Gå til innhold

Kan jeg bruke en slik kjole?


Gjest Nanne70

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70

Jeg har veldig lyst på en slik kjole (i sort)til sommeren, altså med vaffelsøm over brystet.

Er imidlertid usikker på om den blir fin til meg, siden jeg ikke akkurat er flatbrystet. Bruker C-cup og er ellers relativt slank i overkroppen.

Endret av Nanne70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg synes man bør ha litt bryster til sånn vaffelstrikk siden den har en tendens til å trykke brystene flatere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

C-cup er vel strengt tatt ikke å regne som store bryster. Jeg har en lignende kjole, og har langt mer en enn C-cup.

Det jeg syns er viktig er at kjolen på tross av at den er flagrende viser fasong, og at man er ganske høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline
Er middels høy, ca. 165 cm. Trodde fotside kjoler skulle virke forlengende?

Det spørs heeelt. Ikke om man er mellom 1.55 og 1.60 iallefall. Da ser jeg ut som en liten klump, selv om jeg er normalt slank. Jeg kler nettere kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mallan

Så lenge kjolen rekker deg til anklene og ikke subber i bakken, så er lange kjoler absolutt like fint på korte som på lange jenter. Men kjolen bør ikke være alt for sid/vid. Sort er også en knall farge, fordi det kan virke slankende. Vaffelstrikk bør passe en c-cup perfekt. Jeg synes absolutt du kan gå for denne! Ha et smalt kjede som rekker deg til midten av magen, gjerne med en medaljong eller lignende, det gjør også at man kan se ørlite grann høyere ut. Tror også det ville passet med sko som både har hel og uten. Gladiatorsko er perfekt! Og kanskje en brun liten veske i skinn som henger ned mot rumpa.

Kjolen var kjempefin! Enkel, og kan brukes både på stranden, i byen og PÅ byen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallan
Så lenge kjolen rekker deg til anklene og ikke subber i bakken, så er lange kjoler absolutt like fint på korte som på lange jenter. Men kjolen bør ikke være alt for sid/vid. Sort er også en knall farge, fordi det kan virke slankende. Vaffelstrikk bør passe en c-cup perfekt. Jeg synes absolutt du kan gå for denne! Ha et smalt kjede som rekker deg til midten av magen, gjerne med en medaljong eller lignende, det gjør også at man kan se ørlite grann høyere ut. Tror også det ville passet med sko som både har hel og uten. Gladiatorsko er perfekt! Og kanskje en brun liten veske i skinn som henger ned mot rumpa.

Kjolen var kjempefin! Enkel, og kan brukes både på stranden, i byen og PÅ byen;)

Og forresten! En liten knute (ren, ikke at masse hår stikker ut) i håret ganske lang opp på hodet, gjør også at man ser høyere ut:) langt ned, langt opp = høy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...