Gå til innhold

Hodepine Under SEX/orgasme?


Inba

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen,

jeg er en ny bruker og jeg og kjæresten har et problem, Han får helt helt plutselig veldig vondt i hodet under sexen. Det pleier å komme når han nærmer seg orgasme og når han kommer. Det kommer helt plutselig hele tiden, vi har sex ca 1-2 g om dagen. Er det noen som har opplev liknende eller vet om noe som kan hjelpe?

Takk for alle som gir råd/deler, for dette holder på å knekke oss...

Mva Inba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei Alle sammen,

jeg er en ny bruker og jeg og kjæresten har et problem, Han får helt helt plutselig veldig vondt i hodet under sexen. Det pleier å komme når han nærmer seg orgasme og når han kommer. Det kommer helt plutselig hele tiden, vi har sex ca 1-2 g om dagen. Er det noen som har opplev liknende eller vet om noe som kan hjelpe?

Takk for alle som gir råd/deler, for dette holder på å knekke oss...

Mva Inba

Det er orgasmehodepine. prøv en uke uten orgasme og fysiske anstrengelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lance A.
Det er orgasmehodepine. prøv en uke uten orgasme og fysiske anstrengelser.

Jeg hadde bihulebetennelse en periode, da var den siste anstrengelse før orgasme garantert å gi en hodepine som er nær det verste jeg har hatt noen gang.

Bihulebetennelsen var nok "mild" i og med at jeg ikke merket noe annet akkurat hodepine, men en uke med neseskylling var nok til at det ga seg..

Det KAN være en årsak..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ada_*

Han bør kontakte legen med dette problemet. Det kan være aneurismer i hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får av og til helt sinnsykt intense hodepiner rett før og under orgasme.. Men etter 5-10min med lukkede øyne og ligge i ro, så gir det seg... Men det er kun av og til jeg får det, første gangen jeg fikk det var det så ille at jeg vurderte legevakten, trodde hodet mitt skulle eksplodere rett og slett :fnise:

Aner ikke hva det kommer av, har rett og slett ikke spurt legen ;) Men jeg har vært til full sjekk pga svangerskap, og alt var som det skulle være sånn generelt...

Men hvis han får vondt i hodet hver gang dere har sex, så ville jeg kanskje ha vurdert en tur til legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, han ikke bare bør, men må kontakte legen med dette problemet. Vil og skal ikke skremme noen, men vi menn skal ikke reagere slik. Jeg tenkte på blodtrykk, men det kommer også av ett eller annet som ikke er som det skal her.

Bedre engang for mye enn en gang for lite til legen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...