Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spillet mitt bare avslutter seg selv etter kort tid med spilling. Kan jo ikke sitte og lagre hele tiden heller.. Tror det kom etter jeg installerte overnaturlig, men hvordan avinstallerer jeg bare overnaturlig? Finner bare ut hvordan jeg avinstallerer hele sims 3.. Det er på en Mac .

Det ligger informasjon om dette på Origin sin FAQ :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spillet mitt bare avslutter seg selv etter kort tid med spilling. Kan jo ikke sitte og lagre hele tiden heller.. Tror det kom etter jeg installerte overnaturlig, men hvordan avinstallerer jeg bare overnaturlig? Finner bare ut hvordan jeg avinstallerer hele sims 3.. Det er på en Mac .

Du kan gå inn på "kontrollpanel" på dataen, inne der finner du kategorien "programmer" og under det skal det være "avinstaller et program", der inne kommer alle programmene dine bl.a alle Sims spillene, så der kan du velge ett og ett og avinstallere det :)

*Nå så jeg at du har mac, og det har jeg ikke peiling på :sjenert:

Endret av Minttu
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte byliv stæsj-pakken, men jeg får jo ikke brukt noen av tingene. Står at jeg må registrere meg og kjøpe dem med simpoeng? Hva er dette for noe tull? Er det sånn med alle stæsj-pakkene?

Anonym poster: b8fc105fe69c98887c9beecb24a6164a

Maser litt om dette jeg altså, for det er så utrolig frustrerende! Det må da være andre her som har kjøpt stæsj-pakker? Må dere bruke simpoeng for å få brukt tingene?

Skrevet

Maser litt om dette jeg altså, for det er så utrolig frustrerende! Det må da være andre her som har kjøpt stæsj-pakker? Må dere bruke simpoeng for å få brukt tingene?

Jeg har to stæsj-pakker, men ikke den byliv.. Men jeg har ikke trengt å gjøre noe annet enn å installere spillet! Da har alt vært ok og jeg kan ha spilt, og alt som følger med pakken er i spillet..

Det er ikke noe ekstra ting det her da, som du kan kjøpe på hjemmesida til Sims 3?

Men, ikke vet jeg.. :/

Skrevet (endret)

Det ligger informasjon om dette på Origin sin FAQ :)

Takk :) Meeeen, jeg finner ikke for avinstallering med Mac :( Ser bare for PC, men kanskje jeg er blind..

Takk til deg også Minttu, for at du prøvde å hjelpe :)

Endret av Silkepote
Skrevet

Takk :) Meeeen, jeg finner ikke for avinstallering med Mac :( Ser bare for PC, men kanskje jeg er blind..

Takk til deg også Minttu, for at du prøvde å hjelpe :)

Vil tro det ligger noe om det på forumet på hjemmesida til Sims 3 :)

Og etter en kjapp titt fant jeg en mac tråd, eller, et mappe fulla v mac tråder. Så kanskje du kan finne noe inne der :)

Håper du finner ut av det hvert fall! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to stæsj-pakker, men ikke den byliv.. Men jeg har ikke trengt å gjøre noe annet enn å installere spillet! Da har alt vært ok og jeg kan ha spilt, og alt som følger med pakken er i spillet..

Det er ikke noe ekstra ting det her da, som du kan kjøpe på hjemmesida til Sims 3?

Men, ikke vet jeg.. :/

Datteren min installerte spillet først på sin maskin, og hun sier at hun får opp alle tingene. Kan det være derfor da? At det funker normalt kun på en maskin? Alle andre tilleggspakker fungerer jo helt fint, så er nesten litt rart at det skal være annerledes med stæsjpakkene.

Skrevet

Blir the sims 3 universitet tilgjengelig når klokken slår 00.00 eller?? :hoppendeglad: Gleder meg såå! Forhåndsbestilte det i går og er utålmodig! :bond:

Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

Simmen min ble bortført av romvesner og han ble gravid.. Og jeg som ikke ville ha flere barn en 5! (Kunne velge om jeg ville sende ailien-babyen til de andre ailiensa eller om jeg ville beholde henne og oppdra henne selv. :fnise:

GIGA sorte øyne, skalla, grønn og i stede for "energi" har den "hjernekapasitet"

Edit: skriveleif

Endret av snoopy_93
Skrevet

Simmen min ble bortført av romvesner og han ble gravid.. Og jeg som ikke ville ha flere barn en 5! (Kunne velge om jeg ville sende ailien-babyen til de andre ailiensa eller om jeg ville beholde henne og oppdra henne selv. :fnise:

GIGA sorte øyne, skalla, grønn og i stede for "energi" har den "hjernekapasitet"

Edit: skriveleif

hvilken sims har du? er det en tilleggspakke eller`noe?

Skrevet

Jeg får lasta ned universitet nå! :hoppendeglad: Ååh, dette blir en lang natt.... :hallo:

• Liker 2
Skrevet

Datteren min installerte spillet først på sin maskin, og hun sier at hun får opp alle tingene. Kan det være derfor da? At det funker normalt kun på en maskin? Alle andre tilleggspakker fungerer jo helt fint, så er nesten litt rart at det skal være annerledes med stæsjpakkene.

Hmm, det skal gå ann å ha spillene på flere dataer, så jeg vil ikke tro det er problemet.. Men merkelig at det funker fint på en og ikke en annen.. :klo: Merkelige greier, jeg har ikke noe godt svar på det rett og slett.. Du får google det eller se på forumet til Sims 3 sin hjemmeside. Håper hvert fall at du får ordnet det :)

Jeg får lasta ned universitet nå! :hoppendeglad:Ååh, dette blir en lang natt.... :hallo:

Have fun!! ;)

Jeg har ikke spillet enda og må legge meg.. Men, regner med jeg har det imårra, da tar jeg i tillegg helga så da kan jeg spille så lenge jeg vil! ;)

Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

hvilken sims har du? er det en tilleggspakke eller`noe?

Jeg har; årstider, kjæledyr, overnaturlig, reisefeber, drømmejobb, helaften. (Tror det var alle)

Har aldri opplevd det tidligere.. Simmen bare gikk ut for å se på noe som "glittret" i lufta og vips så kom romskipet til syne og han ble ført opp med et sterkt lys.

Vet ikke om det har noe med teleskopet å gjøre eller om det er en utvidelsespakke, eller rett og slett tilfeldig. :fnise:

Edit: legger ved bilder fra selve greia da han ble bortført.

http://i46.tinypic.c...om/259lj5g.jpg

http://i45.tinypic.com/wqvig4.jpg

http://i50.tinypic.com/wqr8xt.jpg

Endret av snoopy_93
Skrevet

hvor lastet dere den ned? prøver med får ikke til :S

hvor mye kostet det?

Skrevet

De romvesnene dukka opp i årstider :)

Har vel alltid vært det, men er pga årstider de plutselig dukker opp, står utafor døra di osv.

• Liker 1
Skrevet

Er det ingen ny by på universitet spillet??

Skrevet

Kjøpte nettopp årstidene, vil også se romvesner. :D

Gjest EryMax
Skrevet

Er det ingen ny by på universitet spillet??

Den nye byen er jo der du går på universitetet

Skrevet

Den nye byen er jo der du går på universitetet

Hahah fant ut det jeg og :P

Gjest Vevila
Skrevet

Så hvordan er den nye tilllggspakken? Usikker på om jeg skal kjøpe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...