Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Kjære NRK, hva har vi gjort for å fortjene masete og hysteriske Synnøve Svabø? Maken til mye tull og stress! Gi oss en rolig og balansert person neste år når Norge holder finalen, er dere snille. Gjerne en med behagelig personlighet og stemme, om det er mulig å oppdrive. La oss slippe sportskommentator-typen, Jostein-som-fikk-sparken-typer og Synnøve Svabø-typer...hjelpes. Skaff en interessant person som er intelligent, balansert, normal og som opptrer dannet og høflig. Og som tør å la det være stille i noen sekunder, og som ikke skriker.
freezepop Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Kjære NRK, hva har vi gjort for å fortjene masete og hysteriske Synnøve Svabø? Maken til mye tull og stress! Gi oss en rolig og balansert person neste år når Norge holder finalen, er dere snille. Gjerne en med behagelig personlighet og stemme, om det er mulig å oppdrive. La oss slippe sportskommentator-typen, Jostein-som-fikk-sparken-typer og Synnøve Svabø-typer...hjelpes. Skaff en interessant person som er intelligent, balansert, normal og som opptrer dannet og høflig. Og som tør å la det være stille i noen sekunder, og som ikke skriker. Ikke så hypp på henne jeg heller, men det får være grenser på rolig fyr du skal ha da? Skal jo tross alt være et underholdningsprogram også, ikke en dokumentar!?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 HELT enig, UT med Synnøve, det var bare totalt irriterende...
Inx Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Kjære NRK, hva har vi gjort for å fortjene masete og hysteriske Synnøve Svabø? Maken til mye tull og stress! Gi oss en rolig og balansert person neste år når Norge holder finalen, er dere snille. Gjerne en med behagelig personlighet og stemme, om det er mulig å oppdrive. La oss slippe sportskommentator-typen, Jostein-som-fikk-sparken-typer og Synnøve Svabø-typer...hjelpes. Skaff en interessant person som er intelligent, balansert, normal og som opptrer dannet og høflig. Og som tør å la det være stille i noen sekunder, og som ikke skriker. Jeg nominerer herved Arild Mentzoni og Kirsten Gislefoss! .. Det to-spannet hadde nok passet bedre.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Ikke så hypp på henne jeg heller, men det får være grenser på rolig fyr du skal ha da? Skal jo tross alt være et underholdningsprogram også, ikke en dokumentar!? Ja, men tenkte å sett det på spissen i tilfelle mitt poeng ikke skulle oppfattes. Men det ble det? Er ikke ute etter en dokumentarkommentator, men Svabø er så slitsom...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Jeg nominerer herved Arild Mentzoni og Kirsten Gislefoss! .. Det to-spannet hadde nok passet bedre. Hehe...nei tror ikke det. Men hvorfor måtte Synnøve snakke så mye hele tiden? Har ikke svensk tv jeg...
Crash Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Så enig, så enig...! Jeg fikk fnatt og måtte bytte til svensk tv.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Ååå at jeg ikke tenkte på det!! Ja, hørte jo INGENTING av det som skjedde ellers nesten... Utrolig irriterende! Spesielt på slutten da Norge skulle avgi stemmer pratet hun bare om skoene sine og hva hun hadde mellom puppene(?) ??? Hadde jo vært gøy å høre hva vi sa iallefall UT med Synnøve!!
Nala Skrevet 16. mai 2009 #12 Skrevet 16. mai 2009 Huff, dette var grusomt! Dama skravla jo i ett. Og bare pisspreik! Herlighet, da Norge skulle avgi sine stemmer måtte vi lide oss gjennom en masse bullshit om hvorfor hun stapper sokker i BH-en. Nei, spar meg! Er litt artig å være på Facebook akkurat nå. Utrolig mange som irriterer seg over SS i statusfeltet sitt.
Ciara Skrevet 16. mai 2009 #13 Skrevet 16. mai 2009 Tuller du? Hun var jo den som gjorde showet morsomt! Jeg elsker henne bare fordi hun brukte ordet "glufse" på NRK i beste sendetid
Gjest Wacmoc Skrevet 16. mai 2009 #14 Skrevet 16. mai 2009 Jeg bytta til sverige etter 10 minutter med henne. Orket det ikke. Sverige var bare artig å høre på, de var så deppa over at de fikk så lite poeng
Nicky B Skrevet 16. mai 2009 #15 Skrevet 16. mai 2009 Svabø ble bare plagsom. Hun ødela mye av morroa for meg. Nå er jeg ingen stor Rybak fan, men det var utrolig morro at Norge vant. Hadde bare Svabø holdt kjeft og latt folk få snakke og ikke minst oss her hjemme glede seg over seieren og ta inn stemningen uten hennes irriterende babling.
Yvaine Skrevet 16. mai 2009 #16 Skrevet 16. mai 2009 Åh jeg er så enig.. Makan til irriterende kvinnfolk!! Og hvorfor i hel**** følte hun behov for å trekke Hitler og Napoleon inn i det hele flere ganger?! Greit nok at det også er morsomt med sleivspark til politikere etc, men syns nå egentlig hun kunne spart seg for det akkurat i denne anledningen (kommentarene om landsmøtet til frp, nyseparerte Berlusconi etc). Herregud...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #17 Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes det var direkte respektløst av henne å ikke holde kjeft når Stian Barsnes Simonsen snakket. Hun var jævlig plagsom før det også, men det å snakke om puppene sine når en kollega runder av kvelden er uprofesjonelt.
Skogtussa Skrevet 16. mai 2009 #18 Skrevet 16. mai 2009 Håper dette var siste gang vi hørte Svabø i eurovision. Jeg gjorde som mange andre; bytta til svensk tv!
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #19 Skrevet 16. mai 2009 Hun burde jo vært utstyrt med av/på-knapp. Hu er så innmari dårlig.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #20 Skrevet 16. mai 2009 så enig med så mange her....måtte også bytte over til svensk tv! driter vel i puppa til synnøve svabø!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå