Gå til innhold

FERIEEEE!!!!!!


opusmor

Anbefalte innlegg

Tirsdag 22.Juli

Ja...sitter altså på jobb og teller dagene til ferien min starter... Tre arbeidsdager igjen så har jeg to fantastiske uker med slaraffenliv å se fram til... Passer ypperlig nå, ettersom vi har fått en mindre sympatisk ny sjef i korridorene, og varmen har nådd nye høyder... Nå skal jeg ta meg en lang kaffepause..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tadam tadam

nå er jeg her!!! Jeg har ikke ordnet resten enda, men kan hvertfall skrive en hilsen :D

Jeg må helt klart anskaffe en avatar med litt sus i :forvirra: Hvor, hvordan og hva.......

klemiklem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Så kul avatar du har :) Må jo slenge innom naboene og hilse på nå som jeg kjeder meg og ikke har noe å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kul avatar du har

Takker og bukker (eller blir det neier???) Imp.

Gode komplimenter varmer alltid... Kjeder meg meget betraktelig selv... og prøver å se super-buzy ut hver gang sjefen (med SSSSS) går forbi kontoret...) 1 time og 15 minutter til, så stormer jeg hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken har blitt 15:56 og jeg er fire minutter ifra og kunne benytte resten av dagen min som jeg vil... :briller: Min indre stemme hvisker meg i øret om dårlig arbeidsmoral og in-effektivitet, men velger og overhøre det siden jeg snart har ferie!! :lol:

Det er absurd varmt ute, så et lite bad må nok til for å kjøle ned min over-arbeidede kropp!! Får rydde litt på pulten sånn at jeg er her fem minutter ekstra...ser sikkert bra ut for innsatsen :wink:

Ha en fin dag videre alle sammen. Jeg tar hatten min og går!... og en liten meldin til deg Frue, DET ER URETTFERDIG AT DU SLUTTER KL 14:00!!!!!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oioioi så gla jeg er idag.... og enda bedre blir det imorgen!!

Ellers så er det er så sykt sykt varmt ute at jeg mangler ord for beskrivelsen... Luften står liksom og dirrer... Airconditionen på jobb funker ikke som den skal heller... HOT!!!

Hmm....kan vel egentlig snart gå nå...OG HOPPE RETT I HAVET !!!

...gleder meg allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg ferie alle sammen :kul: !!!

14 dager i sus og dus... Masse rødvin og lange frokoster :lol:

ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD SOMMER!!!

* Gir en stor ferieklem til alle i KG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Hei på deg - og tusen takk for hilsen i dagboka mi! Det varmet - og det var faktisk akkurat hva jeg trengte.... Hmmm, "tenke-tenke", kanskje jeg skal prøve litt til..? :fy: Neida, skal heller fortsette å karre meg oppover den bakken!

God sommmmmmmmmmmmmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer' date=' og ha en fantastisk ferie :) kos deg masse, det har du sikkert fortjent.[/quote']

opusmor (som ikke har klart å gå hjem ennå...) *smiler glad av hilsenen til TheImp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg - og tusen takk for hilsen i dagboka mi! Det varmet - og det var faktisk akkurat hva jeg trengte.... Hmmm, "tenke-tenke", kanskje jeg skal prøve litt til..? :fy: Neida, skal heller fortsette å karre meg oppover den bakken!

God sommmmmmmmmmmmmer!

Ingen årsak PostIt :D

opusmor *HEIER PÅ PostIt* :hoppe:

P.s. Skriv gjerne noen tilstandsrapporter om utviklingen (eller forviklingen...) i saken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...