Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Woho! Overnaturlig er akkurat kjøpt! :D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvordan man slutter å være fe?

Spillet lagger så veldig pga de vingene!

Skrevet

Noen som vet hvordan man slutter å være fe?

Spillet lagger så veldig pga de vingene!

Man drar i det der fe abbatoriet eller hva det nå heter, å så forsaker man å være fe tror jeg

Skrevet

Man drar i det der fe abbatoriet eller hva det nå heter, å så forsaker man å være fe tror jeg

Men den er kun i den byen som fulgte med Overnaturlig? Eller er det noe man kan legge til i andre byer?

Og; noen som vet hva Værsteinen gjør? Testet den ut, og plutselig begynte det å regne blomster!? :klo:

Skrevet (endret)

Takk, da har jeg en unnskyldning for å spille litt TS nå :biggrin:

Edit: Jeg har lett og lett, men finner ikke den bygningen (vanskelig ord! :fnise: ). Vet at den er i Moonlight Falls, må vel kanskje innom der - lage en kopi av bygget - og så ta den i byen min?

Uansett. Problemet løste seg ved en litt stygg bug. Flyttet henne inn til søsteren hennes, og plutselig ble hun bare borte. Også fra slektstreet. Aner ikke hva som skjedde eller hvordan jeg får henne tilbake.

Endret av Adele
Skrevet

Det magiske speilet som kom med Overnaturlig (tror jeg) er så sinnsykt freaky. Skjønte ikke først hva den stemmen var, før jeg fant ut at det var simmen min som snakket med speilet..

screenshot_original.jpg

Skrevet (endret)

Også driver jeg med den legacyen der man skal lage en så stygg sim som mulig, og få den penest mulig på ti generasjoner. Jeg har endret litt på reglene, så jeg tar 12 generasjoner, og at alle simmene må ha månednavn.

1. generasjon: January

2. generasjon: February

3. generasjon: March

osv.

Kommer det flere barn, har jeg feks kalt de May Stine XX XX (X=etternavn).

Uansett. Her ser vi August. Altså, den 8. generasjonen.

screenshot_original.jpg

Underbittet er vekk, samme med trollnesen og -ørene. Ser mer eller mindre "normal" ut.

Er snart så November Gudriksdal blir født, så gleder meg til å se forskjellen fra January til December :fnise: For den er nok stor!

Endret av Adele
Skrevet

Jeg har vunnet beta kode til SimCity, så jeg får prøve beta versjonen

Skrevet

Oi! Shit! Heldig! Du må lage/gjenopplive en Sim City-tråd og fortelle oss om det er bra eller ikke!

HeldigEry! :hoppe:

Skrevet

Noen som har kjøpt seg den 70's-90's pakka eller? :) Hvordan er den?

Jeg har litt lyst på den, men tror jeg må vente litt pga økonomien..

Skal hvert fall ha den nye pakka som kommer i mars, blir moro å se hvordan den er :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen som har problemer med å bygge hus og så lagre spillet? Jeg prøvde 3 ganger i går. Bygget hus og så skulle jeg lagre, men da kubber spiller og jeg blir sendt ut til windows. Så jeg måtte nøye med meg et hus i selve spillet *snufs* Har jo ikke plass til noe som helst

:jolie::fnise:

Problemene begynte etter at jeg hadde installert 70`s - 80`s - 90`s stæsjpakken. Oppdaterte spillet i går og, men ingen bedring.... :jolie:

Endret av Kittykat
Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en lignende Inteenimator for TS3. som er oppdatert. vil gjerne ha muligheten til at tenåringer kan få barn, å at to av samme kjønn kan få barn natulig. Har adoptert, men er så utrolig irriterende at man ikke kan velge personlighetstrekk til dem. Ender opp med late, sofapoteter, onde, overfølsomme eller andre dustete trekk som ikke passer inn i familien min.. håper på svar... :)

Skrevet

Noen som har problemer med å bygge hus og så lagre spillet? Jeg prøvde 3 ganger i går. Bygget hus og så skulle jeg lagre, men da kubber spiller og jeg blir sendt ut til windows. Så jeg måtte nøye med meg et hus i selve spillet *snufs* Har jo ikke plass til noe som helst

:jolie::fnise:

Problemene begynte etter at jeg hadde installert 70`s - 80`s - 90`s stæsjpakken. Oppdaterte spillet i går og, men ingen bedring.... :jolie:

Skjer meg noen ganger også. Skikkelig irriterende!

Men så har jeg veldig kort lunte da :fnise:

Skrevet (endret)

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en lignende Inteenimator for TS3. som er oppdatert. vil gjerne ha muligheten til at tenåringer kan få barn, å at to av samme kjønn kan få barn natulig. Har adoptert, men er så utrolig irriterende at man ikke kan velge personlighetstrekk til dem. Ender opp med late, sofapoteter, onde, overfølsomme eller andre dustete trekk som ikke passer inn i familien min.. håper på svar... :)

Testingcheatsenabled true/false kan du gjøre det med!

Jeg har gjort det, fungerer bra.

Nå husker jeg ikke helt hva knappen heter du skal trykke på, men er den der du kan endre alt på simmen din. Når simmen din er tenåring, velger du at simmen din skal være ung voksen. Trykk deretter på godta. Inn i spillet. Få simmen din gravid. Vent til simmen føder, og gjør det samme, bare gjør simmen din fra ung voksen til tenåring igjen :)

Samme må du gjøre om motparten skal være tenåringspappa også!

Edit: fetet ut skrift.

Endret av Adele
Skrevet (endret)

Testingcheatsenabled true/false kan du gjøre det med!

Jeg har gjort det, fungerer bra.

Nå husker jeg ikke helt hva knappen heter du skal trykke på, men er den der du kan endre alt på simmen din. Når simmen din er tenåring, velger du at simmen din skal være ung voksen. Trykk deretter på godta. Inn i spillet. Få simmen din gravid. Vent til simmen føder, og gjør det samme, bare gjør simmen din fra ung voksen til tenåring igjen :)

Samme må du gjøre om motparten skal være tenåringspappa også!

Edit: fetet ut skrift.

tusen takk :) da skal jeg teste det :)

men hvordan får jeg det til med to av samme kjønn? to damer feks?

Endret av Azalea
Skrevet

tusen takk :) da skal jeg teste det :)

men hvordan får jeg det til med to av samme kjønn? to damer feks?

Det aner jeg ikke, da jeg ikke har testet det ut .. :)

Skrevet

Jeg fikk besøk av et romvesen! Plutselig hørte jeg en lyd og så kom en UFO og så bare kom det et romvesen på besøk. Jeg brukte juksekode for å gjøre slik at de fikk et bra vennskap. Et romvesen!!!!

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk besøk av et romvesen! Plutselig hørte jeg en lyd og så kom en UFO og så bare kom det et romvesen på besøk. Jeg brukte juksekode for å gjøre slik at de fikk et bra vennskap. Et romvesen!!!!

det har jeg også fått.. besøkte og tok noe slags bilder.. merkelige greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...