Gjest j18 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei! For 3 uker siden så måtte jeg passe på bestevennen min.. for han ble plutselig syk.. Og så en dag iløpet av den uken så gikk han ut av melk og diverse mat/produkter, så jeg gikk til butikken for å handle disse for han mens han lå og sov.. og da jeg kom tilbake fra butikken så gikk jeg stille inn på leiligheten hans og begynte rolig å legge varene i kjøleskapet iogmed at han sov (trodde jeg!).. Mens jeg lå varene på plass så hørte jeg plutselig stønn fra rommet hans. Så jeg listet meg frem til rommet og så han ligge på sengen og runke! med sånn leketøy! sånn gummifitte greier! Det var ikke akkurat første gang jeg hadde sett en gutt runke og ei tenner jeg heller ikke på det! Men synet av han hadde det godt.. sånn seksuelt var.. fint/vakkert(?)! Å faktisk se muskelene hans trekke/stramme seg inn og ut med all det svettet på kroppen.. ansikttutrykket han hadde.. måten han stønnet på.. da han kom begynte han å skjelve/rykninger og begynte å bite på puten.. som om scenen var exorcisme(?).. helt sykt! Aldri sett noe lignende orgasmer fra en gutt før! Det var virkelig fint.. :rødme: Det var første gang jeg faktisk ble kåt av å se på en gutt runke og jeg vet ikke om det var pga at han var fysisk tiltrekkende.. eller om det var pga måten han fikk orgasme.. eller om det var fordi han var jomfru.. kanskje litt av alt? Men problemet ligger i at jeg allerede har en type! Og vi har vært sammen i snart 3 år.. Men i de siste dagene så har jeg kun fantasert om bestevennen min, MENS jeg og typen har sex! Og alt har gått så dårlig for meg og typen i den siste perioden.. så nå har jeg begynt å fantasere mer om bestiss.. og fantasiene ble jo ikke akkurat noe mindre da bestissen spurte meg om sex var godt og om hvordan det føltes å være "inni" igår.. Der og da ville jeg gi han en hjelpende hånd og en liten preview.. Idag føler jeg meg skikkelig dårlig selv om jeg ikke har gjort noe akkurat fysisk. Hvordan kan jeg stoppe å tenke på bestissen?
Gjest gutt20 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Oppdaget han at du så på? Det kan være vanskelig å slutte med disse fantasiene her og nå, men etterhvert vil de dabbe av.
Gjest jass Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Beit i puta? Må være det gayeste jeg har hørt. Tror ingen gjør det, ergo du juger.
Caramela Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Beit i puta? Må være det gayeste jeg har hørt. Tror ingen gjør det, ergo du juger. Folk gjør det jo. Enkelt og greit.
Sheenaca Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Beit i puta? Må være det gayeste jeg har hørt. Tror ingen gjør det, ergo du juger. Samboer gjorde det en stund, til jeg fikk ham til å skjønne at det var greit å bite halsen min istedet ^^
Gjest Fridthjof Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Beit i puta? Må være det gayeste jeg har hørt. Tror ingen gjør det, ergo du juger. Enig. Dette høres alt for gay ut. Tror ikke noe på dette i det hele tatt!
juni Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Kanskje droppe kjæresten? Særlig hvis du er under 25! Da kan du gjøre hva du vil med bestisen uten dårlig samvittighet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå