Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 I min kultur så skal man være jomfru helt til bryllupsnatten, jeg er derimot ikke jomfru hehe. Jeg lurte på om noen har råd til hvordan jeg kan leke jomfru?slik at mannen ikke for noen mistanke. Er det lett å oppdage at man ikke er jomfru? Jeg er ganske trang, for alltid vondt de første minuttene under sex. Ja jeg skjønner at det er teit at jeg må starte ekteskapet med å lyve osv osv, men slik er nå den møkka kulturen da så jeg vil egentlig ikke høre noe om det hehe. How do i play virgin?
Satyren Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Da regner jeg med brudgommen er fra samme kultur. Hvis han da skal lete etter blod fra brusten jomfruhinne blir det problem. Hvis han godtar at det skjedde da du var aktiv i friidrett, er det enklere. Da må du ikke være for selvsikker på kammerset. Det er ikke dermed sagt at du skal gjøre deg klønete. Vær deg selv så nært mulig. Nyskjerrig og uskyldig, sexy, men uerfaren. Ikke la læringskurven være for bratt. Så burde du være utenfor mistanke. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Ja han er fra samme kultur. Jeg blødde ikke første gang heller, men da måtte jeg ha sex 4-5 ganger før det ikke gjorde innmari vondt lenger. nå er det jo ikke slik lenger. Jeg kan vel late som det gjør litt vondt å be han være forsiktig osv, selv om jeg liker det hardt hehe. så all depends on my behaviour? Takk for svar Satyren, nå gruer jeg meg litt mindre hehe.
Gjest Lance Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 I min kultur så skal man være jomfru helt til bryllupsnatten, jeg er derimot ikke jomfru hehe. Jeg lurte på om noen har råd til hvordan jeg kan leke jomfru?slik at mannen ikke for noen mistanke. Er det lett å oppdage at man ikke er jomfru? Jeg er ganske trang, for alltid vondt de første minuttene under sex. Ja jeg skjønner at det er teit at jeg må starte ekteskapet med å lyve osv osv, men slik er nå den møkka kulturen da så jeg vil egentlig ikke høre noe om det hehe. How do i play virgin? Hva med å si det som det er og at dette er et helt urimelig kulturelt krav. For det første gjelder det bare for kvinner, siden det ikke fins noen tilsvarende "fasitsjekk" for menn. For det andre så er det ikke alle kvinner som blør første gang selv om jomfruhinnen er intakt. Hvis du synes tanken på å si i fra er for mye har jeg all verdens forståelse for det. Uten sammenligning forøvrig, se hva Nina Karin Monsen har måttet tåle av motbør for sine standpunkter rundt homofile og barn. Det beste hadde vært om en hel generasjon av innvandrerjenter unisont forkastet dette kulturelle kravet, men det er jo en smule vanskelig å få til. Du vil ikke være den eneste som protesterer hvis du skulle gjøre det, men du vil sikkert føle deg som den eneste. Jeg vil på ingen måte klandre deg hvis du spiller jomfru og ellers gjør det kulturen din tilsier, jeg kan ikke forestille meg hva slags press du opplever. Hvis du derimot protesterer så vil du forhåpentligvis inspirere flere unge jenter til å protestere, og kanskje avstedkomme endringer.
Helen Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest_tt_* Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Tren muskelen din der nede, da skal du bli trangere. Kniper musklen sammen der ned holder og slepper og repeterer. Og prøv å ikke bli våt, for da vil du automatisk føles trangere ut. Om du hadde hatt sex siste dag når du har mensen, vil det jo også komme litt blod, så da vil det virke enda mer troverdig. Om han skulle merke det, kan du jo lære deg å gå i spakat og skylde på det.
Gjest Flode Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Ta en prat med han på forhånd: Si litt forskremt og gråtkvalt at du har hørt at ikke alle jenter blør første gangen selvom de er jomfru og at du er redd for at han skal beskylde deg for å ikke vær jomfru for det er du jo, at du er redd for at det skal gjør vondt og at du ikke veit hva du skal gjør osv osv... Kanskje er han opplyst nok til å ikke vite det eller ikke bry seg, ellers blir det et helvete, men bedre å ta helvete nå enn på bryllupsnatten...? Som du skriver i åpningsinnlegget ditt er løgn et dårlig utgangspunkt for et ekteskap, men føler du at du må så må du vel det...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Uff, nå er jeg faktisk ganske redd for at han skal oppdage det ang blod så kan jg jo bare gå på badet og fortelle han senere at jeg blødde. men når man er jomfru så er det jo vanskelig å putte den inn, men nå er det jo mye lettere så hvis hans bare sklir inn og han ikke føler at han treffer noe jomfruhinne?..vil han da skjønne d? Skjønner man det ganske fort at jenta ikke er jomfru, selv om hu spenner musklene og er anspent og ikke våt nok? Kan dere gutter svare meg? sorry for så mange spm, selv om jeg har fått litt råd og svar her.. Jeg gruer meg bare veldig Jeg hadde sex første gang for ca 3 mnd siden og det var med en jeg elsker enda som også elsker meg, men på grunn av kulturen så kan det ikke bli oss, og jeg må gifte meg med denne andre fyren. hva om jeg ike har sex ca 2 mnd før bryllup, blir man litt trangere igjen da hehe?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Uff, nå er jeg faktisk ganske redd for at han skal oppdage det ang blod så kan jg jo bare gå på badet og fortelle han senere at jeg blødde. men når man er jomfru så er det jo vanskelig å putte den inn, men nå er det jo mye lettere så hvis hans bare sklir inn og han ikke føler at han treffer noe jomfruhinne?..vil han da skjønne d? Skjønner man det ganske fort at jenta ikke er jomfru, selv om hu spenner musklene og er anspent og ikke våt nok? Kan dere gutter svare meg? sorry for så mange spm, selv om jeg har fått litt råd og svar her.. Jeg gruer meg bare veldig Jeg hadde sex første gang for ca 3 mnd siden og det var med en jeg elsker enda som også elsker meg, men på grunn av kulturen så kan det ikke bli oss, og jeg må gifte meg med denne andre fyren. hva om jeg ike har sex ca 2 mnd før bryllup, blir man litt trangere igjen da hehe? Ikke alle jomfruer er trange... Det kommer i stor grad an på hvor kåt man er. Når man blir kåt utvider skjeden seg, og man blir våt. Dette gjør at det føles mindre trangt. Hvis du på et vis unngår å bli særlig kåt (tenk på kjipe ting) kan det gå greit Under sexen trenger du ikke stønne særlig, og i alle fall ikke ha orgasme. Smil til ham og stryk på ham, prøv å ikke bli revet med. La ham ta seg av foreplay. Ikke snakk om blødninger. Hvis han skulle spørre etter den kan du fortelle ham at det kom blod på papiret da du var på toalettet (gå på toalettet rett etter at han er "ferdig"). Etter hvert kan du gi slipp og nyte du også...
Gjest ronk Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Det går an å ta en operasjon da der hvor man kan sy sammens endene på hymen slik at du blør på brullupsnatta.
juni Skrevet 23. mai 2009 #11 Skrevet 23. mai 2009 Dette er IKKE noe problem! Der er såå stor forskjell på jomfruer at han ikke har sjangs til å avsløre deg! Bare ikke snakk om blødninger som en anne anbefalte, det virker bare mot sin hensikt, da blie han mistenksom! Jeg mener du ikke skal si noe som helst, "innbill" deg selv at du er jomfru den natten og tenk at det er en selvfølge at han tror det, noe annet er jo heelt upassende! Jeg blødde ikke første gangen og det var ingen av oss som tenkte på det. Han må bare ta ditt ord på det! Sier du at du er jomfru, så ER du jomfru! Jeg kjenner nok til kulturer som din til å vite at det ikke er noen som helst lurt å avsløre at du ikke er jomfru. Jeg synes synd på deg som elsker en annen enn han du gifter deg med, det er en mye viktigere ting å kjempe for! Ingen har noe med hvem du ligger med, men at du kan la noen presse deg til å gifte deg med en annen enn den du elsker er helt uforståelig for meg. Nå skal det sies at jeg har snakket så mye med en pakistansk venninne i din situasjon at hun brøt forlovelsen og det endte med familiedrama mellom de som bor her og storfamilien i Pakistan. Moren hennes gråt og sørget (faren var død) over å miste forholdet til sin bror (forloveden var selvsagt fettern) og mente at verden gikk i grus og at livet hennes var over. Herregud, skulle liksom hennes unge datter ofre sin lykke og sitt liv for at moren ikke skulle miste broren sin??? Noen år senere er likevel både moren og spesielt jente veeeldig glade for avgjørelsen. Ok, nå sporet jeg av, beklager! Bare husk at han ikke kan avsløre deg. Hvis han spør om dette med blod så si at du også er overrasket over at det ikke blødde. Så "undersøker" du litt og finner ut at det er helt vanlig. Lykke til!
Pupsilure Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 Kan du ikke bare sprøyte litt ketchup inn i flæsa på forhånd da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå