Minttu Skrevet 3. mars 2013 #2541 Skrevet 3. mars 2013 Hahahaha, sjekket ut den r/thesims He said this to my Sim, who happens to be his daughter. Parenting win. Herlig....! 1
Sitronmelis Skrevet 3. mars 2013 #2542 Skrevet 3. mars 2013 Etter den nye oppdateringen, noen som har sett litt på dette med samboere? Spurte en sim om han ville bli min samboer, og det var greit. Men plutselig spurte han igjen andre om de ville bli samboer med han. Nå får jeg jo ikke flyttet den simmen ut! Skulle gjerne brukt det rommet han bruker til et barnerom. Istedenfor må ungen min sove på et lite kott..!! Kan man bli samboere nå da? Kult må oppdatere spillet jeg og og begynne å spille igjen. gleder meg til universitet kommer
Adele Skrevet 4. mars 2013 #2543 Skrevet 4. mars 2013 Kan man bli samboere nå da? Kult må oppdatere spillet jeg og og begynne å spille igjen. gleder meg til universitet kommer Jepp, oppdateringen var vel ment for Universitet. Men irriterende når samboeren får samboer Finner ikke ut hvordan jeg blir kvitt han duden..!
Minttu Skrevet 4. mars 2013 #2544 Skrevet 4. mars 2013 Lo godt da hun "overly attached girlfriend" dukka opp.. Ser artig ut det her da 2
pingeline Skrevet 4. mars 2013 #2545 Skrevet 4. mars 2013 Det blir gøy! Jeg prøvde Aurora Skies i går, og jeg liker den byen! Kanskje ikke superspennende, men jeg synes det er den beste all-around byen jeg har prøvd. Jeg føler meg mer komfortabel med den, kanskje fordi den passer bra til alle sesonger og fordi den er litt nordisk. Hvordan lager man en egen by? Det høres ut som mye arbeid!
Sitronmelis Skrevet 4. mars 2013 #2546 Skrevet 4. mars 2013 Jepp, oppdateringen var vel ment for Universitet. Men irriterende når samboeren får samboer Finner ikke ut hvordan jeg blir kvitt han duden..! Ååh drep han! haha
Adele Skrevet 4. mars 2013 #2547 Skrevet 4. mars 2013 Ååh drep han! haha Høhø, ikke så morderisk, jeg!
Adele Skrevet 4. mars 2013 #2548 Skrevet 4. mars 2013 Hvordan lager man en egen by? Det høres ut som mye arbeid! Ikke det letteste akkurat, men det ligger mange videoer om dette på youtube
pingeline Skrevet 4. mars 2013 #2549 Skrevet 4. mars 2013 Ikke det letteste akkurat, men det ligger mange videoer om dette på youtube Jeg tror nesten jeg må sjekke det! Det høres ut som det kan være gøy når man skjønner hva man holder på med, i allefall. Da har man i allefall underholdning en god stund, tipper jeg. Kanskje ikke lurt å starte med det rett før en ny expansion da...
Sitronmelis Skrevet 4. mars 2013 #2550 Skrevet 4. mars 2013 Høhø, ikke så morderisk, jeg! Haha.. Få han til å gifte seg med noen, kanskje han flytter inn hos den personen
Adele Skrevet 5. mars 2013 #2551 Skrevet 5. mars 2013 Jeg tror nesten jeg må sjekke det! Det høres ut som det kan være gøy når man skjønner hva man holder på med, i allefall. Da har man i allefall underholdning en god stund, tipper jeg. Kanskje ikke lurt å starte med det rett før en ny expansion da... Hehe, jeg prøvede lage en by uten tutorials på hvordan jeg gjør det. Fikk til å lage en rett vei, og det var det 1
Adele Skrevet 5. mars 2013 #2552 Skrevet 5. mars 2013 Haha.. Få han til å gifte seg med noen, kanskje han flytter inn hos den personen Godt forslag, men får jo ikke styrt den simmen.. Men kan prøve å invitere til en fest, og prøve å overtale noen til å kysse han problemet er jo at så og si alle spillbare sommer i Aurora Skies (som jeg driver å tester ut) er gift, i et forhold ellerforlovet..!!
Sitronmelis Skrevet 5. mars 2013 #2554 Skrevet 5. mars 2013 Godt forslag, men får jo ikke styrt den simmen.. Men kan prøve å invitere til en fest, og prøve å overtale noen til å kysse han problemet er jo at så og si alle spillbare sommer i Aurora Skies (som jeg driver å tester ut) er gift, i et forhold ellerforlovet..!! Hehe åjaa. Da blir det kanskje vanskeligere ja når du ikke får styrt han
lorena Skrevet 5. mars 2013 #2555 Skrevet 5. mars 2013 noen som veit om det går ann å redigere simmer og legge de til byen.. og spille etterpå?
Gjest EryMax Skrevet 5. mars 2013 #2556 Skrevet 5. mars 2013 Er det en sim du allerede har i husholdningen din? eller er det en du skal ha som nabo? en sånn perfekt mann eller dame som simmen din skal bli sammen med f.eks
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #2557 Skrevet 5. mars 2013 Kjøpte byliv stæsj-pakken, men jeg får jo ikke brukt noen av tingene. Står at jeg må registrere meg og kjøpe dem med simpoeng? Hva er dette for noe tull? Er det sånn med alle stæsj-pakkene? Anonym poster: b8fc105fe69c98887c9beecb24a6164a
lorena Skrevet 5. mars 2013 #2558 Skrevet 5. mars 2013 Erymax, det ordnet seg. anonym, jeg håper du får svar av noen som har mer peiling
Silkepote Skrevet 6. mars 2013 #2559 Skrevet 6. mars 2013 Spillet mitt bare avslutter seg selv etter kort tid med spilling. Kan jo ikke sitte og lagre hele tiden heller.. Tror det kom etter jeg installerte overnaturlig, men hvordan avinstallerer jeg bare overnaturlig? Finner bare ut hvordan jeg avinstallerer hele sims 3.. Det er på en Mac .
Adele Skrevet 6. mars 2013 #2560 Skrevet 6. mars 2013 En dag igjen!! Hvordan er det med forhåndsbestillinger? Kan jeg da laste den ned fra Origin i morgen? Eller? Unødvendig å nevne, men snakker om University
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå