Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror dette er en søteste tråden på hele KG. Klarer liksom ikke se for meg hvordan dere spiller sims.

Hvis du har bruker på sims 3 hjemmesida, kan du gi oss navnet ditt hvis du vil så vi kan legge deg til ;) Da kan du se hvordan vi spiller, hvert fall jeg for jeg deler så mange minner :ler:

Jeg er kanskje litt kjedelig i spillinga, helt vanlig liksom x) Kanskje ikke helt men, mja :lol:

Jeg er alltid gift med en eller annen artist da :sjenert:

Så so far har jeg vært gift med blant annet Jonne Aaron fra Negative, Perttu fra Apocalyptica, Ville Valo fra HIM, Petri Lindroos fra Ensiferum..

Akkurat nå driver dattera i huset med vokalisten i Nerve End :sjenert:

kremt.

Neida så.. jada :) Ikke noe glad i finske artister jeg.. ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Har ikke noe bruker nei og er leenge siden jeg spilte sims 3. Spilte første Sims veldig mye da det kom ut og spilt 2ern og 3ern litt fordi why not?!

Jeg ender alltid opp med det samme hver gang :fnise:

Apocalyptica sier du?! :laugh:

Skrevet (endret)

ah okei ;)

Haha jepp ^^ Et av favorittbanda mine :hjerte:

Man kan jo faktisk se to av de på bildet mitt kom jeg på nå :ler:

Det er det jeg selv som har tatt, fra en konsert i Helsinki, i september 2011 ^^

Endret av Minttu
Skrevet

Hatt en lenger pause fra Sims, men begynte nå å spille igjen. Men jeg klarer ikke for mitt bare liv å huske hvordan jeg kan skaffe meg husdyr. Hjelp? Familien er allerede opprettet, så jeg vil gjerne ha et kjæledyr inn i en allerede eksisterende familie.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hatt en lenger pause fra Sims, men begynte nå å spille igjen. Men jeg klarer ikke for mitt bare liv å huske hvordan jeg kan skaffe meg husdyr. Hjelp? Familien er allerede opprettet, så jeg vil gjerne ha et kjæledyr inn i en allerede eksisterende familie.

Klikk på pc-en til simmen og velg "adopter kjæledyr fra kjæledyrhuset" :)

Skrevet

Jah, fant ut av det, hehe!

Skrevet

Forresten. Jeg får bare opp at jeg mangler stoler til sjakkbordet, men jeg har sikkert prøvd 10 forskjellige. Hvilke er det jeg egentlig skal bruke?

Skrevet

Forresten. Jeg får bare opp at jeg mangler stoler til sjakkbordet, men jeg har sikkert prøvd 10 forskjellige. Hvilke er det jeg egentlig skal bruke?

Du kan bruke alle slags stoler, men husk å plassere dem ved de to riktige endene på sjakkbordet, og ikke for langt unna :)

Skrevet

Det har jeg prøvd, prøvd sikkert 15 forskjellige stoler, i ulike posisjoner, men det går ikke. Setter man dem nærmere så får man bare et sånt rødt merke på skjermen, så jeg får ikke plassert dem mer inntil. Og har prøvd alle fire sidene. Etter et søk på nett er jeg tydeligvis ikke den eneste som har dette problemet.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er for kort avstand til andre møbler eller vegger så går det heller ikke.. kan være litt tricky.

Gjest Tekola
Skrevet (endret)

Og det er spisestuestoler du bruker? Mystisk :klo:

Edit: Det er vel ikke noen vinduer eller sånt i veien heller?

Endret av Tekola
Skrevet

Så utrolig merkelig.

Jeg har også begynt å få noen skikkelig irriterende bugs i det siste, sangersimmen min kan plutselig ikke levere noen sangogrammer eller delta på audition, handlingen blir bare avbrytt uansett hva! Får heller ikke brukt ånden i lampen, hver gang jeg prøver å gnikke på lampen blir simmen bare stående i evigheter, og går heller ikke an å avbryte handlingen. Ender opp med at jeg må bruke resetSim hele tida.

Åååe :(

Skrevet

Juhuu, ser ut til at når jeg tar påskeferie fra universitetet er det på tide å sende simmene til høyere utdanning :) Noen andre som gleder seg til University Life?

• Liker 2
Skrevet

Gleder meg! Var kjempegøy i Sims2, så satser på det blir enda bedre nå! Ser lovende ut :)

Skrevet

Mars kan ikke komme fort nok!!

Skrevet

Oh, moro! :jepp:

Jeg er drit lei skolen, men, går vel ann å spille detta for det :ler:

Kan man hvert fall gjøre det moro, og de slipper sikkert ha så usaklige lærere og veiledere, og dumt opplegg som det jeg har.. ;)

Skrevet

Noen som har kjøpt det nye settet på The Sims store? Det med stellebordet

Skrevet

Noen som har kjøpt det nye settet på The Sims store? Det med stellebordet

Nei, har du navnet på det? Skal sjekke det ut etterpå, rekker ikke nå dessverre.

Men har Sims-tid i kveld :biggrin:

Skrevet

Fant ut at jeg skal kjøpe Generasjoner på nett nå, noen som har erfaringer med dette? Er lat, pluss at det er billigere å kjøpe på nettsiden så kan jeg jo like gjerne kjøpe det på Sims store :P Gleder meg til å få prøvd det ut :D

Skrevet

Juhuu, ser ut til at når jeg tar påskeferie fra universitetet er det på tide å sende simmene til høyere utdanning :) Noen andre som gleder seg til University Life?

Likte ikke dette spillet på Sims2, så tror ikke jeg kommer til å kjøpe det.. Håper bare ikke at dette er siste utvidelsespakken da :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...