Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Hva gjør man med nabomannen som bruker tiden sin i hagen til å glo!!!?? Så fort jeg setter meg på terassen, så er han der...har sluttet å sole meg hjemme pga ham. Ifjor satt jeg og en venninne i hagen, det var varmt og jeg hadde på en capribukse og en bikinioverdel. Kona hans og en venninne begynte å snakke høyt om hvordan enkelte likte å "vise seg frem". Det var nok ment for våre ører....garantert.... Men helt ærlig så tørr jeg snart ikke å bruke hagen min pga dette, synes det er ekkelt at de hele tiden henger seg opp i hva jeg har på meg. Tramper ikke rundt i en liten bikini...selv om man burde kunne gjøre det i sin egen hage... De har ikke direkte innsyn engang, men de må bak garagen sin for å se ned til hagen min. Mannen glor, og kona hans er sint på meg!!!!!??? Det skal sies at jeg er faktisk 35år, og ingen 20 år gammel babe. Burde jeg konfrontere dem? eller blir det for teit?
Rosalie Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Begynn å sprade rundt naken. Og snakk høyt om nudistfesten du har tenkt å ha neste helg. Får de nok til å holde kjeft, tenker jeg.
Gjest strykebrett Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Kan du ikke plante en hekk eller noe? Kankje den mest lettvinte løsningen. Vet ikke om du har mann/samboer, men hvis du har det kan du be han gå bort til naboen og spørre hva det er han glor på. Hvis ikke kan du kanskje invitere en mannlig (og helst muskuløs) venn over til å gjøre det. En annen løsning er jo selvfølgelig å gå rett bort til mannen og si rett ut til han at du syns det er ubehagelig at han stirrer på deg og be han om å passe sine egne saker. Skjønner godt at du syns dette er ubehagelig, håper du får en slutt på det på en eller annen måte slik at du kan nyte sommeren i hagen din..
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Neste gang han glor, skrik "Ta ett bilde du, så slipper du å gå ut hit for å se!" Hardt mot hardt, din hage, din kropp, DIN SOMMER, NYT DEN.
Gjest gjest frustrert Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Neste gang han glor, skrik "Ta ett bilde du, så slipper du å gå ut hit for å se!" Hardt mot hardt, din hage, din kropp, DIN SOMMER, NYT DEN. He, he....nå fikk jeg noen ideèr her ja.....Det var unektelig et morsomt forslag *ler* Takk...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Begynn å sprade rundt naken. Og snakk høyt om nudistfesten du har tenkt å ha neste helg. Får de nok til å holde kjeft, tenker jeg. Jeg har ingen innspill å komme med selv, men stemmer på dette. Utrolig bra
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Begynn å sprade rundt naken. Og snakk høyt om nudistfesten du har tenkt å ha neste helg. Får de nok til å holde kjeft, tenker jeg. :D Eventuelt kan du leie ut en hageflekk til nudister som vil feriere i norge. En liten nudistkoloni, med andre ord. Ekstra inntekt får man også.
hjertesukka Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 Har en slik selv, jeg. Så jeg skjønner deg godt. Merkelig at han alltid skal plutselig begynne å gjøre noe utendørs straks jeg viser meg. At han også står halvnaken i sitt eget baderomsvindu som vender mot min stue, er han nok fullstendig klar over. Jeg kan ikke godt nekte noen å være nakne på sitt eget bad da. Men han har gardiner og forhåpentligvis folkeskikk, skjønt det ser dårlig ut. Hilsen *ikke paranoid*
Gjest Nabomannen Skrevet 17. mai 2009 #9 Skrevet 17. mai 2009 Begynn å sprade rundt naken. Og snakk høyt om nudistfesten du har tenkt å ha neste helg.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Du får spørre han om han ser etter noe. Så kan du jo ringe på hos dem og be dem dra for gardinen på badet. Får håpe det er kona hans som åpner da. Da kan du jo fortelle henne at det sjenerer deg at mannen hennes står naken i baderomsvinduet. Da får hennes samtale med venninnen om at noen liker å vise seg frem et annet innhold.
The Kitten Skrevet 23. mai 2009 #12 Skrevet 23. mai 2009 Jeg kjenner meg ikke igjen i å få ubehagelige kommentarer rettet mot meg fra naboene, men glaningen kan jeg kjenne meg igjen i. For mange år siden fikk vi en ny nabo som hele tiden så inn i huset vårt og hagen vår. Store deler av hagen vår er i utgangspunktet skjermet for innsyn, og det er den delen som er vanlig å bruke mest. Naboen vår forsøkte å få bygget ut terrassen sin slik at han hadde innsyn over hele hagen vår og hele andre etasje hos oss. Det fikk han selvsagt avslag på hos kommunen. Hvis jeg var deg ts, så ville jeg konfrontert dem. Selvsagt har man rett til å gjøre hva man vil i sin egen hage, men man bør ikke med vitende vilje sjenere noen. Det høres det ikke ut som du gjør. Du er i din fulle rett til å ta det opp med dem, så det er i grunnen bare en formsak.
Maps Skrevet 28. mai 2009 #13 Skrevet 28. mai 2009 Hva gjør man med nabomannen som bruker tiden sin i hagen til å glo!!!?? Så fort jeg setter meg på terassen, så er han der...har sluttet å sole meg hjemme pga ham. Ifjor satt jeg og en venninne i hagen, det var varmt og jeg hadde på en capribukse og en bikinioverdel. Kona hans og en venninne begynte å snakke høyt om hvordan enkelte likte å "vise seg frem". Det var nok ment for våre ører....garantert.... Men helt ærlig så tørr jeg snart ikke å bruke hagen min pga dette, synes det er ekkelt at de hele tiden henger seg opp i hva jeg har på meg. Tramper ikke rundt i en liten bikini...selv om man burde kunne gjøre det i sin egen hage... De har ikke direkte innsyn engang, men de må bak garagen sin for å se ned til hagen min. Mannen glor, og kona hans er sint på meg!!!!!??? Det skal sies at jeg er faktisk 35år, og ingen 20 år gammel babe. Burde jeg konfrontere dem? eller blir det for teit?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 Finn frem ditt kamera og hver gang du merker at han stirrer så tar du et bilde av han, helt åpenlyst..... Etterhvert har du en del bilder av han der og om han ikke slutter å glo så kan du vise de til konen hans om hun skulle fortsette med de sure kommentarene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå