Gå til innhold

Hvor i Norge


Gjest Gjest_Elise_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Elise_*

Hvor burde Grand Prix holdes neste år?? Jeg bor i Oslo og er fra Oslo, men mener faktisk man burde ha det i Bergen! Hvorfor?? Fordi Oslo er en forferdelig stygg by, rett og slett! Bare dritt rundt omkring. Bergen er en utrolig vakker by, verdt å vise frem for resten av Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor burde Grand Prix holdes neste år?? Jeg bor i Oslo og er fra Oslo, men mener faktisk man burde ha det i Bergen! Hvorfor?? Fordi Oslo er en forferdelig stygg by, rett og slett! Bare dritt rundt omkring. Bergen er en utrolig vakker by, verdt å vise frem for resten av Europa.

MGP burde holdes i Bergen ja. Det er en mye finere by enn Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fra Bergen

Som bergenser har jeg selvsagt ingenting imot MGP i Bergen. Det hadde sikkert blitt flott, og det er hyggelig å høre at folk mener det bør bli i Bergen.

Men siden Bergen arrangerte MGP på 1980-tallet, synes jeg personlig at Tromsø bør få sjansen denne gangen. Det hadde vært super norgesreklame, med fantastisk natur, midnattsol og det hele :foto: Eller kanskje Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oslo er en kriminell drittby, men er det mulig å arrangere noe så stort i noen andre norske byer? Bergen er min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er viktigere å tenke på en bygning der man kan ha MGP enn en by, for det er ikke mulig å bygge et egnet bygg på et år (vel, kanskje, men da hadde det blitt overdyrt).

I 1986 var konkurransen i Grieghallen og den var for liten da. Det var da det ble bestemt at man trengte en skikkelig storstue for konserter i Norge og Oslo Spektrum ble bygget. Det fungerte helt fint i 1996, men nå tror jeg det er litt i minste laget, med all ny teknikk og lcd-skjermer og så videre.

Tror eneste alternativ nå er Vikingskipet på Hamar, om det ikke finnes noe tilsvarende lokale nærmere Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Med tanke på egnet lokale synes jeg det flotteste, og mest praktiske stedet må være det nye operahuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Med tanke på egnet lokale synes jeg det flotteste, og mest praktiske stedet må være det nye operahuset.

Operahuset er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor burde Grand Prix holdes neste år?? Jeg bor i Oslo og er fra Oslo, men mener faktisk man burde ha det i Bergen! Hvorfor?? Fordi Oslo er en forferdelig stygg by, rett og slett! Bare dritt rundt omkring. Bergen er en utrolig vakker by, verdt å vise frem for resten av Europa.

Nei, ikke Bergen!

Tenk det trafikk kaoset det vil være de ukene før selve finalen når alle deltakerne med mer skal rundt å promotere seg og feste, samtidig som bybanen bygges og halve byen er stengt eller enveiskjørt. Ikke god norgesreklame.

Jeg mener MGP bør legges til Tromsø eller Stavanger. Jeg vet ikke hvordan det er i Tromsø, men i Stavanger er ihvertfall alt på plass når det gjelder infrastruktur og det holdes på å bygges en arena som vil være stor nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har hørt at Telenor Arena på Fornebu ble booket til neste års finale allerede før det ble klart at Norge vant. Det er vel det eneste lokalet i Norge som er stort nok til å huse et sånn gigantarrangement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel Telenor arena tenker jeg. Men hvis jeg skulle valgt en by uten å tenke på om om det finnes bygg der de har plass til nok mennesker synes jeg den skulle bli lagt til Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visit My Website

Telenor Arena it is :)

Leser du selv linkene dine? Det er produksjonsselskapet Dinamo som har booket Telenor Arena, ikke NRK som har ansvaret for MGP neste år. Ikke engang Giske skal diktere NRK-sjef Hans-Tore Bjerkaas, når det kommer til å besteme hvor man skal ha MGP neste år. Dette er et tema mange nå er interessert i, nemlig nøyaktig hvor finalen skal finne sted, så vi får bare vente å se hva NRK bestemer seg for (og om Giske klarer å holde seg vekke fra avgjørelsen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Ikke skal det bare være plass til nok folk i selve lokalet, men alle de som kommer langveisfra skal ha et sted å bo. Det må være nok hoteller og resauranter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er vel bare Vikingskipet og Telenor Arena som har kapasitet. Men siden Telenor Arena har mindre sjarme enn en gråstein, så går jeg for Vikingskipet. Hamar er litt for liten by, men dog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...