Gjest Azalea Skrevet 1. februar 2013 #2481 Skrevet 1. februar 2013 Jeg fikk besøk av et romvesen! Plutselig hørte jeg en lyd og så kom en UFO og så bare kom det et romvesen på besøk. Jeg brukte juksekode for å gjøre slik at de fikk et bra vennskap. Et romvesen!!!! Det har jeg også hatt, besøk av et romvesen.. som tok noe slags bilder før det føk avgårde igjen.. merkelig..
HedvigR Skrevet 1. februar 2013 #2482 Skrevet 1. februar 2013 Simmene mine blir alltid kidnappa av romvesener de, det er kjempeirriterende! Greit at det skjer en gang i blant, men det er ofte en gang hver simuke!
Adele Skrevet 1. februar 2013 #2483 Skrevet 1. februar 2013 Simmene mine blir alltid kidnappa av romvesener de, det er kjempeirriterende! Greit at det skjer en gang i blant, men det er ofte en gang hver simuke! Hvordan blir de bortført? Ved at de ser i teleskopet? Har kun hatt ei som ble bortført, men da fikk jeg egentlig ikke med meg hva som skjedde
HedvigR Skrevet 1. februar 2013 #2484 Skrevet 1. februar 2013 Nei, har ikke fått dem til å se gjennom teleskopet en eneste gang. Det bare skjer helt tilfeldig, gjerne om natta mens de sover, og så våkner de og "sjekker mystiske lyder", som jeg ikke får avbrutt, og de blir brått ført opp i himmelen. Kjedelig.
Minttu Skrevet 2. februar 2013 #2485 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Er det flere her som ikke får logget seg på og vært online mens man spiller?? Jeg får ikke logget meg på lenger, hverken før jeg laster inn familien eller mens jeg spiller Jeg kommer meg inn på Sims 3 nettsiden, så jeg bruker jo riktig mail og passord, men kommer uansett ikke inn... *** Nå gikk det visst plutselig! Selvfølgelig skal det være mulig igjen nå som jeg spurte om fler sliter Men en god stund siden jeg klarte å logge meg på,så måtte jo bare spørre Endret 2. februar 2013 av Minttu 1
LittleJ Skrevet 3. februar 2013 #2486 Skrevet 3. februar 2013 Noen som har peil på litt mer teknisk rundt spillet? Jeg fikk beskjeder om at jeg har en ulovlig versjon blablabla, men nå har jeg sletta absolutt alt annet enn hovedspillet og det fungerer fortsatt ikke =/ Hvis jeg sletter hovedspillet og laster ned fra nettet, men bruker min kode, vil det funke da? CDen er nemlig hos søstra mi...
MissDesiree Skrevet 3. februar 2013 #2487 Skrevet 3. februar 2013 Noen som vet om det er mulig at simmene er infertile? Simmene mine har hatt årning 6 ganger på rad, uten at den lyden for graviditet kommer. Og da er den ene simmen i tillegg ekstra fruktbar
HedvigR Skrevet 3. februar 2013 #2489 Skrevet 3. februar 2013 Lastet ned Monte Vista i dag. Fint nabolag, og liker familiene som følger med
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2490 Skrevet 3. februar 2013 Noen som vet om det er mulig at simmene er infertile? Simmene mine har hatt årning 6 ganger på rad, uten at den lyden for graviditet kommer. Og da er den ene simmen i tillegg ekstra fruktbar Regner med du vet det, men du må hvert fall trykke på "prøv å få barn" og ikke "årnings" Og da skal det gå etter hvert, de simmene sliter ikke slik vi kan gjøre irl Anonym poster: 02d6bec5aecd997c856735394204b6b6
MissDesiree Skrevet 3. februar 2013 #2491 Skrevet 3. februar 2013 Regner med du vet det, men du må hvert fall trykke på "prøv å få barn" og ikke "årnings" Og da skal det gå etter hvert, de simmene sliter ikke slik vi kan gjøre irl Anonym poster: 02d6bec5aecd997c856735394204b6b6 Haha, ja mente selvfølgelig "prøve å få barn" Men det har aldri gått så tregt før, kanskje de prøver å gjøre det mer realistisk, at man faktisk må prøve en del som i virkeligheten, som du sier
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #2492 Skrevet 3. februar 2013 Haha, ja mente selvfølgelig "prøve å få barn" Men det har aldri gått så tregt før, kanskje de prøver å gjøre det mer realistisk, at man faktisk må prøve en del som i virkeligheten, som du sier De får bare ha det artig i mens Det går nok snart Anonym poster: 02d6bec5aecd997c856735394204b6b6
Minttu Skrevet 4. februar 2013 #2493 Skrevet 4. februar 2013 Igår satt jeg og spilte i en god del timer, og spillet funka som bare det og alt gikk fint. Plutselig begynte det å stoppe opp, og jeg fikke ikke gjort stort, funka i et par sekunder og så stoppa det, og slik gikk det.. Tenkte at pc'n var blitt for varm eller noe og skrudde det til slutt av.. Men spillet er sånn nå og Ene simmen går to steg så stopper det opp, er slik noen sekunder før den går to steg til og det stopper opp.. Får jo ikke akkurat spilt når det er slikt.. Noen som har noen tips om hvorfor det helt uten videre er blitt slik? Og hva jeg evt. kan gjøre for å få fiksa det??
Adele Skrevet 4. februar 2013 #2494 Skrevet 4. februar 2013 Igår satt jeg og spilte i en god del timer, og spillet funka som bare det og alt gikk fint. Plutselig begynte det å stoppe opp, og jeg fikke ikke gjort stort, funka i et par sekunder og så stoppa det, og slik gikk det.. Tenkte at pc'n var blitt for varm eller noe og skrudde det til slutt av.. Men spillet er sånn nå og Ene simmen går to steg så stopper det opp, er slik noen sekunder før den går to steg til og det stopper opp.. Får jo ikke akkurat spilt når det er slikt.. Noen som har noen tips om hvorfor det helt uten videre er blitt slik? Og hva jeg evt. kan gjøre for å få fiksa det?? Sånn er mitt noen ganger også. Tenker at det kan være pga nettilgangen?
Minttu Skrevet 4. februar 2013 #2495 Skrevet 4. februar 2013 Sånn er mitt noen ganger også. Tenker at det kan være pga nettilgangen? Det har ikke vært sånn på lenge, så merkelig at det plutselig bare skal stoppe opp slik, som sagt spilte jeg hele eftan og plutselig bare stoppa det O.o Jeg er jo innlogga sånn at jeg kan dele minner osv, men jeg tviler bittelitt på at det er derfor, nettet her kan kobles ut noen sekunder noen ganger, men jeg vil ikke tro det er derfor egentlig.. Spesielt ikke siden spillet funka fint hele går, men helt uten videre utpå kvelden bare gadd det liksom ikke mer
Minttu Skrevet 4. februar 2013 #2496 Skrevet 4. februar 2013 Jeg lurer på om jeg etter mye lesing på nett og fikling med spillet, fikk det til gå normalt igjen idag... Fant til slutt ut at jeg skulle legge familien i den beholderen, hva heter den? Jeg gikk i hvert fall til byredigering, og lagret en kopi av familien min.. Deretter gikk jeg ut igjen til hovedmenyen og startet et nytt spill, og lot familien flytte inn der. Lot spillet gå noen minutter og alt virka som det skulle! Da jeg har starta før idag har det stoppet opp med en gang.. Det er litt kjedelig å på en måte begynne helt på nytt, uten de samme folka og greiene i byen, og uten nettverket. Men hey, på Sims er det meste ordnet på kort tid Litt kjedelig om det virkelig løste alt, for hadde jeg gjort det med engang kunne jeg jo ha spilt idag likevel Men imorgen blir det spilling! 1
Madeon Skrevet 9. februar 2013 #2497 Skrevet 9. februar 2013 En forferdelig irriterende bug har dukket opp i spillet mitt. Simmene mine har nylig vært på en lang ferie i Champs Les Sims. Tre av dem ble sendt hjem før ferien var slutt, men da sistemann kom hjem i går var plutselig ingen av dem i slekt med hverandre. Familietreet er borte vekk. Har jo vært utallige ganger på ferie med simmene, men dette har aldri skjedd før. Googlet det og fant ut at det er en velkjent bug i World Adventures, men de fleste trådene med svar er gamle og uten noen råd om hvordan man skal få fikset problemet. En annen irriterende bug som har vært her en god stund er at ingen kan spille på flygelet fordi det bortsatt "brukes" av simmen min. Sist jeg hadde samme bug ble jeg ikke kvitt problemet før den aktuelle simmen døde Hjelp?
Wolfmoon Skrevet 9. februar 2013 #2498 Skrevet 9. februar 2013 Prøvd å resette simmen? Eneste jeg kan tenke som kan hjelpe på flygelet altså reset_sim navn i jukemenyen?
Adele Skrevet 9. februar 2013 #2499 Skrevet 9. februar 2013 En forferdelig irriterende bug har dukket opp i spillet mitt. Simmene mine har nylig vært på en lang ferie i Champs Les Sims. Tre av dem ble sendt hjem før ferien var slutt, men da sistemann kom hjem i går var plutselig ingen av dem i slekt med hverandre. Familietreet er borte vekk. Har jo vært utallige ganger på ferie med simmene, men dette har aldri skjedd før. Googlet det og fant ut at det er en velkjent bug i World Adventures, men de fleste trådene med svar er gamle og uten noen råd om hvordan man skal få fikset problemet. En annen irriterende bug som har vært her en god stund er at ingen kan spille på flygelet fordi det bortsatt "brukes" av simmen min. Sist jeg hadde samme bug ble jeg ikke kvitt problemet før den aktuelle simmen døde Hjelp? Prøvd å resette simmen? Eneste jeg kan tenke som kan hjelpe på flygelet altså reset_sim navn i jukemenyen? Eventuelt moveobjects on > slett flygelet > kjøp ny Husk å skru av koden etter at du har fått slettet det! Det gjør du ved å skrive inn moveobjects off
Adele Skrevet 9. februar 2013 #2500 Skrevet 9. februar 2013 Det andre problemet ditt vet jeg dessverre ikke noe svar på selv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå