Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan skriver man søknad til en jobb som utlyses internt? Jobben er den samme som jeg har nå-jeg er fullt opplært, men jeg er bare vikar, og den nye stillingen er fast så jeg må skrive søknad.

Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan skriver man søknad til en jobb som utlyses internt? Jobben er den samme som jeg har nå-jeg er fullt opplært, men jeg er bare vikar, og den nye stillingen er fast så jeg må skrive søknad.

Noen som har forslag?

Du er vaskehjelp og søker sjefsjobb som vaskehjelp?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor er vaskejobb nevnt?

Noen som har et fornuftig svar på hvordan man skriver denne type søknad? Skriver man den som om man søker på en jobb man aldri har vært i eller..?

Skrevet

Sitter og skriver søknad på en stilling internt der jeg jobber selv, så jeg forstår deg veldig godt. Det er mye vanskligere å skrive søknad på en stilling der man allerede jobber og folk kjenner deg, enn på en jobb på en fremmed arbeidsplass.

Det er rakt ut frustrerende hvor vanskelig det er å formulere seg! :murvegg:

Det jeg prøver å få fram er hvilken motivasjon jeg har for jobben og hva jeg ønsker å tilføre. Jeg bruker ikke noe tid på å beskrive hvem jeg er. Det vet de allerede.

Hjelper heller ikke på formuleringsevnen at jeg er ruskete fra i går og sliten etter dagen i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...