapet og setter inn egne planter og sånn. Jeg har prøvd selv en gang, men det var litt komplisert.

Jeg bestemte meg for å laste ned en ny verden i exchange, og den var helt nydelig. :D

Hvis noen leter etter en ny verden, så er det en som heter Setra i exchange. Det finnes en video på youtube om den. :)

Aah, mange takk! Nå er det nok stor mulighet for at jeg kanskje blir hekta igjen. :smilbla:

Skrevet

Æsj, The Sims 4 er utsatt til høsten!

Skrevet

Æsj, The Sims 4 er utsatt til høsten!

Høres utmerket ut for min økonomi og studievaner :laugh:

• Liker 6
Skrevet

Åååå jeg fikk skikkelig lyst til å begynne på den randomlegacy-challengen, men i det siste har pcen min blitt full av støv og skrur seg av når jeg spiller fordi den blir for varm :( Utrolig irriterende!

Skrevet

Høres utmerket ut for min økonomi og studievaner :laugh:

Hehe, sant nok for min del også. Men det betyr 1 år uten sims :(

Skrevet

Åååå jeg fikk skikkelig lyst til å begynne på den randomlegacy-challengen, men i det siste har pcen min blitt full av støv og skrur seg av når jeg spiller fordi den blir for varm :( Utrolig irriterende!

Randomlegacy? Hva gjør den random?

Skrevet

tror lenken var randomlegacy.blogspot.com - man ruller for å bestemme mye av hva man skal gjøre, hva slags familie, antall barn, hva de skal jobbe med osv. er en lenke videre til en side som ruller alt for deg så slipper man gjøre det "manuelt":)

noen som vet om man kan fjerne noen av fridagene? jeg har nraas storyprog-mod, kan man kanskje gjøre det der..?

Skrevet

Jeg skulle spille sims 3 for ikke så lenge siden og da oppdaterte jeg spillet, etter det så sto det at jeg måtte avinstallere spillet og prøve på nytt..

Når jeg gjorde det så kom fortsatt medlingen så jeg avinstallerte alle spillene og skal installere sims 3 spiller, men kommer ikke lenger enn til halveis.... Er det noen som har hatt samme problemet?

• 2 uker senere...
Skrevet

Har begynt og spille sims igjen etter en lengre pause. (Egentlig veldig skummelt, for det er jo ikke et spill jeg kan spille "bare litt", media, jeg sitter der i timesvis.)

Men er det noen her som har Universitetsliv? Og/eller Inn i fremtiden? Hvordan er de? Har de noen morsomme karrierer/ekstra innhold. Har de fleste tilleggspakkene frem til da, og de fleste stæsjpakkene også. Vurderer om jeg skal kjøpe de andre også, eller bare vente til Sims4 kommer og heller kjøpe den.

Skrevet

Men er det noen her som har Universitetsliv? Og/eller Inn i fremtiden? Hvordan er de? Har de noen morsomme karrierer/ekstra innhold. Har de fleste tilleggspakkene frem til da, og de fleste stæsjpakkene også. Vurderer om jeg skal kjøpe de andre også, eller bare vente til Sims4 kommer og heller kjøpe den.

Jeg har Universitetsliv. Blir veldig fort lei av The Sims, men hvis jeg først skal spille synes jeg i hvert fall det var morsommere enn det vanlige. Lagde en som passet veldig godt inn i det da, som hadde som livsmål å være en ''Heartbreaker'' osv, det er mye lettere på uni. :)

Skrevet

Er det noen her som har prøvd å laste ned møbler på Mod the sims eller denne siden http://justsims3art.blogspot.no/2013/01/kings-and-queens-of-england-2-story.html

?

Jeg har så sinnsykt lyst på de bildene.

Har lastet ned fra Mod the sims iallefall, det er null problem. Den siden du linket til har jeg ikke vært inne på før, men skal sjekke den nå. Simmene trenger jo alltids flere ting :-p

Skrevet

Hehe, sant nok for min del også. Men det betyr 1 år uten sims :(

Hvorfor kan du ikke spille Sims 2 eller 3 da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...