Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det med hvilken cd man må bruke for å spille, er det den av utvidelsespakkene som er nyest, eller den man sist installerte?

Anonym poster: b8fc105fe69c98887c9beecb24a6164a

Den nyeste

*Utgivelsen ;)

Skrevet

Jippi, kjøpte nettopp hidden springs og monte vista.

Men jeg fikk ikke til å kjøpe overnatural? :S

Skrevet

Jippi, kjøpte nettopp hidden springs og monte vista.

Men jeg fikk ikke til å kjøpe overnatural? :S

Får du opp noen feilkode når du kjøper?

Skrevet

Jeg har testet ut den nye verdenen nå. Ikke akkurat wow-faktor over den.

Hadde tenkt til å kjøpe den, men skal jeg bare la være? :)

Skrevet

Hadde tenkt til å kjøpe den, men skal jeg bare la være? :)

Etter tips jeg fikk her inne forleden, så har jeg begynt å laste ned verdener, og heller kjøper de om jeg synes de er verdt å ha. Kan du ikke gjøre noe det samme?

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde forhåndsbestilt Sims 3 Studentliv, men den gang ei, så idag gjorde jeg det! ^^

Flere som har?

Lurer på hvordan det blir jeg.. Sånn by-messig, og hva som skjer om du sender ene simmen/ungen din på skole.. hm

Spennende!

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde forhåndsbestilt Sims 3 Studentliv, men den gang ei, så idag gjorde jeg det! ^^

Flere som har?

Lurer på hvordan det blir jeg.. Sånn by-messig, og hva som skjer om du sender ene simmen/ungen din på skole.. hm

Spennende!

Gleder meg masse til den selv!

Har ikke forhåndsbestilt. Har ikke råd til det akkurat nå. Når gis den ut? Husker bare at det var i starten av mars..

Skrevet

Gleder meg masse til den selv!

Har ikke forhåndsbestilt. Har ikke råd til det akkurat nå. Når gis den ut? Husker bare at det var i starten av mars..

Egentlig ikke jeg heller, har vært på ferie og jeg forhåndbestilte noen nye album som kommer i mars/april :fnise:

Men! Cdon har sånn nå at du kan kjøpe nå og betale i april, så da tok jeg det ;)

Det kommer 7 mars :)

Skrevet

Egentlig ikke jeg heller, har vært på ferie og jeg forhåndbestilte noen nye album som kommer i mars/april :fnise:

Men! Cdon har sånn nå at du kan kjøpe nå og betale i april, så da tok jeg det ;)

Det kommer 7 mars :)

Men da er det vel en ekstra avgift på det?

Ikke så begeistret for Cdon fra før av heller, egentlig :fnise:

Skrevet

Men da er det vel en ekstra avgift på det?

Ikke så begeistret for Cdon fra før av heller, egentlig :fnise:

Jepp, det er en startavgift på 45,-

Skrevet

Ja, litt ekstra er det, men det får gå :fnise:

Heller cdon enn platekompaniet, fått de opp i halsen og jeg handler så og si aldri der.

Nei, skal det handles musikk skjer det helst på bandets hjemmeside eller cdon.

En gang skulle jeg ha en cd på platekompaniet, som var helt ny, ikke hadde de den og ikke fikk de den, og ikke klarte tullingen i kassa å søke på opp det enkle bandnavnet engang,og jeg måtte stave det, da han etter laang tid sa de kunne bestille eller jeg bestille fra hjemmesiden dems..... nei da dro jeg hjem og bestilte fra cdon :ler:

Skrevet

Etter tips jeg fikk her inne forleden, så har jeg begynt å laste ned verdener, og heller kjøper de om jeg synes de er verdt å ha. Kan du ikke gjøre noe det samme?

Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg har ikke så god peiling den slags :P Kan jo høre om en av kompisene mine om de kan hjelpe meg, er jo greit å få prøvd ut verdnene først :)

Skrevet

Etter den nye oppdateringen, noen som har sett litt på dette med samboere?

Spurte en sim om han ville bli min samboer, og det var greit. Men plutselig spurte han igjen andre om de ville bli samboer med han. Nå får jeg jo ikke flyttet den simmen ut! Skulle gjerne brukt det rommet han bruker til et barnerom. Istedenfor må ungen min sove på et lite kott..!!

Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg har ikke så god peiling den slags :P Kan jo høre om en av kompisene mine om de kan hjelpe meg, er jo greit å få prøvd ut verdnene først :)

Håper du skjønte noe mer av den siste tutorialen jeg sendte deg på privat melding :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke prøvd samboer ennå men det funker visst ikke helt som det "skal".. meningen er at det skal brukes til sånne doorm room når neste utvidelse kommer. Så om det skjer noe med samboern/roomien så kommer det bare en ny automatisk. Leste det på reddit/r/thesims, var en egen tråd om det.

Skrevet

Ah, takk for raskt svar SoftKitty! Forsøkte å google opp problemet, men tenker at oppdateringen er for ny til at noen har begynte å skrive om det.. :)

.. På norsk iallefall.

Skrevet

Er mye morsomt der :laugh:

Husker ikke om jeg har skrevet det her før, men min nylagde sim ble bedt på date, av en som var governorn (ordfører?) som var 5-stjernes kjendis. Min var jo helt teit, så han gadd jo ikke snakke med henne! Fikk sånn "xx thinks you are disturbing him blabla leave him alone"-melding..etter flere forsøk på å imponere ham.. men HAN ba jo MIN SIM på date.. tulling. gift var han også :fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...