Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei! Jeg har brukt min Mooncup i 4 sykluser nå, og er kjempefornøyd! Ingen lekkasje, og slipper å utsette kroppen for bind eller tamponger. Men, jeg har noen spørsmål: 1.) Jeg skal reise til utlandet i sommer, og lurer på om jeg kan spyle Mooncupen i vasken der, eller om jeg da må spyle den med flaskevann? Da tenker jeg siden man ikke kan drikke fra springen i utlandet. 2.) Jeg spyler Mooncupen i vann før jeg stapper den inn i igjen om jeg tar den ut for å tømme den. Men leste et sted at man skal vaske med varmt vann OG såpe? Stemmer dette? 3.) Man skal jo egentlig koke Mooncupen mellom syklusene, men det har jeg ikke mulighet til i utlandet. Er det noe annet jeg kan bruke for å desinfisere den? 4.) Hvordan er det å fly med Mooncup? Går det helt fint? 5.) Hvor lenge kan den egentlig være inni? Jeg lar det ofte gå 12 timer, jeg. Er det for lenge? Veldig takknemlig for innspill!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei! Jeg har brukt min Mooncup i 4 sykluser nå, og er kjempefornøyd! Ingen lekkasje, og slipper å utsette kroppen for bind eller tamponger. Men, jeg har noen spørsmål: 1.) Jeg skal reise til utlandet i sommer, og lurer på om jeg kan spyle Mooncupen i vasken der, eller om jeg da må spyle den med flaskevann? Da tenker jeg siden man ikke kan drikke fra springen i utlandet. 2.) Jeg spyler Mooncupen i vann før jeg stapper den inn i igjen om jeg tar den ut for å tømme den. Men leste et sted at man skal vaske med varmt vann OG såpe? Stemmer dette? 3.) Man skal jo egentlig koke Mooncupen mellom syklusene, men det har jeg ikke mulighet til i utlandet. Er det noe annet jeg kan bruke for å desinfisere den? 4.) Hvordan er det å fly med Mooncup? Går det helt fint? 5.) Hvor lenge kan den egentlig være inni? Jeg lar det ofte gå 12 timer, jeg. Er det for lenge? Veldig takknemlig for innspill!
Gjest hjelp da Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Hei! Jeg har brukt min Mooncup i 4 sykluser nå, og er kjempefornøyd! Ingen lekkasje, og slipper å utsette kroppen for bind eller tamponger. Men, jeg har noen spørsmål: 1.) Jeg skal reise til utlandet i sommer, og lurer på om jeg kan spyle Mooncupen i vasken der, eller om jeg da må spyle den med flaskevann? Da tenker jeg siden man ikke kan drikke fra springen i utlandet. 2.) Jeg spyler Mooncupen i vann før jeg stapper den inn i igjen om jeg tar den ut for å tømme den. Men leste et sted at man skal vaske med varmt vann OG såpe? Stemmer dette? 3.) Man skal jo egentlig koke Mooncupen mellom syklusene, men det har jeg ikke mulighet til i utlandet. Er det noe annet jeg kan bruke for å desinfisere den? 4.) Hvordan er det å fly med Mooncup? Går det helt fint? 5.) Hvor lenge kan den egentlig være inni? Jeg lar det ofte gå 12 timer, jeg. Er det for lenge? Veldig takknemlig for innspill!
Gjest vingle Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 http://www.mooncup.co.uk/menstrual_cup_faq.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå