Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, man kan sette opp blomsterpotter man kan gro ting i inne, bortsett fra trær :-) Hvis man har overnaturligpakka.

Jeg får ikke til dette med blomsterpottene. Hvordan gjør man det? Pottene skal jo være inne, skal de ikke? Men jeg får ikke til å plante i dem what so ever. Kan noen være så snill å gi meg oppskriften? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver igjen jeg, siden ingen svarte meg sist O.o

Kan jeg få litt hjelp? :smilbla:

Etter den siste oppdateringen av sims 3 spillet mitt, så har det klikka litt tror jeg.

Jeg har ingen problemer med å komme meg inn i spillet, eller velge en familie - men kommer ikke inn på en tomt uansett hva jeg gjør.

Jeg kan lage eller velge meg en familie, finne en tomt/hus jeg vil spille med og trykke på "ok", men lenger kommer jeg ikke...jeg kan bytte tomter, alt annet i spillet fungerer, men jeg kan altså ikke spille noenting, fordi jeg ikke kommer meg inn på en tomt!

Det er dødsirriterende, og jeg har prøvd å avinstallere alle spillene og installert dem på nytt, det hjelp ikke i det hele tatt.

noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg savner å spille :sur:

Skrevet (endret)

Hei.

Åå, nå er det lenge siden jeg har spilt Sims! (Faktisk ikke siden Sims 2).

Hvordan synes dere at Sims 3 er i forhold til Sims 2? :)

Endret av Magnifique
Skrevet

Jeg fikk trillinger for første gang i dag.......................................

Skrevet

Prøver igjen jeg, siden ingen svarte meg sist O.o

Kan jeg få litt hjelp? :smilbla:

Etter den siste oppdateringen av sims 3 spillet mitt, så har det klikka litt tror jeg.

Jeg har ingen problemer med å komme meg inn i spillet, eller velge en familie - men kommer ikke inn på en tomt uansett hva jeg gjør.

Jeg kan lage eller velge meg en familie, finne en tomt/hus jeg vil spille med og trykke på "ok", men lenger kommer jeg ikke...jeg kan bytte tomter, alt annet i spillet fungerer, men jeg kan altså ikke spille noenting, fordi jeg ikke kommer meg inn på en tomt!

Det er dødsirriterende, og jeg har prøvd å avinstallere alle spillene og installert dem på nytt, det hjelp ikke i det hele tatt.

noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg savner å spille :sur:

Har egentlig ikke peiling på hva som kan hjelpe, har hatt sykt masse problemer selv, men mitt ser ut til å virke fint etter den siste oppdateringa, for første gang på veldig lenge...

Oppdaterte du ett og ett spill etterhvert som du installerte de på nytt, hvis ikke jeg gjør det pleier det å klikke hos meg hvertfall. Eller har du prøvd å oppdatere spillet med en super patch?: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-3/FAQ-Current-Patch-1-63-Manual-links-and-more/td-p/67858

Er også en del tips her: http://simswiki.info/wiki.php?title=Game_Help:Sims_3_Game_Problem

:)

Skrevet

Jeg fikk trillinger for første gang i dag.......................................

Jeg fikk trillinger i går med en av simmene mine heksa Adaliss Adami som hadde hatt seg med Dean Winchester ;P

Skrevet

Hvordan kan jeg få lastet ned fin kløft? Haha...

Skrevet

Det lyse hos meg er alt for lyst! F.eKs lyse kjøkkenbenker, lyse sengeklær, skulle tro det var 1000w lamper over disse tingene for de lyser opp sånn!

Hvilken innstilling skrur dette av?

Skrevet

Jeg får ikke til dette med blomsterpottene. Hvordan gjør man det? Pottene skal jo være inne, skal de ikke? Men jeg får ikke til å plante i dem what so ever. Kan noen være så snill å gi meg oppskriften? :fnise:

Jeg planter fra utstyrslista til simmen, velger bare plant og setter planta oppi potta :P

Skrevet

Hmm..jeg har et lite spørsmål.. etter Øypakka, så skulle man kunne dra på ferier til de andre byene? men jeg kan ikke det.. kan bare reise på ferie til de destinasjonene som var der fra før (Kina, Frankriket og Egypt) får ikke opp alternativene om de andre byene å jeg skjønner ikke hvorfor.... :sukk:

Gjest TheRighteous
Skrevet

Hmm..jeg har et lite spørsmål.. etter Øypakka, så skulle man kunne dra på ferier til de andre byene? men jeg kan ikke det.. kan bare reise på ferie til de destinasjonene som var der fra før (Kina, Frankriket og Egypt) får ikke opp alternativene om de andre byene å jeg skjønner ikke hvorfor.... :sukk:

Man kan ikke dra på ferie til de andre byene, det som var endringen var at man kunne flytte til en annen by. Så tror kanskje du har misforstått! :(

Gjest TheRighteous
Skrevet

Hei.

Åå, nå er det lenge siden jeg har spilt Sims! (Faktisk ikke siden Sims 2).

Hvordan synes dere at Sims 3 er i forhold til Sims 2? :)

Hehe, jeg syns The Sims 3 er MYE bedre enn The Sims 2! Var skeptisk i begynnelsen, og gikk en laang stund hvor jeg ikke spilte det. Men etter at det kom masse tilleggspakker osv ble det bedre, og nå syns jeg det er mye bedre enn The Sims 2! Anbefales! :jepp:

Skrevet

Man kan ikke dra på ferie til de andre byene, det som var endringen var at man kunne flytte til en annen by. Så tror kanskje du har misforstått! :(

har en venninne som spiller sims og hun dro på ferie til verdenen som følgte med Island paradise.. så det skjønner jeg ikke da..

Gjest TheRighteous
Skrevet

har en venninne som spiller sims og hun dro på ferie til verdenen som følgte med Island paradise.. så det skjønner jeg ikke da..

Å? Så du det selv, eller fortalte hun deg det? Jeg er hvertfall 110% sikker på at det ikke går an!

Skrevet

Å? Så du det selv, eller fortalte hun deg det? Jeg er hvertfall 110% sikker på at det ikke går an!

hun sa det og viste meg på bilde.. får høre med henne igjen om det er en slags kode hun har som gjør at hun jukser..

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan noen hjelpe meg. :( Jeg lager plumboter, og jeg vil lage en ny personlighetsbrikke som krever en krystall ladet med godhet, men jeg skjønner ikke hvor jeg skal få tak i den. Krystallene de selger på Plumbot Bonanza er ikke ladet med godhet... men så har jeg bare vært der en gang.

Dessuten når jeg var der og skulle kjøpe ting, så fikk jeg ikke endre på antall ting jeg ville kjøpe! Jeg måtte bare kjøpe ting flere ganger hvis jeg skulle ha flere av en ting.

Skrevet

Never mind. :) Jeg fant den på butikken likevel. Man må visst dra innom en annen dag om de ikke har den. De har forskjellige ting, på forskjellige dager ser det ut som.

Skrevet

Da har jeg begynt å spille Sims 3 jeg også. Haha, er litt morsomt å spille Sims igjen, er flere år siden sist. Problemet er bare at jeg alltid går lei etter 1-2 uker, så vi får se hvordan det går denne gang... :P

Skrevet

Velkommen i klubben Tonje :fnise:

Jeg spiller i perioder, har noen uker jeg er kjempehekta, så legger jeg det vekk en måned eller to, og så gjentas det igjen. For tida har jeg skikkelig dilla!

Skrevet

Haha, jeg og. Spiller kjempemye i kanskje en uke eller to før jeg helt plutselig blir lei og ikke spiller igjen på noen måneder :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...