Shinigami Skrevet 7. mars 2013 #2581 Skrevet 7. mars 2013 Håper noen sier snart hvordan den er. For sitter å vurderer om jeg skal kjøpe den nå eller bruke pengene på noe annet. Må bestemme meg fort xD
Silkepote Skrevet 7. mars 2013 #2582 Skrevet 7. mars 2013 Vil tro det ligger noe om det på forumet på hjemmesida til Sims 3 Og etter en kjapp titt fant jeg en mac tråd, eller, et mappe fulla v mac tråder. Så kanskje du kan finne noe inne der Håper du finner ut av det hvert fall! Takk for tips Fant ikke noe der, men jeg fant det ut til slutt selv. Det var latterlig enkelt, så flaut at jeg faktisk måtte spørre om hjelp Har nå avinstallert Overnaturlig, og fikk akutt lyst til å kjøpe Studentliv så jeg prøvde å laste ned fra Origin. Aldri gjort det før, så er usikker på om jeg trenger sånn kode osv for å spille? Holder på å laste ned nå.. Håper det er gøy og at spillet mitt ikke krasjer mer. Blakket meg tross alt en hel uke før stipendet kommer
Nora90 Skrevet 7. mars 2013 #2583 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har ikke fått spilt så veldig mye, men jeg synes Studentliv er en av de beste tilleggspakkene. Kanskje tilogmed den beste! :D
Gjest Vevila Skrevet 7. mars 2013 #2584 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har ikke fått spilt så veldig mye, men jeg synes Studentliv er en av de beste tilleggspakkene. Kanskje tilogmed den beste! :D Å? Hva er det som gjør det så bra? Var ikke så begeistret for årstider så vil ikke gjøre enda et slik bomkjøp.. eller dvs, sambo vil ikke at jeg skal
Nora90 Skrevet 7. mars 2013 #2585 Skrevet 7. mars 2013 Å? Hva er det som gjør det så bra? Var ikke så begeistret for årstider så vil ikke gjøre enda et slik bomkjøp.. eller dvs, sambo vil ikke at jeg skal Jeg vet ikke helt hva det er. Den virker bare gjennomtenkt. Men jeg liker Årstider da, så kanskje vi har forskjellig smak.
Minttu Skrevet 7. mars 2013 #2586 Skrevet 7. mars 2013 Takk for tips Fant ikke noe der, men jeg fant det ut til slutt selv. Det var latterlig enkelt, så flaut at jeg faktisk måtte spørre om hjelp Har nå avinstallert Overnaturlig, og fikk akutt lyst til å kjøpe Studentliv så jeg prøvde å laste ned fra Origin. Aldri gjort det før, så er usikker på om jeg trenger sånn kode osv for å spille? Holder på å laste ned nå.. Håper det er gøy og at spillet mitt ikke krasjer mer. Blakket meg tross alt en hel uke før stipendet kommer Så bra! Hehe Men er ikke alt man vet om, så skader jo ikke spørre! Håper du fikk Studentliv til å funke Jeg vet ikke helt hva det er. Den virker bare gjennomtenkt. Men jeg liker Årstider da, så kanskje vi har forskjellig smak. Samme her, jeg elsker årstider! Fikk Studentliv i posten idag! Så får se om det blir noe spilling i kveld, blir hvert fall i helga (Bortsett fra søndag for da skal jeg på konsert, så vet dere det og ) Var litt artig da jeg fikk den, for mamma henta posten... mamma: "Cdon.no... *navnet mitt* meg: WEEEEEEE! mamma: .............................. meg: Høres ut som om jeg er 12 år... mamma: Ja, egentlig.. Jeg er snart 23 Jeg er passe voksen altså, men jeg har alltid elsket Sims, så der er jeg litt barnslig 3
pingeline Skrevet 7. mars 2013 #2587 Skrevet 7. mars 2013 Kommer vel kanskje an på hva man liker å "gjøre" på the Sims. Jeg har testet universitetet litt nå. Selve "skolegangen" og studeringen synes jeg er grei, men jeg synes man tilbringer litt for kort tid der om gangen, men det er mulig jeg gikk glipp av noen options! Jeg elsker at du nå kan gjøre småting om å blogge, bruke apps, sende tekstmelding og skifte skins/ringetone på mobilen. Også liker jeg de nye hårfrisyrene veldig godt, men synes at klærne kunne vært litt mer spennende. MEN jeg elsker treningstoppen og den nye joggebuksen som ikke er blank. Jeg brukte halvparten av tiden min til å vaske opp etter alle de grisete studentene da, så sånn sett er det veldig realistisk også! Bortsett fra at simmen min som er brave ble redd av anatomiskjelletet som hun jobbet med i timen. Ellers er det vel en ekstremt bra expansion for de som trives best med å lage simmene sine sosiale, da det er stor fokus på sosiale media og grupperinger du må holde deg inne med. 2
Gjest Vevila Skrevet 7. mars 2013 #2588 Skrevet 7. mars 2013 Jeg kunne ikke dy meg! Nå står sims på nedlasting! :D *speent*
Minttu Skrevet 7. mars 2013 #2589 Skrevet 7. mars 2013 Jeg kunne ikke dy meg! Nå står sims på nedlasting! :D *speent* Håper den faller i smak da!
Adele Skrevet 7. mars 2013 #2590 Skrevet 7. mars 2013 For å være ærlig, synes jeg Universitetet er en av de bedre tilleggspakkene som EA har kommet ut med. Absolutt verdt hver krone! 1
Minttu Skrevet 7. mars 2013 #2591 Skrevet 7. mars 2013 For å være ærlig, synes jeg Universitetet er en av de bedre tilleggspakkene som EA har kommet ut med. Absolutt verdt hver krone! Godt å høre! Jeg orker faktisk ikke spille i kveld, men i morgen skal det spilles! Gleder meg!
Gjest Vevila Skrevet 7. mars 2013 #2592 Skrevet 7. mars 2013 Dette var ganske gøy :D kjekt at man faktisk får være med i en del av timene
SoftKitty Skrevet 8. mars 2013 #2593 Skrevet 8. mars 2013 Må man være Young Adult for å kunne "enroll" (antar det valget i telefonen er for å starte på uni?) eller kan tenåringer også gjøre det?
lorena Skrevet 8. mars 2013 #2595 Skrevet 8. mars 2013 Jeg vil bli venn med romvesenet i årstidene, har samlet steiner og satt de på tomta men de bare kidnapper meg.
Shinigami Skrevet 8. mars 2013 #2596 Skrevet 8. mars 2013 Jeg vil bli venn med romvesenet i årstidene, har samlet steiner og satt de på tomta men de bare kidnapper meg. De dukker tilfeldigvis opp på tomta di noen ganger, bare for å undersøke ting utafor huset ditt. Er bare å snakke med dem og bli kjent med dem da,så kan man ringe dem senere:-) De har dukket opp på tomta mi mange ganger uten at jeg har hatt romsteiner eller no.
Gjest EryMax Skrevet 8. mars 2013 #2597 Skrevet 8. mars 2013 Man må være ung voksen ja Voksne og eldre kan vist også begynne
Purple Basil Skrevet 8. mars 2013 #2598 Skrevet 8. mars 2013 Hvordan er dette spillet i forhold til Sims 2? Jeg har ikke hatt lyst til å kjøpe denne, pga. det jæævla Sims 2 spillet.. Det var pakken jeg likte minst. Er dette likedan?
Shinigami Skrevet 8. mars 2013 #2599 Skrevet 8. mars 2013 Det kommer litt ann på hva du ikke likte med sims2? Synes selv at sims2 var genialt.
Purple Basil Skrevet 8. mars 2013 #2600 Skrevet 8. mars 2013 Det kommer litt ann på hva du ikke likte med sims2? Synes selv at sims2 var genialt. Jeg likte selve Sims 2, men ikke universitetet Synes det ble så kjedelig med de skolegreiene, og så skulle "alle" på universitetet for da fikk man goder som voksen. Bare spolte gjennom hele studietiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå