Gå til innhold

PopTart og magen :)


PopTart

Anbefalte innlegg

:gravid: Merkelig å være tilbake her :) Har en gutt på 5 år som skal bli storebror.

Fikk positiv test for ca tre uker siden så nå er jeg ca 7 + 5, dvs snart 8 uker på vei! :)

Jeg har vært på min første kontroll, men det skjedde ikke så mye der. Har ny legetime om to uker og da skal jeg fylle ut skjemaer og ta blodprøver etc.

Skal også på tidlig UL om ca to uker, og det gleder jeg meg masse til :happy:

Ellers er formen veldig fin, er bare litt svimmel av og til. Kjenner småstikk i magen noen ganger, litt trøtt og det er enkelte ting jeg IKKE klarer å spise lenger, som kjøttdeig :eeeh: Blir ufrivillig vegetarianer! :tongue:

Og jeg er litt oppblåst så på kvelden og så har puppene vokst noe veldig :sexy: Hihi...

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, har litt dårlig samvittighet nå... Har blitt for mye godteri idag. 17.mai altså... Is, sjokolade...ja, til og med cola... :tristbla:

Skal virkelig prøve å holde meg unna alt sånt fremover, men det er ikke lett for snop er noe jeg IKKE blir kvalm av. Mat derimot... er ikke mye jeg kan spise uten å bli kvalm...

Jeg skal ringe gynekolog med en gang jeg våkner i morgen og få time til tidlig UL. Legen min trodde ikke det skulle gå mer enn to uker til jeg fikk en time... Håper det, for jeg er litt redd hver dag... Føler meg så lite gravid, og jeg har vært gravid 3 ganger og alle gangene har jeg følt det i hele kroppen. Og ikke uroa meg.

Denne gangen er det som om noe ikke stemmer...

Om hjertet banker og alt er fint på UL så skal jeg slappe av og nyte resten av svangerskapet :hjertesmil:

Har begynt å tenke en del på navn... Har ett guttenavn jeg liker veldig og ett jentenavn som jeg likte veldig godt før men som jeg begynner å bli usikker på :fnise:

Men har god tid til å bestemme meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått meg time hos gynekolog for å få UL :strix:

fredag 22.05 klokka 11:20

Gleder meg kjempemasse, men er litt nervøs også!

Har kjent litt stikkinger nederst i magen i hele dag, men tror det bare utvider seg litt der nede :)

Nå skal jeg kose meg med polarbrød med jordbærsyltetøy, og glede meg til fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en ganske fin dag. Fint vær, har vært i sentrum en tur og i kveld skal jeg lage en god middag med en kompis. Deilig :)

Ellers er jeg i veldig fin form. Klarer å slappe mer av og ikke tenke negativt... Tror det har mye å gjøre med at jeg har time til gynekolog på fredag. Det er veldig spennende. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en dårlig dag... Har hatt litt rar mage i hele dag... Ikke vondt eller noe, heldigvis.

Men jeg hadde litt brunlig utflod isted. Det virker som det ikke var helt nytt for det kom ingenting på papiret. Så nå er jeg enda mer nervøs...

Heldigvis bare to dager til ultralyd nå...huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, veldig dårlig følelse idag. Er kjempelei meg og nervøs.

Heldigvis UL i morgen, men jeg er veldig redd de sier det jeg mistenker - at det har gått galt. :tristbla:

Jeg hadde veldig ømme bryster i går, de er ikke så veldig ømme idag.

Magen føles nesten tom ut.

Jeg føler meg ikke gravid og er redd den brune utfloden i går var et forvarsel på at noe ikke er som det skal være. Håper denne kvelden og natta går kjempefort og at jeg blir positivt overraska i morgen!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så å si ikke sovet i det hele tatt i natt... Om 3 timer får jeg vite om jeg fremdeles er gravid... Huff, det er ikke til å holde ut!

Jeg våkna idag. Hver morgen siden positiv test har jeg våkna og vært skikkelig varm. Jeg har også huska hver detalj av veldig dramatiske drømmer hver morgen.

Ingenting sånt idag.

Jeg har litt ømme bryster, er ganske kvalm og veldig sulten. Samtidig som jeg er livredd.

Kan ikke si jeg har så mye håp igjen. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Nå er det bare en halv time igjen, så får satse på at det ordner seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Nå er det bare en halv time igjen, så får satse på at det ordner seg! :klem:

Hei Teriyaki :) Tusen takk for hyggelig hilsen!

Jeg er tilbake nå og er overlykkelig.

Jeg så en 7 mm liten klump med bankende hjerte :hjerte:

Legen sa jeg kunne slappe av og kose meg med resten av svangerskapet.

Ååååh, så deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo gode nyheter! :) Gratulerer! Sikkert godt å kunne slappe av nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo gode nyheter! :) Gratulerer! Sikkert godt å kunne slappe av nå ja.

:klemmer:

Ja, det var ganske fantastisk. Har ikke sovet i natt for jeg har mistenkt det verste... Så nå skal jeg unne meg fem minutter på øyet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med både graviditet og vellykka ultralyd!

Tusen takk, søte imli :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan endelig slappe mer av :) Har sovet lenge og skal nå unne meg litt ekstra god mat. Deilig med helg.

Våkner opp og er kvalm hver morgen og jeg er egentlig glad for det. Liker alle symptom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med både graviditet og ultralyd :) Jeg teller ned til ultralyd jeg også, det er ganske nervepirrende !!

Så kommer jeg snart over til dere "gravide" ;) hehe.. (så sant ultralyden går bra )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med magen!

Også får du gjøre som du har fått beskjed om; slappe av og kose deg...

Liker forresten veldig godt nicket ditt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...