Purple Basil Skrevet 14. januar 2013 #2441 Skrevet 14. januar 2013 Nå maser jeg fælt føler jeg.. MEN er det noen her som har kjøpt nye byer? Har sinnsykt lyst på Sunlit Tides og Monte Vista.. Hvilken av dem bør jeg kjøpe? Eller bør jeg ikke kjøpe i det hele tatt?
Adele Skrevet 14. januar 2013 #2442 Skrevet 14. januar 2013 Nå maser jeg fælt føler jeg.. MEN er det noen her som har kjøpt nye byer? Har sinnsykt lyst på Sunlit Tides og Monte Vista.. Hvilken av dem bør jeg kjøpe? Eller bør jeg ikke kjøpe i det hele tatt? Kråke....!!!! 1
Adele Skrevet 14. januar 2013 #2443 Skrevet 14. januar 2013 Nå maser jeg fælt føler jeg.. MEN er det noen her som har kjøpt nye byer? Har sinnsykt lyst på Sunlit Tides og Monte Vista.. Hvilken av dem bør jeg kjøpe? Eller bør jeg ikke kjøpe i det hele tatt? Neida, tuller med deg Jeg har kjøpt Sunlit Tides. Eneste er at jeg får litt sydenfølelse over den byen. Hadde jeg hatt valget mellom Monte Vista og Sunlit Tides i dag, hadde jeg nok valgt Monte Vista.
Purple Basil Skrevet 14. januar 2013 #2444 Skrevet 14. januar 2013 Neida, tuller med deg Jeg har kjøpt Sunlit Tides. Eneste er at jeg får litt sydenfølelse over den byen. Hadde jeg hatt valget mellom Monte Vista og Sunlit Tides i dag, hadde jeg nok valgt Monte Vista. Man blir litt tåkete i hodet av Sims Tror jeg skal gå for MV da, men ÅÅH så vanskelig å bestemme seg! Tenker at ST ikke går noe sted, så kan vel evt. prøve det ut senere
Adele Skrevet 14. januar 2013 #2445 Skrevet 14. januar 2013 Man blir litt tåkete i hodet av Sims Tror jeg skal gå for MV da, men ÅÅH så vanskelig å bestemme seg! Tenker at ST ikke går noe sted, så kan vel evt. prøve det ut senere Sunlit Tides kan kjøpes senere, ja Eneste jeg har hyppig brukt av det som fulgte med i den byen, er de gardinene, da jeg kjøpte Gull-pakken. Du må gi meg en tilbakemelding på hvordan Monte Vista er da!
SoftKitty Skrevet 17. januar 2013 #2446 Skrevet 17. januar 2013 Alle byene finnes på torrentsider også hvis man vil sjekke dem ut:) 1
Gjest oreokaka Skrevet 17. januar 2013 #2447 Skrevet 17. januar 2013 Wow, så utrolig mye rart jeg ikke visste om sims (og hele min barndomstid handlet om sims....), dette var gøy å lese! Dere snakker noe om insekter? Hvordan finner jeg dette? Og flammeplante...?
Gjest EryMax Skrevet 17. januar 2013 #2448 Skrevet 17. januar 2013 Flammeplantefrø finner du på kirkegården
Purple Basil Skrevet 17. januar 2013 #2449 Skrevet 17. januar 2013 Sunlit Tides kan kjøpes senere, ja Eneste jeg har hyppig brukt av det som fulgte med i den byen, er de gardinene, da jeg kjøpte Gull-pakken. Du må gi meg en tilbakemelding på hvordan Monte Vista er da! Monte Vista er et utrolig koselig sted :D Ikke sånn veldig, veldig stort - men mer enn nok plass for meg ihvertfall! Fine bygninger, og man kan bo oppe i bykjernen :D Det liker jeg! Pizzaovnen er genial også, problemet med den er bare at jeg blir skrubbsulten når jeg må se simmene lage lasagne.. pizza.. mmm ekte italiensk pizza 1
Chiyo Skrevet 17. januar 2013 #2450 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har Monte Vista, men jeg har ikke spilt så mye enda, så jeg har ikke fått sjekket det ut. Jeg holder på å lage min egen verden som ligner litt på typen alla Sunlit Tides. Men det tar så lang tid... har aldri lagt min egen verden før, så det var kanskje litt vanskelig ting å begynne med.
Adele Skrevet 17. januar 2013 #2451 Skrevet 17. januar 2013 Monte Vista er et utrolig koselig sted :D Ikke sånn veldig, veldig stort - men mer enn nok plass for meg ihvertfall! Fine bygninger, og man kan bo oppe i bykjernen :D Det liker jeg! Pizzaovnen er genial også, problemet med den er bare at jeg blir skrubbsulten når jeg må se simmene lage lasagne.. pizza.. mmm ekte italiensk pizza Åh, høres ekstremt koselig ut! Må skaffe den når jeg får mer penger. Liker ikke piracy på The Sims, da jeg har hørt at de ikke vil fungere når spillet blir oppdatert? Det er for å hindre pirater?
Adele Skrevet 17. januar 2013 #2452 Skrevet 17. januar 2013 Jeg holder på å lage min egen verden som ligner litt på typen alla Sunlit Tides. Men det tar så lang tid... har aldri lagt min egen verden før, så det var kanskje litt vanskelig ting å begynne med. Prøvde for noen måneder siden å lage en verden selv, men fikk det ikke til
Mermaid Blues Skrevet 17. januar 2013 #2453 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Wow, så utrolig mye rart jeg ikke visste om sims (og hele min barndomstid handlet om sims....), dette var gøy å lese! Dere snakker noe om insekter? Hvordan finner jeg dette? Og flammeplante...? Insekter finnes rundt omkring i byen, både biller og sommerfugler, og ildfluer dersom du har Showtime. Simmen kan fange dem og enten selge dem til forskning eller lage utstilling i huset. Flammeplanten er en plante som fungerer likt som de andre, frøet tilhører kategorien "spesielle frø" (som også omfatter livsplante, dødsblomstbusk og pengetre (samt plasmafruktbusk dersom du har Late Night)) og finnes rundt omkring i byen. Flammefrukt er en nødvendig ingrediens for å lage englekake, og når simmen har flammefrukt i innholdslisten vil han/hun også få +5 i humør. Om du har World Adventures, kan du også finne flammefrukt i flere av pyramidene, som er noe enklere enn å lete etter frø Dersom du bruker livstidspoeng til å kjøpe innsamlingshjelperen blir det enda lettere å finne frø og insekter, den kan stilles inn på forskjellige kategorier (feks frø, fisk, edelsteiner) og da kan du bruke kartvisningen til å se hvor samleobjektene befinner seg. Edit: om jeg husker riktig trenger simmen nivå 7 i hagearbeid for å plante flammefrukt/frø. Endret 17. januar 2013 av Mermaid Blues 2
Chiyo Skrevet 17. januar 2013 #2454 Skrevet 17. januar 2013 Prøvde for noen måneder siden å lage en verden selv, men fikk det ikke til Jeg bruker tutorials fra youtube for skjønne alt sammen. 1
SoftKitty Skrevet 18. januar 2013 #2455 Skrevet 18. januar 2013 Åh, høres ekstremt koselig ut! Må skaffe den når jeg får mer penger. Liker ikke piracy på The Sims, da jeg har hørt at de ikke vil fungere når spillet blir oppdatert? Det er for å hindre pirater? Tror ikke en oppdatering vil påvirke byer sålenge det vanlige spillet ditt er kjøpt. Som jeg har sagt før i tråden så synes jeg det er ganske teit at de tar betalt for ekstra byer osv. istedet for å bare inkludere det i tilleggspakkene, som man også må betale for liksom.. sleipt. 1
Adele Skrevet 18. januar 2013 #2456 Skrevet 18. januar 2013 Tror ikke en oppdatering vil påvirke byer sålenge det vanlige spillet ditt er kjøpt. Som jeg har sagt før i tråden så synes jeg det er ganske teit at de tar betalt for ekstra byer osv. istedet for å bare inkludere det i tilleggspakkene, som man også må betale for liksom.. sleipt. It's all about the money
Gjest EryMax Skrevet 18. januar 2013 #2457 Skrevet 18. januar 2013 Tror ikke en oppdatering vil påvirke byer sålenge det vanlige spillet ditt er kjøpt. Som jeg har sagt før i tråden så synes jeg det er ganske teit at de tar betalt for ekstra byer osv. istedet for å bare inkludere det i tilleggspakkene, som man også må betale for liksom.. sleipt. Jo det påvirker det faktisk, jeg lastet ned Hidden Springs på bukta så kom en oppdatering. Å etterpå var hele den verden helt rød.
SoftKitty Skrevet 18. januar 2013 #2458 Skrevet 18. januar 2013 Jo det påvirker det faktisk, jeg lastet ned Hidden Springs på bukta så kom en oppdatering. Å etterpå var hele den verden helt rød. Ah okai, det visste jeg ikke
Gjest EryMax Skrevet 18. januar 2013 #2459 Skrevet 18. januar 2013 Ah okai, det visste jeg ikke Jeg tror man må fjerne de før man installerer ny oppdatering
Adele Skrevet 24. januar 2013 #2460 Skrevet 24. januar 2013 Kjøpte Vuggesang og barnerim - er så drittlei den ene barnesenga i spillet. Ellers blir sengene så "voksne". Håper jeg blir fornøyd! Også husker jeg ikke om jeg nevnte det her, men lastet ned Monte Vista før jeg eventuelt kjøpte det. Eneste jeg likte med den, var steinovnen. Så kommer ikke til å kjøpe den byen! Spilte i 30 min, maks, før jeg var lei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå