Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg byttet for en stund siden lege og har da enda ikke vært hos legen min, men nå må jeg absolutt til legen.

Så for 2 uker siden startet jeg å ringe til de for å få time. Men det viste seg fort at det var ikke det enkleste. Enten er det opptatt, telefonsvarer ellers tar de ikke tlf. Så jeg må da ta meg fri en stund fra jobb for å få time, blir så utrolig irritert av dette og har lyst å klage på de, er det noen som vet om man kan klage på slikt noen steder? Frister jo å bare byte lege, men man vet jo ikke hvordan neste legesenter blir heller så skal no ihvertfall gi klar beskjed i morgen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

På vårt legekontor er det sånn at man noen ganger må sitte veldig lenge og vente på at de tar telefonen. Jeg er vant til at når det ringer "vanlig" tar det enten ikke lang tid før telefonen blir tatt, eller så er det ingen der, men på telefon til legekontoret kan man godt sitte 10-15 minutter og vente. Det er ikke noe svarer/køsystem, så litt forvirrende som ny pasient. Men si fra at du synes det er vanskelig å få tak i dem!

Gjest strykebrett
Skrevet

På mitt legekontor er det litt vanskelig å få tak i de på telefon noen ganger, dette fordi de tar imot akuttpasienter så de har det rett og slett for travelt til tider. Jeg er likevel veldig godt fornøyd med legesenteret fordi det er lett å skaffe time på mail og man får komme med en gang hvis man må det. Så det trenger ikke nødvendigvis å være elendig der selv om de er vanskelig å få tak i på telefon.

Har du ikke mulighet til å skaffe time pr mail eller sms? Hvis du googler navnet på legesenteret ditt kanskje de har en hjemmeside du kan bestille via, mange har det nå om dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...