Gjest TS Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg lurer på noen ting når det gjelder tupperware. Vurderer å bli konsulent. Har sett litt hos en venninne, men lurer på litt mer. Det er jo et bestillingskjema som jeg skal sende inn. Det står det en lavere pris enn det som står i katalogen, er det summen imellom som jeg tjener? Og hvordan foregår vareleveransen? Mottar jeg alle pakkene også henter folk de hos meg? Håper noen kan svare meg og fortelle litt rundt tupperware.
Gjest TS Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg lurer på noen ting når det gjelder tupperware. Vurderer å bli konsulent. Har sett litt hos en venninne, men lurer på litt mer. Det er jo et bestillingskjema som jeg skal sende inn. Det står det en lavere pris enn det som står i katalogen, er det summen imellom som jeg tjener? Og hvordan foregår vareleveransen? Mottar jeg alle pakkene også henter folk de hos meg? Håper noen kan svare meg og fortelle litt rundt tupperware. TS her. Og får jeg en regning som skal betales? Og hvordan er det med skatteregler og sånt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå