Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Hei, jeg har klødd i rumpa i en stund nå og når jeg tørket meg etter jeg hadde vert på do, så tror jeg at jeg så litt blod på papiret..jeg vet ikke om det var det men...Så jeg lurer på om dette er farlig? Og hva er det?...
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 har du har eller har hatt litt hard avføring slik at du har sprukket opp litt i åpningen og at det fortsatt sprekker opp litt hver gang du er på do fordi det gror sakte, da kan det klø litt fordi du får bakterier i såret. mitt beste råd er å sørge for litt løsere avføring fremover slik at såret får gro
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Ja, kanskje det...men det er jo ikke sikkert at det er det da..
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Kan være hemoroider. Ikke spesielt sexy, men de fleste har det (tror jeg). Du kan også dra til legen, men farlig er det mest sannsynlig ikke.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Kan være sopp eller bakterier, går an å prøve å smøre med soppsalve og se om det hjelper? Evt kan sinksalve o.l være bra for å unngå å bli sår. Legen vil antagelig kunne hjelpe deg mer konkret i forhold til hva det skyldes, så du slipper å teste ut diverse råd i hytt og pine.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Hei, jeg har hatt det samme (noe som ligner i alle fall) et par ganger, og for meg hjalp det å tørke rent med babyvåtservietter etter dobesøk og smøre på litt salve der det klødde. Litt styr, men det stanset kløingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå