mannafari Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Har gått på en p-pille som heter noe microgynom (i den duren ca) Ble så enormt dårlig av de pillene, har gått på de i et halvt år og nå orket jeg ikke mer. Blir så kvalm, svimmel, får en helt jævlig hodepine, vondt i magen, smerter i brystet (vondt for å puste). Noen ganger var det så ille at jeg kastet opp. Nå har jeg sluttet på den for godt. Klarte å gå på p.pilla en periode hvis jeg tok en før kvelden OG spiste mens jeg tok den. Da var jeg bare veldig kvalm om morran, også gikk det over etter et par timer. Nå skal jeg bytte p-pille. Og det er no dritt. Da må jeg finne en ny man ikke blir feit av, mister sexlysten, får humørsvnginger, eller andre ubehagelige bivirkninger. Har dere noen tips til noen ok p-piller? Har egentlig ikke lyst til å gå på dette i det hele tatt, det er ekkelt å tilføre seg sånne hormoner. Nå har jeg sluttet med dem, noen som vet hvor lenge jeg må gå med mensen da? Har en ekkel følelse i hele kroppen, litt vondt i hjertet og brystet, lurer på om det kan være p-pillene selv om jeg har sluttet?
Avalon Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Det tar litt tid før alle "pille rester" er ute av kroppen. Loette 28 har veldig lite hormoner i seg, jeg var veldig fornøyd med disse. Ellers er jeg veldig fornøyd med Cerazette, men denne mister du sannsynligvis blødninger av etterhvert. Så har du jo, p-ring og p-plaster, p-spøyte, p-stav, spiral osv. Du bør kanskje ta en prat med legen og slik finne hvilken metode som er best for deg. Jeg har selv brukt loette, yasmin og cerazette. Har ikke lagt på meg av noen av dem, eller mistet sexlysten, men det er jo veldig individuellt. Jeg har ikke helt troen på at man legger på seg av p-piller, at man kan få ødem e greit nok, men det er vann og ikke fett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå