Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Når er studistart ved HiO og UiO? Evt hva den var ifjor... Skal bestille flybilletter, så hadde vært greit å være på den sikre siden at man kommer hjem til rett tid ;)

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest CookieMonster
Skrevet
Hei!

Når er studistart ved HiO og UiO? Evt hva den var ifjor... Skal bestille flybilletter, så hadde vært greit å være på den sikre siden at man kommer hjem til rett tid ;)

Takk for svar!

Jeg begynner den 17 august, men da begynner jeg på 3 året da. Vet ikke om det er forskjellig fra studie til studie og om du skal begynner på 1 året... Hvorfor ikke bare spørre skolen?De vet jo dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer an på hva du mener med studiestart. Det er ofte to ukers forskjell mellom første dag i fadderuken og første forelesning for andreårsstudenter. Ofte er det informasjonsmøter og slikt. Så du får rett og slett gå inn på hjemmesidene og sjekke dine fag/ditt studieprogram.

Skrevet

Bare lurte på om noen her inne visste om det, siden jeg har funnet veldig billige billetter og har ikke lyst til å gå glipp av dem, men da ringer jeg imorgen jeg :)

Det gjelder første året forresten, søkt nå i vår...

Gjest CookieMonster
Skrevet

Dersom du starter på UiO, så tipper jeg at du begynner den 10 aug. Enten det eller den 17. Du starter hvertfall ikke før den 10 eller etter den 17.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...