Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åja! :nigo: Da har jeg hvertfall en å sende gave til nå da! WUHUU.

Jeg har lagd meg selv og samboeren, og han fikk helt panikk da jeg ble smelt på tjukka i spillet og sa "Åh, jeg er gravid" stille for meg selv her jeg satt. :hoho: Han skjønte ikke at det var spillet jeg pratet om med en gang. :P

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, når man laster ned downloads til spillet som hår, klær osv. De filene som er .package, hvordan får man de til å funke? Jeg har altså laget Mods -> package mapper og lagt inn den package-filen i modermappen til Sims 3, men jeg finner de ikke ingame likevel. Er det noe jeg må gjøre i spillet for at de skal synes eller?

Skrevet

Og hvis jeg skulle kjøpt en utvidelsespakke, hvilken ville dere anbefalt? Har bare Sims 3, Helaften og noen stæsj-pakker.

Skrevet

Haha, kan tenke meg samboeren din begynte å lure! :fnise:

Ang. slik nedlasting så vet jeg ikke noe om det dessverre..

Men, utvidelsespakker! Jeg elsker Årstider, Generasjoner og Kjæledyr :)

Årstider er skikkelig bra, det både regner, hagler, tordner, snør og er tåkete, i tillegg til sol selvsagt. Og alt er så ordentlig! :ler:

Også kan man plassere festivaltomter i byen sin, og de festivalene endres etter hvert som årstidene skifter, så det er vårfestival, sommerfestival osv.

Tror noen har skrevet noe om forskjellige pakker på forrige side, eller før der. Også kan du jo kikke litt på trailerne til spillene for å se hvordan de er og om de frister :)

Skrevet

Kult, får gjøre litt research. Men da må detr bli i morgen, samboeren sover på sofaen og jeg orker ikke noe særlig trailer-titting akkurat nå! Derfor jeg bare spurte. :fnise:

Skrevet

Et spørsmål til. Er det mulig å endre frisyre etter man har begynt å spille?

Skrevet

Et spørsmål til. Er det mulig å endre frisyre etter man har begynt å spille?

Jepp, du får det til ved å trykke speilet og velge "endre utseende" eller hva det står:)

Skrevet

Åja, takk! Drittlei håret mitt nå :hoho:

Skrevet

Nei, kalte meg visst anthaela :>

Wops, da fikk en annen bruker en forespørsel fra meg :biggrin:

Skal godkjenne deg senere, fikk bare opp feilmelding når jeg prøvde å akseptere/legge til venner.

Skrevet

Og hvis jeg skulle kjøpt en utvidelsespakke, hvilken ville dere anbefalt? Har bare Sims 3, Helaften og noen stæsj-pakker.

Generasjoner eller Årstider :biggrin:

Skrevet

Forresten, når man laster ned downloads til spillet som hår, klær osv. De filene som er .package, hvordan får man de til å funke? Jeg har altså laget Mods -> package mapper og lagt inn den package-filen i modermappen til Sims 3, men jeg finner de ikke ingame likevel. Er det noe jeg må gjøre i spillet for at de skal synes eller?

Det skal inn i en mappe som heter Downloads eller noe. Også kommer det opp i startvinduet når du spiller. Du må lagre de der, om du skjønner? ;)

Skrevet

Simsvenner :fnise:

josefine1988 heter jeg, josefin var opptatt:p

Legger deg til senere, som jeg nevnte tidligere her, så får jeg bare opp feilmeldinger.

• Liker 1
Skrevet

Og beklager for litt spam her nå, men multisiteringen ville ikke fungere.

Skrevet

Det skal inn i en mappe som heter Downloads eller noe. Også kommer det opp i startvinduet når du spiller. Du må lagre de der, om du skjønner? ;)

Det er sim-filer det da, er ikke samme med packages? :klo:

Skrevet

Jøss, det er fortsatt noen som synes de er for gamle til å spille Sims ja.. Jeg blir 30 om 2 dager, og jeg stortrives med Sims :opplyser::fnise:

Jeg ble litt lei Sims.... Men kjenner jeg snart er klar igjen. Dessuten, så må jeg sende dere noen gaver siden det har vært jul og allting :biggrin:

• Liker 2
Skrevet

Det er sim-filer det da, er ikke samme med packages? :klo:

Dette kan du finne svar på her :)

Skrevet

Generasjoner eller Årstider :biggrin:

Jeg kan ikke huske hva som kom med generasjoner? :klo:

Skrevet

Jeg kan ikke huske hva som kom med generasjoner? :klo:

Anmeldelse og beskrivelse finner du her :)

• Liker 2
Skrevet

Anmeldelse og beskrivelse finner du her :)

Åja, hehe. Jeg tenkte bare at det var sånn fra før og :fnise: Jeg kan altså ikke huske hvordan spillet var før jeg installerte Generasjoner :takke:

• Liker 1
Skrevet

Åja, hehe. Jeg tenkte bare at det var sånn fra før og :fnise: Jeg kan altså ikke huske hvordan spillet var før jeg installerte Generasjoner :takke:

Rimelig kjedelig! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...