Chiyo Skrevet 7. desember 2013 #3021 Skrevet 7. desember 2013 I det siste har jeg spilt mye fordi jeg fikk Inn i Fremtiden. Men jeg syns ikke det var så spennende å faktisk dra inn i fremtiden. Jeg bare likte de nye tingene og klærne, og at man kan lage plumboter.
Sillicious Skrevet 7. desember 2013 #3022 Skrevet 7. desember 2013 I det siste har jeg spilt mye fordi jeg fikk Inn i Fremtiden. Men jeg syns ikke det var så spennende å faktisk dra inn i fremtiden. Jeg bare likte de nye tingene og klærne, og at man kan lage plumboter. Haha, enig med deg!! Spesielt den alt-i-ett-dusjen. Elsker den, trenger jo ikke bad lenger Men anyway, spørsmål. Simmen min dro på ferie til Paris (?) - lignende plassen, og når jeg skulle gjøre en utfordring der med å legge en pakke i ei kiste i et hus der, men så var det da vel ingen plass å legge denne pakken?! Noen som skjønner hva jeg mener? Ehm Og samtidig, siden jeg ikke fant ut av dette fant jeg andre plasser å utforske og samle forminner, men der var alle fellene desarmet, alle "utfordringene" var gjort som om at noen hadde vært der før meg og gjort ferdig. Bug eller? Ikke vært der før med denne simmen.
Kittykat Skrevet 7. desember 2013 #3023 Skrevet 7. desember 2013 Haha, enig med deg!! Spesielt den alt-i-ett-dusjen. Elsker den, trenger jo ikke bad lenger Men anyway, spørsmål. Simmen min dro på ferie til Paris (?) - lignende plassen, og når jeg skulle gjøre en utfordring der med å legge en pakke i ei kiste i et hus der, men så var det da vel ingen plass å legge denne pakken?! Noen som skjønner hva jeg mener? Ehm Og samtidig, siden jeg ikke fant ut av dette fant jeg andre plasser å utforske og samle forminner, men der var alle fellene desarmet, alle "utfordringene" var gjort som om at noen hadde vært der før meg og gjort ferdig. Bug eller? Ikke vært der før med denne simmen. Kisten som du skal legge pakken i skal jo "skinne" eller noe sånt. Du åpner kisten igjen hvis du har tømt den og så flytter du pakken fra innholdet ditt til kisten og så er du ferdig
Chiyo Skrevet 16. desember 2013 #3025 Skrevet 16. desember 2013 Er det noen som har gjort kanelutfordringen i Universitet liv? Jeg trengte å tjene noe penger, og så tenkte jeg at det kunne vært bra med litt creds med en sosialgruppe også... men det virket ikke. Simmen min kjøpte kanel to ganger og spiste det, han kasta opp flere ganger! Alt det for nothing. Hva gjorde jeg galt? Det sto bare at man skulle finne fram kanel og spise det rått.
Klinkekula Skrevet 19. desember 2013 #3026 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har spilt sims i flere år og først nå så jeg at det finnes en mønsterskaper. Jeg har irritert meg så lenge over de samme stygge fargene på tingene, så har man kunnet endre det hele tiden! Følte meg passe dum da jeg fant det ut Uansett... Jeg lagde en familie med en fe, varulv og vampyr. Vampyren hadde seg med ei heks som ble gravid, og etter at ungen var født fikk jeg de til å flytte inn i huset mitt. Jeg trodde feer med auraer og vampyrer om natta var raske i å få ferdigheter, men den ungen er det villeste jeg har sett. Hun er tenåring nå, og har mestret logikk, karisma, gitar, piano, trommer, bass og maling. Og det i løpet av unormalt kort tid. Spillet mitt klikker og henger seg lett, så jeg lagra og lagra for å ikke miste "magien" Har aldri opplevd noe sånt, det pleier å ta lang tid å mestre alt det der, så hva i huleste skjedde? Nå kommer jeg jo til å håpe at det skjer hver gang jeg skal få en unge
Yme Skrevet 19. desember 2013 #3027 Skrevet 19. desember 2013 I det siste har jeg spilt mye fordi jeg fikk Inn i Fremtiden. Men jeg syns ikke det var så spennende å faktisk dra inn i fremtiden. Jeg bare likte de nye tingene og klærne, og at man kan lage plumboter. Hvorfor er den ikke kul?
Chiyo Skrevet 20. desember 2013 #3028 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Hvorfor er den ikke kul? Femtiden? Hmm... det er ikke så mye å gjøre der da. Jeg har dratt dit for å finne bankett og sånn på bakken. Man kan jo bo der, men ser ikke hvordan det er så mye mer spesielt enn de vanlige nabolagene. Edit: mente nanitter ikke bankett. Damn autocorrect. Endret 20. desember 2013 av Chiyo
Yme Skrevet 20. desember 2013 #3029 Skrevet 20. desember 2013 Femtiden? Hmm... det er ikke så mye å gjøre der da. Jeg har dratt dit for å finne bankett og sånn på bakken. Man kan jo bo der, men ser ikke hvordan det er så mye mer spesielt enn de vanlige nabolagene. Ikke mer interessant? Jeg har lært på TV at i fremtiden går alle damer i catsuits. Det er jo faktisk usedvanlig interessant
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3030 Skrevet 20. desember 2013 Ikke mer interessant? Jeg har lært på TV at i fremtiden går alle damer i catsuits. Det er jo faktisk usedvanlig interessant Spiller du The Sims, Yme? Just curious. Anonymous poster hash: c6c11...c31 2
floppesopp Skrevet 20. desember 2013 #3031 Skrevet 20. desember 2013 Skulle spille sims i dag, men da jeg logget på steam var alle utvidelsespakkene mine på mystisk vis borte
Yme Skrevet 20. desember 2013 #3032 Skrevet 20. desember 2013 Spiller du The Sims, Yme? Just curious. Anonymous poster hash: c6c11...c31 I perioder. Er en stund siden nå, men jeg syns den framtidsgreia så kul ut, så jeg tenkte jeg skulle prøve den.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #3033 Skrevet 20. desember 2013 I perioder. Er en stund siden nå, men jeg syns den framtidsgreia så kul ut, så jeg tenkte jeg skulle prøve den. Åja, okei! :-D Ja, den ser ganske gøy ut! Anonymous poster hash: c6c11...c31
Yme Skrevet 21. desember 2013 #3034 Skrevet 21. desember 2013 Åja, okei! :-D Ja, den ser ganske gøy ut! Anonymous poster hash: c6c11...c31 Men tydeligvis var den ikke det, ut ifra det jeg leser her... Lurer på om jeg må ha den like vell. Har alle tillegspakkene, opp til den hvor det er med varulver. Da tok jeg en pause. Syns det blei teit med vampyrer, så når det kom varulver ga jeg opp hehehe Hvordan spiller folk Sims her? Pleier dere å lage dere selv, eller finner dere opp folk? Og er det sånn at dere lar dem bli eldre, så de gamle dør, og de unge tar over, og nabolaget forandrer seg med nye som flytter inn og ut, etter hvert som folk vokser opp osv? 1
Severus Skrevet 21. desember 2013 #3035 Skrevet 21. desember 2013 Min forrige familie besto av meg og han jeg er betatt av
Yme Skrevet 21. desember 2013 #3036 Skrevet 21. desember 2013 Min forrige familie besto av meg og han jeg er betatt av Jeg pleier å lage folk som har ekstreme personligheter, så flytter jeg dem inn i alle husene, og ser hvordan de oppfører seg mot hverandre. De går rundt og sprenger bilene til hverandre og sånt, og av en eller annen grunn blir alle feite etter hvert, selv om jeg gir dem masse penger, så de kan trene og spise sunn mat :'(
Severus Skrevet 21. desember 2013 #3037 Skrevet 21. desember 2013 Jeg pleier å lage folk som har ekstreme personligheter, så flytter jeg dem inn i alle husene, og ser hvordan de oppfører seg mot hverandre. De går rundt og sprenger bilene til hverandre og sånt, og av en eller annen grunn blir alle feite etter hvert, selv om jeg gir dem masse penger, så de kan trene og spise sunn mat :'( Ha ha, men jeg ble lei av å være rosenrødt forhold med han. Så jeg ble en kvinnelig versjon av Jens-August Anker-Hanssen .
Gjest TheRighteous Skrevet 22. desember 2013 #3038 Skrevet 22. desember 2013 Hvordan spiller folk Sims her? Pleier dere å lage dere selv, eller finner dere opp folk? Og er det sånn at dere lar dem bli eldre, så de gamle dør, og de unge tar over, og nabolaget forandrer seg med nye som flytter inn og ut, etter hvert som folk vokser opp osv? Har lagd meg selv et par ganger ja, haha. Prøver å spille på den måten ja, lager f.eks. en familie selv, og prøver å få familietreet så stort som mulig. Syns det er gøyest! Men ofte blir jeg lei av en familie og lager en ny før jeg har komt så langt.
Sillicious Skrevet 25. desember 2013 #3039 Skrevet 25. desember 2013 Jeg har spilt sims i flere år og først nå så jeg at det finnes en mønsterskaper. Jeg har irritert meg så lenge over de samme stygge fargene på tingene, så har man kunnet endre det hele tiden! Følte meg passe dum da jeg fant det ut Uansett... Jeg lagde en familie med en fe, varulv og vampyr. Vampyren hadde seg med ei heks som ble gravid, og etter at ungen var født fikk jeg de til å flytte inn i huset mitt. Jeg trodde feer med auraer og vampyrer om natta var raske i å få ferdigheter, men den ungen er det villeste jeg har sett. Hun er tenåring nå, og har mestret logikk, karisma, gitar, piano, trommer, bass og maling. Og det i løpet av unormalt kort tid. Spillet mitt klikker og henger seg lett, så jeg lagra og lagra for å ikke miste "magien" Har aldri opplevd noe sånt, det pleier å ta lang tid å mestre alt det der, så hva i huleste skjedde? Nå kommer jeg jo til å håpe at det skjer hver gang jeg skal få en unge Ahh, heldig du som kan bruke mønsterskaperen. Jeg prøvde dette en gang, og da klikket hele greia. Og jeg hadde ikke lagret på en stund, så.. da tok det ei go stund før jeg giddet å starte spillet igjen også! x) Ellers.. For ei spesiell historie! Skulle laget film om dette, hahah
Klinkekula Skrevet 2. januar 2014 #3040 Skrevet 2. januar 2014 Ahh, heldig du som kan bruke mønsterskaperen. Jeg prøvde dette en gang, og da klikket hele greia. Og jeg hadde ikke lagret på en stund, så.. da tok det ei go stund før jeg giddet å starte spillet igjen også! x) Ellers.. For ei spesiell historie! Skulle laget film om dette, hahah Ja, det ble litt mer gøy da, få litt annerledes farger på møbler og vegger. Har problemer med at spillet mitt klikker også, men foreløpig har det gått bra i mønsterskaperen så lenge jeg gjør det sakte og rolig Jeg lagrer nesten hver gang det er kveld, har opplevd så mange ganger å miste ting jeg har vært fornøyd med eller at simmene har fått til noe, og så slår spillet seg av eller fryser. Det er så irriterende Jeg trodde "superkreftene" hennes skulle forsvinne etter at jeg flytta til en ny by, bygde nytt hus og hele pakka, men det funka fortsatt, så hun kan så og si alt, iallefall alt som gikk så fort Vampyren har fått en unge til med feen, så vi får se hvordan den ungen blir, kjenner at jeg blir litt skuffa om den blir vanlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå