Søtpotita Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Eg har fått meg ein fin karaffel som eg har lyst å gjere ekstra forfriskande med å ha noko pynt/smaksforfriskar i vatnet. Eg veit om sitron og lime, men kva anna? Vatnet smakar ikkje så godt her, så må ha noko godt i
donna julianna Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Eg har fått meg ein fin karaffel som eg har lyst å gjere ekstra forfriskande med å ha noko pynt/smaksforfriskar i vatnet. Eg veit om sitron og lime, men kva anna? Vatnet smakar ikkje så godt her, så må ha noko godt i Frisk mynte, agurk, vannmelon, appelsin og jordbær syns jeg er godt i mitt vann, enten hver for seg eller to i blanding:)
*Joyce* Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Frisk mynte, agurk, vannmelon, appelsin og jordbær syns jeg er godt i mitt vann, enten hver for seg eller to i blanding:) Det eneste jeg ikke har prøvd er mynte, men det skal testes!
Ciara Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Mynte er kjempegodt i vann! I tillegg kan du ha alle typer bær, særlig bringebær godt, og ser fint ut i karaffelen.
Søtpotita Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2009 Tusen takk for mange fine tips! No skal vatnkaraffelen verte fin og vatnet forfriskande
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Et tips er å bruke ostehøvel og skjære agurken på langs, så får du lange skiver av agurk som er veldig dekorative. Et annet tips er å fryse ned bringebær i isbiter. Det blir veldig stilig.
ringblomst Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Mynte eller enda bedre peppermynte, frosne bær (som "isbiter", appelsin og jordbær, mangobiter - det var det jeg kom på i farten.
toyses Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Mynte hørtes spennende ut, det må jeg prøve. Vannet her jeg bor er kjempegodt, nam
plosiv Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Så mange gode ideer! Jeg elsker å skvise lime oppi vannkaraffelen, det gjør at jeg drikker mye mer vann enn jeg gjør ellers.
LadyB Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 Prøvde jordbærvann for første gang i dag etter å ha sett tipsene her. NAM!
Søtpotita Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. mai 2009 Tusen takk for tips, alle saman! Herleg, herleg! Neste på lista er gulrot i strimler! Og slike isbitar med bær og frukt skal eg også lage! Kjempegreier!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå