KaDust Skrevet 4. januar 2013 #2381 Skrevet 4. januar 2013 Har jeg aldri hørt om før. Eneste jeg kan klage på er at alle babyene mine blir gutter.
Minttu Skrevet 4. januar 2013 #2382 Skrevet 4. januar 2013 Jeg lurer virkelig på hvorfor de blir slik hehe huff da
Apefinger Skrevet 4. januar 2013 #2383 Skrevet 4. januar 2013 Canal Digital hadde en reklame med sims musikk Haha, Jomfru I Nød på TLC hadde simsmusikk under hele programmet! Eneste de hadde råd til å kjøpe lisens for, eller skjult budskap...?
Minttu Skrevet 4. januar 2013 #2384 Skrevet 4. januar 2013 Haha, Jomfru I Nød på TLC hadde simsmusikk under hele programmet! Eneste de hadde råd til å kjøpe lisens for, eller skjult budskap...? Kanskje noen skulle spilt litt sims først for å finne ut hvordan ting fungerer 1
Adele Skrevet 4. januar 2013 #2385 Skrevet 4. januar 2013 Haha, Jomfru I Nød på TLC hadde simsmusikk under hele programmet! Eneste de hadde råd til å kjøpe lisens for, eller skjult budskap...? Watch TLC, play The Sims 3. NOW! 2
Adele Skrevet 4. januar 2013 #2386 Skrevet 4. januar 2013 Drev å gikk igjennom alle simmene mine i byen. Prøver å finne igjen en gravstein. Iallefall. Ser at tenåringen til en av simmene har blitt forlovet? Ikke spilt på denne familien før, så jeg har ikke brukt noen cheats for å få til dette! Jeg elsker at spillet mitt har så mye bugs!
Pepperbiff Skrevet 4. januar 2013 #2387 Skrevet 4. januar 2013 Har jeg aldri hørt om før. Eneste jeg kan klage på er at alle babyene mine blir gutter. Du må spise mat som inneholder vannmelon! Da blir det jenter vettu 1
Chiyo Skrevet 4. januar 2013 #2388 Skrevet 4. januar 2013 Du må spise mat som inneholder vannmelon! Da blir det jenter vettu Jeg spiste vannmelon og fikk en gutt. Men vanligvis virker det.
Pepperbiff Skrevet 4. januar 2013 #2389 Skrevet 4. januar 2013 Må være tre stk frukt, rett etter hverandre, med en gang de har blitt gravide!
Gjest Blubberella Skrevet 4. januar 2013 #2390 Skrevet 4. januar 2013 Synes også at det var litt festlig med Sims-musikk i reklamen for programmet "Breaking amish" på TLC 3
KaDust Skrevet 4. januar 2013 #2391 Skrevet 4. januar 2013 What, må det det? Og ellers blir de gutter? Er det ikke bare random altså?
Minttu Skrevet 4. januar 2013 #2392 Skrevet 4. januar 2013 Iallefall. Ser at tenåringen til en av simmene har blitt forlovet? Ikke spilt på denne familien før, så jeg har ikke brukt noen cheats for å få til dette! Jeg elsker at spillet mitt har så mye bugs! Herlig... What, må det det? Og ellers blir de gutter? Er det ikke bare random altså? Jeg har og hørt at det er visse ting du kan spise for at det blir jente eller gutt, også er det vel noe man kan gjøre for å få tvillinger og tror jeg. Det er vel slik i det virkelige liv og, sier de, men, du har nok større sjans til å få det livet du vil på Sims
Gjest EryMax Skrevet 4. januar 2013 #2393 Skrevet 4. januar 2013 For å få større sjanse for å få tvillinger må man lese svangergskapsbøker,se masse på barnekanalen og høre på barnemusikk.
Apefinger Skrevet 4. januar 2013 #2394 Skrevet 4. januar 2013 Drev å gikk igjennom alle simmene mine i byen. Prøver å finne igjen en gravstein. Iallefall. Ser at tenåringen til en av simmene har blitt forlovet? Ikke spilt på denne familien før, så jeg har ikke brukt noen cheats for å få til dette! Jeg elsker at spillet mitt har så mye bugs! Og du har ikke på historiefremdrift? Merkelig!
Adele Skrevet 5. januar 2013 #2395 Skrevet 5. januar 2013 Og du har ikke på historiefremdrift? Merkelig! Jeg har fri vilje på de i byen, om det er det du tenker på?
Mermaid Blues Skrevet 5. januar 2013 #2396 Skrevet 5. januar 2013 (endret) What, må det det? Og ellers blir de gutter? Er det ikke bare random altså? Spis eple for gutt og vannmelon for jente Lurer på om det funker for hester også, tror jeg må prøve med neste føll=) Edit: det gjelder mat som inneholder frukt også, feks pannekaker. Så dersom simmen smugspiser pannekaker med eple vil sjansen for gutt øke. Endret 5. januar 2013 av Mermaid Blues
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #2397 Skrevet 5. januar 2013 hei. Dere kan sikkert svare meg på det jeg lurer på. Når jeg har sims 3 til xbox og kjøper en ekstrapakke til det. Må jeg da starte helt på nytt i en ny by, eller finnes det pakker som lar deg fortsette den familien du hadde? Jeg hater å starte opp med lite penger og ny familie Anonym poster: f0dd54b406ba673acb3976498943e64c
Kittykat Skrevet 5. januar 2013 #2398 Skrevet 5. januar 2013 hei. Dere kan sikkert svare meg på det jeg lurer på. Når jeg har sims 3 til xbox og kjøper en ekstrapakke til det. Må jeg da starte helt på nytt i en ny by, eller finnes det pakker som lar deg fortsette den familien du hadde? Jeg hater å starte opp med lite penger og ny familie Anonym poster: f0dd54b406ba673acb3976498943e64c Jeg har ikke the sims 3 til xbox, men vil jo tro at det samme gjelder til pc og xbox. Man trenger ikke å starte på nytt etter at man har installert stæsjpakker o.l.
Gjest Lurifix Skrevet 5. januar 2013 #2399 Skrevet 5. januar 2013 Tror dette er en søteste tråden på hele KG. Klarer liksom ikke se for meg hvordan dere spiller sims. Når jeg spiller så driter jeg i alt og rusher til den magiske staven som fikser needs også skriver jeg bøker til jeg kan leve av royalties! Også lager jeg masse lesbeforhold! 3
KaDust Skrevet 5. januar 2013 #2400 Skrevet 5. januar 2013 Jeg lager en ny sim hver dag etter å ha lastet ned masse stæsj og lager de sånn som jeg kunne tenkt meg å se ut selv før jeg spiller videre på den lille familien min. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå