Gå til innhold

I neste uke skal jeg fri!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det blir sol og fint vær. Skal nemlig tilbringe en uke på fjellet, og jeg har tenkt å fri når vi setter oss i lyngen for å spise nistepakken vår, etter en lang og fin fottur i fjellheimen.

Defor skal jeg ut og kjøpe ring, men jeg har ikke peil på størrelse! :o

Jeg er heller ikke hjemme denne uken, slik at jeg får smugtittet i smykkeskrinet hennes.

Derfor lurer jeg på om det går an å deponere på en ring? Og om dere kan hjelpe meg med en bra gullsmed i Oslo?

Er det nedtur å bli fridd til, og få en deponert ring som ikke passer? Synes det kan være greit å gå til gullsmeden sammen og finne ringer begge liker, men samtidig må det jo nesten fris med ring da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsen min fridde uten ring,og det var helt topp allikevel :)

Av en eller annen helt uforståelig grunn trodde han nemlig at jeg ville ha ett ord med i laget på hvordan den skulle være.. :wink:

Gjest Koslig
Skrevet

Jeg blir helt rørt jeg - LYKKE,LYKKE TIL!!!!

Gullsmed i Oslo som anbefales: Thune ( i Vika, rett ovenfor Nordea v/ Klingenberg Kino ) - Fantastisk utvalg,service og kvelitet på ringene-..og banken ligger rett over gaten om kredittgrensen trengs å utvides.... :wink:

Lykke til - jeg er så spent på å høre mer om dette!!! Lov oss å kom tilbake da!

Lykke.til.klem

Gjest Helenius
Skrevet

Jeg ville fridd uten ring, jeg!

Gi henne en bukett lyng i stedet :D

Så kan dere gå sammen og se på ringer etterpå, heller...

Skrevet

Det høres kjempebra ut!! Lykke til!

Jeg ble også fridd til uten ring fordi han gjerne ville at jeg skulle få være med å bestemme. Frieriet er like flott uten ring også.

Husk å skrive et referat vi kan lese etterpå :lol: .

Skrevet

Jeg ville også fridd uten ring.

Min mann og jeg valgte ringene sammen og er bare superfornøyd med de.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville fridd med ring! Om den ikke passer gaar det jo an aa regulere..

Eller saa kan du jo lage en midlertidig av noe du finner i naturen.

Skrevet

Min kjære fridde også uten ring, slik at vi kunne kjøpe disse sammen senere.

Lykke til! :D

Skrevet

glemte å føye til at det var utrolig koselig og romantisk og gå mellom gullsmedene og se etter ringer sammen. Fant noen vi var veldig fornøyde med og feiret på en fin kafé. :hjerter:

Skrevet

Jeg ble også fridd til uten ring, så gikk han ned på kne når han hadde vært å hentet de vi bestilte sammen... smelt :hjerter:

Lykke til!

Gjest La Guapa
Skrevet

Mannen min hadde "tyv-prøvd" en av ringene mine ytterst på lillefingeren sin.Så han visste sånn ca.

Han kjøpte en ring jeg hadde beundret mange ganger i vinduet hos Gullfunn.

Den er i hvitt gull.Ser ut som tre ringer som er flettet sammen også er det 20 små diamanter på.

Den er så spesiell og vakker at jeg ikke blir mett av å se på den.

Skal bruke den som giftering også.

Jeg har kjøpt matchende ring til ham (ikke med diamanter da)(Da hadde det blitt litt Elton John synes jeg)

Jeg syntes at det var utrolig romantisk at han hadde kjøpt den i all hemmelighet.

Det eneste som manglet for min del var et litt mere romantisk frieri.

Skulle ønske vi var alene da det skjedde og ikke omringet av bråkete familiemedlemmer.

(de fikk ikke med seg at han fridde engang)

Så mitt beste råd er ,uansett om du kjøper ring eller ikke:

Si noe pent om hvorfor du ønsker å gifte deg med henne.

Hun vil garantert huske ordene dine resten av livet!

Jeg hadde heller vært 10000 ganger uten fin ring og heller med et frieri å huske resten av livet.

På en bergknatt med lygbukett høres herlig ut!!Bare dere to!!!

La Guapa ønsker deg lykke til!!!! :wink:

Skrevet
Jeg ville fridd med ring! Om den ikke passer gaar det jo an aa regulere..

Helt enig. Ble selv fridd til MED ring (sambo hadde begge ringene klare da han gikk ned på kne), og syns det var veldig romantisk. Jeg fikk en ring julen for 5 år siden, så størrelsen hadde han allerede.

Gullsmed i Oslo som anbefales er Conrad Langaard. Den bruker vi som vår "faste" gullsmed. Topp service!!

Lykke til ihvertfall, enten du velger å fri med eller uten ring. :wink:

Gjest Cruella
Skrevet

Ville fridd uten ring. Litt kinkig for henne å si hun ikke liker ringen når du først har plukket den ut , selv om den kan byttes.

Jeg ville definitivt hatt et ord med i laget.

Skrevet

Dersom hun ikke er veldig materialistisk er det vel selve frieriet og ikke ringen som er det viktigste. Syntes det var en god ide som kom frem her, å lage en ring av noe du finner i naturen.

Jeg ble fridd til uten ring, men så gikk han ned på kne på nytt da vi satte på ringene. Begge kveldene var kjempe romantiske.

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk en flott forlovelsesring med 9 diamanter av min kjære da vi forlovet oss. Denne valgte han helt selv, jeg har bare justert strl i etterkant.

Synes det var litt koselig at jeg ennå går rundt med en ring som mannen min har valgt ut jeg.

Kjøp en liten en stens diamantring da vel... det faller i smak hos jenter flest.

Uansett.. lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...