Gjest Tekola Skrevet 3. januar 2014 #3041 Skrevet 3. januar 2014 Endelig fått meg Øyparadis og Inn i fremtiden!
Sillicious Skrevet 3. januar 2014 #3042 Skrevet 3. januar 2014 Endelig fått meg Øyparadis og Inn i fremtiden! Åhh, er Øyparadis like bra som det ser ut? Er det som The Sims 2 Ferie, eller hva det hette? Jeg savnet det spillet, ble skuffet over The sims 3 reiseliv..
Anciol Skrevet 3. januar 2014 #3043 Skrevet 3. januar 2014 Satte inn Greene familie fra The walking dead tegneserien nabolaget består av: Winchesters(supernatural), Greymane Family(World of warcraft) , Greene Family (The walking dead) , Tan-Ghil Evil (Sagaen om isfolket).
Gjest TheRighteous Skrevet 3. januar 2014 #3044 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Åhh, er Øyparadis like bra som det ser ut? Er det som The Sims 2 Ferie, eller hva det hette? Jeg savnet det spillet, ble skuffet over The sims 3 reiseliv.. Øyparadis er veldig bra! Masse fine nye ting, og veldig gøy å kunne eie et hotell osv. Er litt lei nå, men syns det var verdt det. Det er ikke særlig likt som The Sims 2 "Bon Voyage" som det heter på engelsk, er ganske annerledes. Men liker det egentlig bedre jeg :-D Endret 3. januar 2014 av TheRighteous
Pottah Skrevet 3. januar 2014 #3045 Skrevet 3. januar 2014 Hei folkens! Hatt en pause i sims-spillingen min, men nå er jeg tilbake en liten periode. Jeg starter på skolen igjen på mandag, og har da en tremåneders fordypningsoppgave og slutten av vgs, men etter det satser jeg på å få spilt litt igjen! Fikk iallefall Studentliv i førjulsgave av kjæresten, og må si jeg liker det hittil altså! Hvordan spiller folk Sims her? Pleier dere å lage dere selv, eller finner dere opp folk? Og er det sånn at dere lar dem bli eldre, så de gamle dør, og de unge tar over, og nabolaget forandrer seg med nye som flytter inn og ut, etter hvert som folk vokser opp osv? Før lagde jeg meg selv (og kjæresten min), lagde huset jeg ønsker meg, og fikk kids, som jeg også vil ha. Mitt "drømmeliv" med andre ord, på en måte iallefall. Så byttet jeg PC/reformaterte pcen min/spillet klikka og måtte avinstalleres, også gjorde jeg det samme igjen. Det gjorde jeg noen år, og innimellom der lagde jeg simmer som ifølge meg hadde det perfekte utseende (perfekt, langt hår i en pen frisyre jeg aldri kommer til å få, fine klær osv osv). Nå spiller jeg derimot "10 generation challenge", altså at jeg skal ha 10 generasjoner uten juksekoder osv, og i hver generasjon må det oppfylles noen tilfeldige krav. Synes spillet blir mye mer morsomt da egentlig, fordi jeg tidligere fikk simmene i de samme karrierene og hadde de samme trekkene generasjon etter generasjon. Link til utfordringen: http://randomlegacychallenge.blogspot.no
Sillicious Skrevet 3. januar 2014 #3046 Skrevet 3. januar 2014 Øyparadis er veldig bra! Masse fine nye ting, og veldig gøy å kunne eie et hotell osv. Er litt lei nå, men syns det var verdt det. Det er ikke særlig likt som The Sims 2 "Bon Voyage" som det heter på engelsk, er ganske annerledes. Men liker det egentlig bedre jeg :-D Bon Voyage var det ja! Åh, savner det! Husker de kunne sole seg og bli brune og sånn. Bare kos Nå fikk jeg skikkelig lyst på det.. Skulle ønske jeg kunne bytte det inn med Inn I Fremtiden, var ikke så imponert over det. Ganske kjedelig. :/
Gjest TheRighteous Skrevet 3. januar 2014 #3047 Skrevet 3. januar 2014 Bon Voyage var det ja! Åh, savner det! Husker de kunne sole seg og bli brune og sånn. Bare kos Nå fikk jeg skikkelig lyst på det.. Skulle ønske jeg kunne bytte det inn med Inn I Fremtiden, var ikke så imponert over det. Ganske kjedelig. :/ Jaa, likte det veldig godt jeg og! Haha, ja, de ble enten brune, eller veldig solbrent, hihi! Har ikke skaffet Inn i Fremtiden, følte ikke det virket så gøy.. Dumt du ikke likte det så godt heller da!
Sillicious Skrevet 3. januar 2014 #3048 Skrevet 3. januar 2014 Jaa, likte det veldig godt jeg og! Haha, ja, de ble enten brune, eller veldig solbrent, hihi! Har ikke skaffet Inn i Fremtiden, følte ikke det virket så gøy.. Dumt du ikke likte det så godt heller da! Hihi, jaa! Savn!! Meh, Inn i fremtiden er oppskrytt spørr du meg! Eneste jeg elsker med det er at du kan kjøpe sånn alt-i-ett-bad. Det er en dusj med .. do inni. Så de får gjort alt på badet samtidig.
Gjest TheRighteous Skrevet 3. januar 2014 #3049 Skrevet 3. januar 2014 Hihi, jaa! Savn!! Meh, Inn i fremtiden er oppskrytt spørr du meg! Eneste jeg elsker med det er at du kan kjøpe sånn alt-i-ett-bad. Det er en dusj med .. do inni. Så de får gjort alt på badet samtidig. Åå, kan man? Alt-i-ett-bad kommer med i øyparadis også faktisk! Men den ser sikkert annerledes ut! Veldig grei den ja, haha
Sillicious Skrevet 3. januar 2014 #3050 Skrevet 3. januar 2014 Åå, kan man? Alt-i-ett-bad kommer med i øyparadis også faktisk! Men den ser sikkert annerledes ut! Veldig grei den ja, haha Oh stop iiiit. Er så fristet til å kjøpe det, men har litt andre prioriteringer mtp økonomi nå ! Er det nyttårssalg på origin?
Gjest TheRighteous Skrevet 3. januar 2014 #3051 Skrevet 3. januar 2014 Oh stop iiiit. Er så fristet til å kjøpe det, men har litt andre prioriteringer mtp økonomi nå ! Er det nyttårssalg på origin? https://www.origin.com/no-no/store/buy/sims-3-island-paradise-ep10-/mac-pc-download/addon/the-sims-3-island-paradise-ANW.html Wææ, 40% avslag!
Sillicious Skrevet 3. januar 2014 #3052 Skrevet 3. januar 2014 https://www.origin.com/no-no/store/buy/sims-3-island-paradise-ep10-/mac-pc-download/addon/the-sims-3-island-paradise-ANW.html Wææ, 40% avslag! Affh... What to do
Chiyo Skrevet 8. januar 2014 #3053 Skrevet 8. januar 2014 Er det noen som vet hvordan man kan skifte jobbantrekk? Min sim er nettopp begynt som politiker, og han går rundt i dressjakke og badeshorts!
Wolfmoon Skrevet 8. januar 2014 #3054 Skrevet 8. januar 2014 Er det noen som vet hvordan man kan skifte jobbantrekk? Min sim er nettopp begynt som politiker, og han går rundt i dressjakke og badeshorts! Det kan du vel gjøre hvis du klikker på en kommode og velger planlegg outfit, hvis jeg ikke husker helt feil?
Chiyo Skrevet 8. januar 2014 #3055 Skrevet 8. januar 2014 Det kan du vel gjøre hvis du klikker på en kommode og velger planlegg outfit, hvis jeg ikke husker helt feil? Nei, man kan bare skifte vanlige klær slik. Jeg tror det fantes en gode med The Sims 2, så jeg lurte på om kanskje det gikk an med The Sims 3 også. Jeg skjønner ikke hvorfor han går med badeshorts. Det er riktig nok en nedlastet verden da... kanskje det er derfor han kler seg rart.
Wolfmoon Skrevet 8. januar 2014 #3056 Skrevet 8. januar 2014 Nei, man kan bare skifte vanlige klær slik. Jeg tror det fantes en gode med The Sims 2, så jeg lurte på om kanskje det gikk an med The Sims 3 også. Jeg skjønner ikke hvorfor han går med badeshorts. Det er riktig nok en nedlastet verden da... kanskje det er derfor han kler seg rart. Du kan legge til et outfit nr.2 på den måten jeg beskrev under taggen karriere, da går simmen i det antrekket på jobb. Det er i alle fall mulig i Riverview, som jeg vilkårlig gikk inn og testet på
Chiyo Skrevet 8. januar 2014 #3057 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Du kan legge til et outfit nr.2 på den måten jeg beskrev under taggen karriere, da går simmen i det antrekket på jobb. Det er i alle fall mulig i Riverview, som jeg vilkårlig gikk inn og testet på Men jeg hadde ikke den muligheten da jeg prøvde før i dag. Merkelig da. Får prøve igjen. Tusen takk foresten. Edit: Nå gikk det! Tror det var fordi jeg prøvde å endre antrekk når han hadde jobblærne på seg. Endret 8. januar 2014 av Chiyo
HedvigR Skrevet 8. januar 2014 #3059 Skrevet 8. januar 2014 Hvis simmen har trekket "upassende"(noen andre trekk kan gjøre det samme og tror jeg), så vil de gjerne bruke merkelige klær til rare tidspunkt og, f.eks. pysjamas på jobb eller fest. Kan jo hende det er hvordan problemet oppsto?
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. januar 2014 #3060 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har også begynt å spille igjen etter mye pause, men oppdaget fort at noe var nytt: Simmen min går noen ganger på jobb naken. Ikke med sladd, men med pupper og underliv og alt som er Jeg husker ikke om dette er en cheat jeg har lastet ned for lenge siden, men steike som jeg skvatt da dama dro på politistasjonen kliss naken. Mannen har forøvrig også vært naken på jobb, skulle ha kalt ham Jamie Oliver (the naked chef) Har kjøpt seasons nå! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå