Gjest Memories Skrevet 5. desember 2012 #2221 Skrevet 5. desember 2012 Herregud hvor mange branner det har brutt ut på tomta nå under den der asylum challenge. Tok fire dager før den første brannen, men etter det har det brent i ett. Dessuten er det alltid opptatt på do, og vasken, badekaret og pcen går i stykker hele tiden. Tar dessuten sykt lang tid før simmen min klarer å nå livstidsmålet sitt, hun går jo i sneglefart oppover karrieren Ingen har dødd da. Litt synd, for det hadde vært greit med mindre folk i huset 1
HedvigR Skrevet 5. desember 2012 #2222 Skrevet 5. desember 2012 Haha sånn er det ja. Men husk hvis noen dør så må du slette en seng og en sitteplass
Gjest Memories Skrevet 5. desember 2012 #2223 Skrevet 5. desember 2012 Ja vet. Men har ingen problemer med at det ikke er ledige sitte og sengeplasser så det gjør ingenting. Det er køa på badet og at alle konstant er samlet på kjøkkenet og gjør simmen min forsinket som er problemet
HedvigR Skrevet 5. desember 2012 #2224 Skrevet 5. desember 2012 Haha, er konstant simmer som tisser på seg, og går rundt og stinker her ja Likevel har det blitt et romantisk par der inne!
Adele Skrevet 6. desember 2012 #2225 Skrevet 6. desember 2012 Nå er det ikke lenge igjen til neste stæsjpakke! Flere som kommer til å kjøpe denne?
UnderCover Skrevet 6. desember 2012 #2226 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Pangus øks befinner seg i Himmeltempelet. Du trenger et oppdrag fra en lokalsim som ønsker hjelp til steinknusing for å få nøkkelen inn dit, om jeg husker riktig er første oppdrag å overbevise tre lokalsimmer, deretter svare på spørsmål fra spesialkjøpmannen og så er det straka vegen til Himmeltempelet. Når du har øksen vil du få et oppdrag om å hente noe i gravkammeret ved de varme kildene (øksen er nødvendig for å komme inn dit) og det er jeg temmelig sikker på at er det hele Det ser ut til å være helt tilfeldig når dette oppdraget dukker opp (visumnivå har ingen betydning), så det er bare å sjekke gjennom oppslagstavla daglig til du finner det. Dersom du reker rundt i Kina uten å være på oppdrag kan du også få spørsmål via telefon. Har fått den "spør 3 lokale simmer" et par ganger, men ikke på vei til øksen enda Er vel bare å vente ja............ Nå er det ikke lenge igjen til neste stæsjpakke! Flere som kommer til å kjøpe denne? Slik som EA har plaget meg i det siste, så har jeg ikke lyst å kjøpe et eneste ett til.. Vurderer å gå over til pirat jeg og Men jeg skal ha det uansett Hvorfor får jeg ikke bytte til lastet opp sim?! De er jo ikke der! Så kjekt at vi alle er venner Ja, og så skulle jeg ønske jeg visste hva den challengen er for noe. Orker ikke lese gjennom på engelsk, og ikke orker jeg oversette til norsk heller. Vet at det finnes en google translator men næsj. Øks først Og så har jeg fri helt til 1 januar, så nå vet jeg ikke om jeg skal spille sims eller ordne ferdig til jul Endret 6. desember 2012 av UnderCover 1
UnderCover Skrevet 6. desember 2012 #2227 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Der kom oppdraget om Pangus øks Men hva gjør jeg tro? Avbryter jeg oppdraget når jeg har funnet øksen, eller får jeg øksen igjen senere? Endret 6. desember 2012 av UnderCover 2
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. desember 2012 #2228 Skrevet 6. desember 2012 Du beholder øksen når du gjør ferdig oppdrag. Fordi den er skummel, og du er verdig, eller noe sånn :gjeiper: 2
Adele Skrevet 6. desember 2012 #2229 Skrevet 6. desember 2012 Ja, og så skulle jeg ønske jeg visste hva den challengen er for noe. Orker ikke lese gjennom på engelsk, og ikke orker jeg oversette til norsk heller. Vet at det finnes en google translator men næsj. Øks først Og så har jeg fri helt til 1 januar, så nå vet jeg ikke om jeg skal spille sims eller ordne ferdig til jul Om jeg har forstått det riktig, så er det at du skal styre et sinnsykehus. For å komme ut til omverdenen, så må du fullføre livsmålet ditt. I tillegg til simmen din, så skal du også ha 7 pasienter, men disse skal ikke du styre. De trekkene som pasientene skal ha, vet jeg at HedvigR har oversatt for litt siden. Og alle skal ha trekket der de ikke liker å være utendørs. Hver dag klokken 12AM kan du pause spillet, og ta ut alt det som pasientene dine har lagt i bagen sin. Unntatt det som den med kleptomani har tatt. Ja, for du skal ha EN kleptoman også.. Du kan ha totalt fem sengeplasser. Enten fem enkeltsenger, eller to dobbeltsenger og en enkeltseng - dette er opp til deg. Også kan du bare ha et toalett, en vask, et kjøleskap, en tv/pc (du må velge enten eller). Og ikke mer enn fem sitteplasser. Dør en sim, må må du slette en sitteplass og en seng. Sikkert glemt mye nå, men skriver på ren hukommelse fra iPad 1
UnderCover Skrevet 6. desember 2012 #2230 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Gikk bra dette her. Bare det at nå har jeg glemt hvor jeg hadde lyst å bruke øksen Edit: Bedre bilde Endret 6. desember 2012 av UnderCover 1
HedvigR Skrevet 6. desember 2012 #2231 Skrevet 6. desember 2012 Høres riktig ut det Adele! Også kan du ikke forlate huset, bortsett fra å dra på jobb eller bokhandelen/matbutikken. 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. desember 2012 #2232 Skrevet 6. desember 2012 Gikk bra dette her. Bare det at nå har jeg glemt hvor jeg hadde lyst å bruke øksen Frankrike? Er det ikke der man trenger den for å komme videre? Godt mulig man må ha den i Egypt også da, det husker jeg aldri :gjeiper:
UnderCover Skrevet 6. desember 2012 #2233 Skrevet 6. desember 2012 åååååå det hørtes spennende ut Det må jeg prøve !! Snarest ! Og kan godt hende det var i Frankrike Ja, og så fikk simmen seg nye boobies Jeg hadde tippet over, (og det ser ut som simmen snart gjør det og) 2
Minttu Skrevet 6. desember 2012 #2234 Skrevet 6. desember 2012 Så.. Er poenget at de andre simmene bare må klare seg selv og dø etter hvert når behovene ikke dekkes? Siden du bare skal styre deg selv på dette galehuset.
HedvigR Skrevet 6. desember 2012 #2235 Skrevet 6. desember 2012 Du har fri vilje på høy, så forhåpentligvis dør de ikke. Og så skal du så mange poeng som mulig når du er ferdig. 1
Adele Skrevet 6. desember 2012 #2236 Skrevet 6. desember 2012 Gikk bra dette her. Bare det at nå har jeg glemt hvor jeg hadde lyst å bruke øksen Edit: Bedre bilde Hva kan man gjøre med den øksen?
UnderCover Skrevet 6. desember 2012 #2237 Skrevet 6. desember 2012 Hva kan man gjøre med den øksen? Knuse de store steinene i utlandet (som stort sett finnes i huler og på skattejakter). Det er altså den "magiske tingen man trenger fra Kina" Da går jeg igang med galehus
Adele Skrevet 6. desember 2012 #2238 Skrevet 6. desember 2012 Knuse de store steinene i utlandet (som stort sett finnes i huler og på skattejakter). Det er altså den "magiske tingen man trenger fra Kina" Da går jeg igang med galehus Aah! Ikke vært så mye på ferie med simmene mine enda.
Mermaid Blues Skrevet 6. desember 2012 #2239 Skrevet 6. desember 2012 Og kan godt hende det var i Frankrike Jepp, i Frankrike er det tre hele gravkammer som er blokkert av kampestein Samt haugevis av bonusrom både i Frankrike, Egypt og Kina. 1
UnderCover Skrevet 7. desember 2012 #2240 Skrevet 7. desember 2012 Den der challengen.. Jeg kjeder meg. Jeg håpte på drama og dødsfall og alt det der, men det går jo rimelig bra Jo, ene simmen er artig. Han smekker til ene damen hele tiden. Og hun svarer med å dunke hodet i veggen en stund Følte meg litt helt her da det tok fyr. Kjekt med en heiagjeng 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå