Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter den nye oppdateringen, noen som har sett litt på dette med samboere?

Spurte en sim om han ville bli min samboer, og det var greit. Men plutselig spurte han igjen andre om de ville bli samboer med han. Nå får jeg jo ikke flyttet den simmen ut! Skulle gjerne brukt det rommet han bruker til et barnerom. Istedenfor må ungen min sove på et lite kott..!!

Kan man bli samboere nå da? Kult :) må oppdatere spillet jeg og og begynne å spille igjen. gleder meg til universitet kommer :danse:

Skrevet

Kan man bli samboere nå da? Kult :) må oppdatere spillet jeg og og begynne å spille igjen. gleder meg til universitet kommer :danse:

Jepp, oppdateringen var vel ment for Universitet. Men irriterende når samboeren får samboer :P

Finner ikke ut hvordan jeg blir kvitt han duden..!

Skrevet

Det blir gøy!

Jeg prøvde Aurora Skies i går, og jeg liker den byen! Kanskje ikke superspennende, men jeg synes det er den beste all-around byen jeg har prøvd. Jeg føler meg mer komfortabel med den, kanskje fordi den passer bra til alle sesonger og fordi den er litt nordisk.

Hvordan lager man en egen by? Det høres ut som mye arbeid!

Skrevet

Jepp, oppdateringen var vel ment for Universitet. Men irriterende når samboeren får samboer :P

Finner ikke ut hvordan jeg blir kvitt han duden..!

Ååh :P drep han! haha :Hehe:

Skrevet

Ååh :P drep han! haha :Hehe:

Høhø, ikke så morderisk, jeg! :fnise:

Skrevet

Hvordan lager man en egen by? Det høres ut som mye arbeid!

Ikke det letteste akkurat, men det ligger mange videoer om dette på youtube ;)

Skrevet

Ikke det letteste akkurat, men det ligger mange videoer om dette på youtube ;)

Jeg tror nesten jeg må sjekke det! Det høres ut som det kan være gøy når man skjønner hva man holder på med, i allefall. Da har man i allefall underholdning en god stund, tipper jeg. Kanskje ikke lurt å starte med det rett før en ny expansion da... :fnise:

Skrevet

Høhø, ikke så morderisk, jeg! :fnise:

Haha.. Få han til å gifte seg med noen, kanskje han flytter inn hos den personen :fnise:

Skrevet

Jeg tror nesten jeg må sjekke det! Det høres ut som det kan være gøy når man skjønner hva man holder på med, i allefall. Da har man i allefall underholdning en god stund, tipper jeg. Kanskje ikke lurt å starte med det rett før en ny expansion da... :fnise:

Hehe, jeg prøvede lage en by uten tutorials på hvordan jeg gjør det. Fikk til å lage en rett vei, og det var det :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Haha.. Få han til å gifte seg med noen, kanskje han flytter inn hos den personen :fnise:

Godt forslag, men får jo ikke styrt den simmen.. Men kan prøve å invitere til en fest, og prøve å overtale noen til å kysse han ;) problemet er jo at så og si alle spillbare sommer i Aurora Skies (som jeg driver å tester ut) er gift, i et forhold ellerforlovet..!!

Skrevet

Masseskrivefeil,men er på iPaden :)

Skrevet

Godt forslag, men får jo ikke styrt den simmen.. Men kan prøve å invitere til en fest, og prøve å overtale noen til å kysse han ;) problemet er jo at så og si alle spillbare sommer i Aurora Skies (som jeg driver å tester ut) er gift, i et forhold ellerforlovet..!!

Hehe åjaa. Da blir det kanskje vanskeligere ja når du ikke får styrt han :fnise:

Skrevet

noen som veit om det går ann å redigere simmer og legge de til byen.. og spille etterpå?

Gjest EryMax
Skrevet

Er det en sim du allerede har i husholdningen din? eller er det en du skal ha som nabo? en sånn perfekt mann eller dame som simmen din skal bli sammen med f.eks

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte byliv stæsj-pakken, men jeg får jo ikke brukt noen av tingene. Står at jeg må registrere meg og kjøpe dem med simpoeng? Hva er dette for noe tull? Er det sånn med alle stæsj-pakkene?

Anonym poster: b8fc105fe69c98887c9beecb24a6164a

Skrevet

Erymax, det ordnet seg.

anonym, jeg håper du får svar av noen som har mer peiling ;)

Skrevet

Spillet mitt bare avslutter seg selv etter kort tid med spilling. Kan jo ikke sitte og lagre hele tiden heller.. Tror det kom etter jeg installerte overnaturlig, men hvordan avinstallerer jeg bare overnaturlig? Finner bare ut hvordan jeg avinstallerer hele sims 3.. Det er på en Mac .

Skrevet

En dag igjen!! Hvordan er det med forhåndsbestillinger? Kan jeg da laste den ned fra Origin i morgen? Eller?

Unødvendig å nevne, men snakker om University :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...