Adele Skrevet 16. november 2012 #2001 Skrevet 16. november 2012 JA! Har venta på seasons helt siden Sims 3 ble lansert jeg. Endelig!!! Du kommer ikke til å angre! Beste tilleggspakken hittil etter min mening..
Myosotis Skrevet 16. november 2012 #2002 Skrevet 16. november 2012 Du kommer ikke til å angre! Beste tilleggspakken hittil etter min mening.. Jeg gleder meg 1
Adele Skrevet 16. november 2012 #2003 Skrevet 16. november 2012 Kom over denne statusmeldingen fra EA/Origin. Aaah, vi må nok bare smøre oss med tålmodighet. Kjenner at jeg MÅ ikke ha de to kostymene + Ice Lounge right away.
Minttu Skrevet 16. november 2012 #2004 Skrevet 16. november 2012 Kom over denne statusmeldingen fra EA/Origin. Aaah, vi må nok bare smøre oss med tålmodighet. Kjenner at jeg MÅ ikke ha de to kostymene + Ice Lounge right away. Er det den is-baren? Den er med mitt spill den.. Har ikke prøvd enda.. Men,det minner meg om arctic ice bar i Helsinki Var litt godt å komme ut i 20+ etter å ha vært der inne...
Klinkekula Skrevet 16. november 2012 #2005 Skrevet 16. november 2012 Hvordan får dere til å bli kidnappa av romvesner?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 16. november 2012 #2006 Skrevet 16. november 2012 Spørsmål om den overnaturlig-pakken: Er den like ræva som jeg syns den tilsvarende var til sims 2 eller er denne bedre? Forøvrig skulle jeg ønske de lagde en som var halparten så god som grunder-utvidelsen til sims 2. Det var morsomt det! Men ambitions ga oss ikke de samme mulighetene...
Adele Skrevet 16. november 2012 #2007 Skrevet 16. november 2012 Er det den is-baren? Den er med mitt spill den.. Har ikke prøvd enda.. Men,det minner meg om arctic ice bar i Helsinki Var litt godt å komme ut i 20+ etter å ha vært der inne... Hmm, kanskje jeg har den, men den ligger ikke inne under nedlastninger. Men vet at jeg ikke har kostymene iallefall!
Adele Skrevet 16. november 2012 #2008 Skrevet 16. november 2012 Spørsmål om den overnaturlig-pakken: Er den like ræva som jeg syns den tilsvarende var til sims 2 eller er denne bedre? Jeg irriterer meg litt over Overnaturlig-pakken. Men kun over de zombiene som ALLTID popper opp i hagen min.
Gjest asanti Skrevet 16. november 2012 #2009 Skrevet 16. november 2012 Jeg irriterer meg veldig over de zombiene. Møkk altså! Sesonger er den beste pakken til sims 3 ja. Og det er mye jeg savner fra sims 2, det med at man kunne gå ut å spise uten at det er et rabbit hole og det med at man kunne drive butikk. Det var morro! Sånn sett liker jeg sims 2 bedre. :/
LilleLola Skrevet 17. november 2012 #2010 Skrevet 17. november 2012 Huff, datteren til simmen min ble nettopp voksen, og fikk noen enorme pupper! Greit nok, jeg lagde store pupper på moren, men disse er jo mye større. Vokser de virkelig iløpet av generasjonene? Kan jeg risikere ENDA større pupper når denne simmen får barn en gang? Hun i svart bikini er da originalsimmen min, hun i rosa datteren.. Med noen fine daier 1
Gjest Azalea Skrevet 17. november 2012 #2011 Skrevet 17. november 2012 Er det noen som vet hvordan jeg kontakter EA ang innloggingsproblemet? Skjønner ikke hvorfor epostadressen ikke er gyldig når det er den samme de bruker å sende nyhetsbrev til.. trenger å sende dem en epost, men vet ikke hvor.. noen som kan hjelpe meg?
UnderCover Skrevet 17. november 2012 #2012 Skrevet 17. november 2012 Er det noen som vet hvordan jeg kontakter EA ang innloggingsproblemet? Skjønner ikke hvorfor epostadressen ikke er gyldig når det er den samme de bruker å sende nyhetsbrev til.. trenger å sende dem en epost, men vet ikke hvor.. noen som kan hjelpe meg? Telefonnummer: 21 08 17 06 1
Lutetium 71 Skrevet 17. november 2012 #2013 Skrevet 17. november 2012 Jeg irriterer meg litt over Overnaturlig-pakken. Men kun over de zombiene som ALLTID popper opp i hagen min. Jeg irriterer meg veldig over de zombiene. Møkk altså! Huff, datteren til simmen min ble nettopp voksen, og fikk noen enorme pupper! Greit nok, jeg lagde store pupper på moren, men disse er jo mye større. Vokser de virkelig iløpet av generasjonene? Kan jeg risikere ENDA større pupper når denne simmen får barn en gang? Hun i svart bikini er da originalsimmen min, hun i rosa datteren.. Med noen fine daier Jeg spiller tydeligvis feil spill! Det er nok av zombier i minecraft, men svært få babes! 1
LilleLola Skrevet 17. november 2012 #2014 Skrevet 17. november 2012 Jeg irriterer meg veldig over de zombiene. Møkk altså! Sesonger er den beste pakken til sims 3 ja. Og det er mye jeg savner fra sims 2, det med at man kunne gå ut å spise uten at det er et rabbit hole og det med at man kunne drive butikk. Det var morro! Sånn sett liker jeg sims 2 bedre. :/ Du vet du kan skru av zombiene? På innstillinger kan du sette månesyklusen fast, slik at det ikke blir fullmåne:) da kommer de ikke.
Gjest asanti Skrevet 17. november 2012 #2015 Skrevet 17. november 2012 Du vet du kan skru av zombiene? På innstillinger kan du sette månesyklusen fast, slik at det ikke blir fullmåne:) da kommer de ikke. Jeg fant det ut for litt siden. Endelig.
Adele Skrevet 17. november 2012 #2016 Skrevet 17. november 2012 Du vet du kan skru av zombiene? På innstillinger kan du sette månesyklusen fast, slik at det ikke blir fullmåne:) da kommer de ikke. Jeg gjorde det, og nå kommer zombiene hver forbanna kveld!!
Lutetium 71 Skrevet 17. november 2012 #2017 Skrevet 17. november 2012 Jeg gjorde det, og nå kommer zombiene hver forbanna kveld!! Har dere ikke sverd og pil&bue i Sims? 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. november 2012 #2018 Skrevet 17. november 2012 Jeg gjorde det, og nå kommer zombiene hver forbanna kveld!! Skru den på og skru den av igjen når månen ikke er i fullmåne modus?
Myosotis Skrevet 17. november 2012 #2019 Skrevet 17. november 2012 Jeg vil ha spotify på sim-radioen min.
Adele Skrevet 17. november 2012 #2020 Skrevet 17. november 2012 Skru den på og skru den av igjen når månen ikke er i fullmåne modus? Jeg gjorde jo det! Skal opp om noen strakser. Bare dusje først! Så skal se på det da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå