Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:hoho: Har jeg aldri hørt om før. Eneste jeg kan klage på er at alle babyene mine blir gutter. :snurt:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer virkelig på hvorfor de blir slik :klo:

hehe huff da :fnise:

Skrevet

Canal Digital hadde en reklame med sims musikk

Haha, Jomfru I Nød på TLC hadde simsmusikk under hele programmet! Eneste de hadde råd til å kjøpe lisens for, eller skjult budskap...?

Skrevet

Haha, Jomfru I Nød på TLC hadde simsmusikk under hele programmet! Eneste de hadde råd til å kjøpe lisens for, eller skjult budskap...?

:hoho:

Kanskje noen skulle spilt litt sims først for å finne ut hvordan ting fungerer :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Watch TLC, play The Sims 3. NOW!

• Liker 2
Skrevet

Drev å gikk igjennom alle simmene mine i byen. Prøver å finne igjen en gravstein.

Iallefall. Ser at tenåringen til en av simmene har blitt forlovet? Ikke spilt på denne familien før, så jeg har ikke brukt noen cheats for å få til dette!

Jeg elsker at spillet mitt har så mye bugs! :ironi:

Skrevet

:hoho: Har jeg aldri hørt om før. Eneste jeg kan klage på er at alle babyene mine blir gutter. :snurt:

Du må spise mat som inneholder vannmelon! Da blir det jenter vettu

• Liker 1
Skrevet

Du må spise mat som inneholder vannmelon! Da blir det jenter vettu

Jeg spiste vannmelon og fikk en gutt. :(

Men vanligvis virker det.

Skrevet

Må være tre stk frukt, rett etter hverandre, med en gang de har blitt gravide!

Gjest Blubberella
Skrevet

Synes også at det var litt festlig med Sims-musikk i reklamen for programmet "Breaking amish" på TLC :laugh:

• Liker 3
Skrevet

What, må det det? Og ellers blir de gutter? :klo: Er det ikke bare random altså?

Skrevet

Iallefall. Ser at tenåringen til en av simmene har blitt forlovet? Ikke spilt på denne familien før, så jeg har ikke brukt noen cheats for å få til dette!

Herlig... :ler:

What, må det det? Og ellers blir de gutter? :klo: Er det ikke bare random altså?

Jeg har og hørt at det er visse ting du kan spise for at det blir jente eller gutt, også er det vel noe man kan gjøre for å få tvillinger og tror jeg.

Det er vel slik i det virkelige liv og, sier de, men, du har nok større sjans til å få det livet du vil på Sims ;)

Gjest EryMax
Skrevet

For å få større sjanse for å få tvillinger må man lese svangergskapsbøker,se masse på barnekanalen og høre på barnemusikk.

Skrevet

Drev å gikk igjennom alle simmene mine i byen. Prøver å finne igjen en gravstein.

Og du har ikke på historiefremdrift? Merkelig!

Skrevet

Og du har ikke på historiefremdrift? Merkelig!

Jeg har fri vilje på de i byen, om det er det du tenker på?

Skrevet (endret)

Spis eple for gutt og vannmelon for jente :) Lurer på om det funker for hester også, tror jeg må prøve med neste føll=)

Edit: det gjelder mat som inneholder frukt også, feks pannekaker. Så dersom simmen smugspiser pannekaker med eple vil sjansen for gutt øke.

Endret av Mermaid Blues
AnonymBruker
Skrevet

hei. Dere kan sikkert svare meg på det jeg lurer på. Når jeg har sims 3 til xbox og kjøper en ekstrapakke til det. Må jeg da starte helt på nytt i en ny by, eller finnes det pakker som lar deg fortsette den familien du hadde? Jeg hater å starte opp med lite penger og ny familie :jolie:

Anonym poster: f0dd54b406ba673acb3976498943e64c

Skrevet

hei. Dere kan sikkert svare meg på det jeg lurer på. Når jeg har sims 3 til xbox og kjøper en ekstrapakke til det. Må jeg da starte helt på nytt i en ny by, eller finnes det pakker som lar deg fortsette den familien du hadde? Jeg hater å starte opp med lite penger og ny familie :jolie:

Anonym poster: f0dd54b406ba673acb3976498943e64c

Jeg har ikke the sims 3 til xbox, men vil jo tro at det samme gjelder til pc og xbox. Man trenger ikke å starte på nytt etter at man har installert stæsjpakker o.l.

Gjest Lurifix
Skrevet

Tror dette er en søteste tråden på hele KG. Klarer liksom ikke se for meg hvordan dere spiller sims.

Når jeg spiller så driter jeg i alt og rusher til den magiske staven som fikser needs også skriver jeg bøker til jeg kan leve av royalties!

Også lager jeg masse lesbeforhold! :fnise:

• Liker 3
Skrevet
:hoho: Jeg lager en ny sim hver dag etter å ha lastet ned masse stæsj og lager de sånn som jeg kunne tenkt meg å se ut selv før jeg spiller videre på den lille familien min. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...