Gå til innhold

usikker

Fremhevede innlegg

Gjest anonyme17
Skrevet

Hei, jeg er da 17 år, å har tatt abort tidligere, da jeg var 15, etter at jeg tok abort fikk jeg melk i brystene. Jeg var plaget med det et halv år etter aborten. Sist Torsdag svimte jeg av og ble skikkelig dårlig, spesielt magesmerter. Jeg fikk mensen, men var egentlig ferdig med den Tirsdasgen samme uke. Jeg hadde bare mensen 2 dager, så var det over igjen, men har hatt magesmerter siden. I dag fant jeg ut at jeg hadde fått melk i brystene igjen. Jeg tengte jeg skulle til legen snarest, men ville bare spørre dere om hva dere tror å mener hva som kan være årsaken bak dette.

Har dere en anelse om hva det kam være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei, jeg er da 17 år, å har tatt abort tidligere, da jeg var 15, etter at jeg tok abort fikk jeg melk i brystene. Jeg var plaget med det et halv år etter aborten. Sist Torsdag svimte jeg av og ble skikkelig dårlig, spesielt magesmerter. Jeg fikk mensen, men var egentlig ferdig med den Tirsdasgen samme uke. Jeg hadde bare mensen 2 dager, så var det over igjen, men har hatt magesmerter siden. I dag fant jeg ut at jeg hadde fått melk i brystene igjen. Jeg tengte jeg skulle til legen snarest, men ville bare spørre dere om hva dere tror å mener hva som kan være årsaken bak dette.

Det er veldig vanskelig å si. Cyster i underlivet kan gi sånne sterke magesmerter. Høyt innhold av prolaktin (det hormonet som gjør at melk produseres) kan skyldes svulster (godartede). Begge deler er ganske vanlig, og det går an å få behandling for det.

Gjest Gjest
Skrevet

Eller kanskje det kan ha vært en (veldig tidlig) spontanabort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...