Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har lyst til å ta pearcing i navelen.. og her er de spørsmålene jeg trenger svar på: - hvordan gjør de det? - Er det vondt? - Svir det mye? - Når kan jeg starte bade? - Hvor lenge må man rense, før man kan rense den 1 gang i uken ellns? - Blir man ofte hov'ven ? Det spørdmålet jeg mest vil ha svar på er det første. Håper du kan svare på alle spørsmålene
Avalon Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har lyst til å ta pearcing i navelen.. og her er de spørsmålene jeg trenger svar på: - hvordan gjør de det? - Er det vondt? - Svir det mye? - Når kan jeg starte bade? - Hvor lenge må man rense, før man kan rense den 1 gang i uken ellns? - Blir man ofte hov'ven ? Det spørdmålet jeg mest vil ha svar på er det første. Håper du kan svare på alle spørsmålene De bruker en kanyle til å ta piercingen. En kanyle er det samme som en sprøytespiss. Det vil nok ikke gjøre så vondt, da det bare er hud de piercer. Du må rense så lenge det tar før den gror, ca 2-3mnd er vel normalen. Om man blir håven eller ei er individuellt. Bedre svar vil du få om du spør på et piercing studio, de er der også for å svare på evt spørsmål du har.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 De ber deg først stå oppreist vanlig, for så og tegne en prikk der hullet skal være. Derretter blir du bedt om å legge deg bakover i en stol, slik at magen/navlen strekkes ut. Så holdt hun i navleskinnet med ei slags klype/tang, men hun stakk nålen gjennom. Så satt hun inn en bolt. Det var ikke så vondt som jeg fryktet, men du kjenner det ja. Etterpå er det en slags brennende svie, og ømt. Ømt kommer det til å være lenge, helt til den har grodd helt. Jeg renset den vel i 2-3 måneder før jeg trappet ned. Og det var hovent den første tiden, men ha et plaster over så ikke genseren eller noe river i den så går det helt greit bading har jeg ikke hørt noe om
Gjest jejj Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Jeg syns ikke det var vondt å ta piercing i navlen i det hele tatt. For å være helt ærlig så kjente jeg ingenting! Hun som tok den på meg sa at jeg hadde myk nok hud til å merke veldig lite Men det er forskjellig fra person til person, så man må nesten ta en selv for å finne ut om det er vont
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå