Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt alt på store.origin.com for da bare laster jeg det ned med en gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt alt på store.origin.com for da bare laster jeg det ned med en gang :)

Aha, så det er så enkelt? Da gjør jeg det nå :ler:
Skrevet

Aha, så det er så enkelt? Da gjør jeg det nå :ler:

Ja, det er så enkelt :) Du må evt laste ned Origin da, om du ikke har det fra før av. :) Men det er simpelt!

• Liker 1
Skrevet

Og, de spillene man kjøper blir lagret på Origin. Så er lett å reinstallere det senere om man av diverse grunner avinstallerer The Sims-spillene :)

• Liker 1
Skrevet

Noen som har kjøpt det nye settet på The Sims store? Det med stellebordet

Nei, har du navnet på det? Skal sjekke det ut etterpå, rekker ikke nå dessverre.

Men har Sims-tid i kveld :biggrin:

Svar da!! :fnise:

Prøvde å se etter den, men fant den ikke :(

Skrevet

Svar da!! :fnise:

Prøvde å se etter den, men fant den ikke :(

Lullabies and nursery rimes heter den på engelsk. Skal ligge på forsiden av the sims store

Skrevet

Seriøst?? Spiller voksne folk Sims3?????

Anonym poster: 3fd1607ee3b6113fc6cc32e3c2e91d3e

• Liker 1
Skrevet

Emh ja. Man kan jo gjøre hva man vil med det. Man kan jo designe egne bygninger osv. Kjempe gøy for alle. :D

• Liker 2
Skrevet

Ikke kom her og mobb! :lol:

Og ja, noen av oss er vel over 20 og oppover, men samme det vel ;)

Voksne folk spiller da alle slags playstation spill osv, er det noe bedre da ;)

Skrevet

Ikke kom her og mobb! :lol:

Og ja, noen av oss er vel over 20 og oppover, men samme det vel ;)

Voksne folk spiller da alle slags playstation spill osv, er det noe bedre da ;)

Hehe... Ble bare litt overrasket, da jeg har to døtre på 10 og 12 som er oppslukt i dette spillet. Kunne ikke se for meg at f.eks. kona satt og spilte dette, men men... Sikkert noe å lære der også. Og selvsagt mye bedre enn blod og gørr.

Skrevet

Hehe... Ble bare litt overrasket, da jeg har to døtre på 10 og 12 som er oppslukt i dette spillet. Kunne ikke se for meg at f.eks. kona satt og spilte dette, men men... Sikkert noe å lære der også. Og selvsagt mye bedre enn blod og gørr.

Er nesten 30, og jeg spiller både sims, rollespill som Dragon Age og Final Fantasy, skyter zombier, og mye mer. Jeg spiller ofte sammen med mine venninner på samme alder, både på nett og hjemme i stua. Det er ganske mange av oss, jeg er absolutt ikke enestående i mitt geekery. Jeg og mine venninner snakker ofte om den dagen vi havner på gamlehjem så blir det hardcore spilling på fremtidens spilleplatformer. :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er 22 år, og jeg er stolt over å spille The Sims!

Man kan styre andres liv - enten gruse det totalt eller ha det perfekte liv.

Man kan bygge, og finne ut hvordan drømmehuset skal være. Rett og slett være en arkitekt!

Også kan man være stylist.

Mulighetene er så mange. Føler jeg faktisk får litt ut av det å spille det spillet.

20zegzm.jpg

Edit: skrivefeil

Endret av Adele
  • Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Jeg overhørte en gang 2 kvinner(20-årene, en med barnevogn) jeg aldri i verden kunne tenke meg spilte dataspill. De pratet om hvordan de gledet seg til den nye sims 3 pakken. Så ja voksne spiller sims og noen prater tydeligvis høyt om at de gleder seg til en ny sims 3 pakke.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er nesten 20 år gammel å har spilla sims i 10 år minst

Endret av EryMax
Skrevet

Har aldri reagert på at folk spiller sims3 uansett alder, men så er jeg supergeek selv og spiller mange mange spill. Har snart runda et av de vanskeligste rpgspillene til ps3 mens typen min sitter fast i starten feks , hihi.

Man er forskjellige og det vil alltid være noen spiller i voksen alder og alltid være de som ikke spiller i det hele tatt :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
2nh174j.jpgJeg har en familie med 2 damer og 2 menn, å så ble kvinnfolka gravide å den ene mannen kasta ut av huset. Så jeg fikk først trillinger og så tvillinger bare mellom få simtimers mellomrom. Måtte få ungene til å vokse opp til småbarn bare for å se forskjell på dem. Endret av EryMax
  • Liker 6
Skrevet

Mamma er over 50 og elsker Sims :D hun er ikke så glad i treern da, men guri som hun kunne sitte oppe halve natta med Sims2 :fnise: artig!

• Liker 5
Skrevet

20zegzm.jpg

Akkurat! :fnise: jeg har vært sammen med mange musikere jeg liker :ler:

Og man kan jo ha et så fint liv! Men nå er det enda morsommere å spille, nå som jeg har Årstider, man kan jo gjøre så utrolig mye mer og de festivalene er så bra :)

Så moro at alt bare endres etter årstid, artig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...