Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Jeg og min kjære snakket sammen igår om va vi gledet oss mest til med bryllupet, jeg svarte at jeg gledet meg mest til å gå opp kirkegulvet å se han stå å vente på meg ved alteret. Jeg var overbevist om at han gledet seg mest til å se meg komme mot han opp kirkegulvet, så feil kan man ta for han gledet seg mest til når alle gjestene var samlet rundt bordene. Jeg spurte om han ikke gledet seg mest til å se meg, nei det gjorde han ikke, så lo han litt. Så her stresser jeg med å finne den perfekte kjolen, beste frisøren, griller meg i solarium for å få fin farge for ingenting hehe:) Jeg må si jeg fikk en liten vekker der ja Har dere andre hørt med mennene deres va de gleder seg mest til?
Mara Jade Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Min kjære gleder seg mest til bryllupsreisen, han.
Kanutten Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Spurte han nå jeg, og da var svaret " Når dagen er ferdig"... Hmmmm. lurer på om det er bryllupsnatta han mener
leirbål Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Spurte han nå jeg, og da var svaret " Når dagen er ferdig"... Hmmmm. lurer på om det er bryllupsnatta han mener Det er nok det. Jeg spurte også, og vi var egentlig helt enige om at vi ikke greier å sette fingeren på noe spesielt. Hele pakken er så fantastisk.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Spurte han nå jeg, og da var svaret " Når dagen er ferdig"... Hmmmm. lurer på om det er bryllupsnatta han mener Det han mener er nok at det er så mye styr nå i planleggingen at han gleder seg til det hele er over. Har altså ikke noe som helst med bryllupsnatta å gjøre. Noen bruder tar så vanvittig av i planlegginga at døgnet ikke er fylt med annet enn bryllupssnakk - og det digges ikke av noen menn.
Neytiri Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Eg er litt der nu at eg begynner å bli lei planleggingen, sikkert fordi alt har havnet på meg!! Altså lite hjelp fra familien siden dem bor så langt unna. Men min kjære har sagt uten at eg spurte at han gleder seg til å se dørene åpne og se meg gå frem til han. Han gruer seg for å få tårer, fordi han pleier aldri å vise det, men sier at den dagen lover han ingeting. Selv syns eg det hadde vært så søtt Til slutt så er det jo kirken eg gru-gleder meg til
Gjest Papirkurven Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Min kjære sier han gleder seg til å se meg, og jeg har totalpanikk ift. kjole! men han sier også at jeg blir fin uansett hvilken kjole jeg har.
Gjest Gjest_Juliette_* Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Her er det full clash. Jeg gleder aller mest meg til det er over. Han gleder seg til å se meg når kirkedørene først, deretter til å se meg komme ned midtgangen, deretter til å si løftene våre, osv, osv. Så jeg stresser for å finne den riktige kjolen og alt det der, samtidig som jeg egentlig ikke er så veldig motivert siden "drømmebryllupet" mitt stort sett er å ta en tur ned til sorenskriveren og få det unna. Jeg vil være en gift kvinne, ikke Askepott-prinsesse! Jeg har enda til gode å finne en kjole jeg liker. Krempuff vil jeg ikke ha, og de eneste jeg finner som jeg virkelig liker er så dyre at jeg rett og slett ikke VIL bruke så mye penger på de... Så jeg fortsetter å lete. Men hva gjør man vel ikke for å glede de man elsker...
krillan Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Min elskede gleder seg til å se meg og til formalitetene er over og han føler han kan slappe av litt, han gruer seg til tale. Har sagt han slipper om han ikke vil, men han skal gjøre det sier han. søt Jeg gleder meg til hele dagen og til å være gift, til å understreke til han hvor mye jeg elsker han og være sammen med alle de menneskene vi er glad i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå