Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Bare lurte på om det finnes andre her inne som er meldt på vårens kull, altså det kurset som starter 22.mai?

Jeg er med - og jeg gleder meg :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har du link til mer info om det? Jeg synes det er gøy ut å være personlig trener, men føler meg ikke så fit som jeg tenker trenerne sikkert er.

Skrevet (endret)

Link: Akademiet for Personlig Trening

Min egen oppfatning er at en personlig trener bør være sånn nogenlunde veltrent.

Man bør ha et utseende som sier at man praktiserer det man prøver å lære bort, hvis du skjønner!

Selv ville jeg iallefall ikke blitt like motivert av en personlig trener som hadde ølmage og hengerumpe, - for å sette det litt på spissen.

Mulig jeg er sær, men jeg har snakket med andre som føler det samme. En personlig trener er en motivator og et kroppslig forbilde, - sånn som man ønsker å se ut :jepp:

Endret av Blemme
Gjest Gjest
Skrevet

Føler det blir helt feil å si at en trener skal se ut sånn som du skal se ut. Det er mange som trener for medisinske grunner, eller sportslige grunner. Da spiller det fint lite om treneren din veier 60 kg eller 160 kg. Treneren er der for å veillede, utforme program og følge opp.

Skrevet (endret)
Føler det blir helt feil å si at en trener skal se ut sånn som du skal se ut. Det er mange som trener for medisinske grunner, eller sportslige grunner. Da spiller det fint lite om treneren din veier 60 kg eller 160 kg. Treneren er der for å veillede, utforme program og følge opp.

Det er din mening :)

Jeg hadde ikke ønsket meg en personlig trener på 160kg selv. Da hadde jeg tenkt at "dette er en person som ikke har peiling".

Men jeg understreker : dette er hva jeg mener.

For å gi et eksempel til da.. : jeg ville aldri valgt å klippe meg hos en frisør med slitt og pistrete hår. Eller å kjøpe ansiktskremer av en hudpleier med forferdelig hud. Det har noe med troverdighet å gjøre. Og at man skal være et slags forbilde med den kunnskapen man har.

Endret av Blemme
Skrevet

Men hvis det ikke er noen andre kurspåmeldte her, som jeg kan skravle og glede meg med, kan moderator godt få stenge tråden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...