Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes noe som heter Antibac som man vel får kjøpt på apoteket? men de selger noe i en liten blank flaske på en kiosk på gardermoen også. Den er grisedyr. Har også sett billige antikbakterie flasker på feriesteder i Hellas.

Hvor mye koster antibac?

Er det like brukbart med sånne billige på feriestedet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Det finnes noe som heter Antibac som man vel får kjøpt på apoteket? men de selger noe i en liten blank flaske på en kiosk på gardermoen også. Den er grisedyr. Har også sett billige antikbakterie flasker på feriesteder i Hellas.

Hvor mye koster antibac?

Er det like brukbart med sånne billige på feriestedet?

Det er godt mulig at det er like bra, men du vet ikke, så, er det verdt å ta sjansen?

Skrevet

Foreslår at du tar deg en tur innom et apotek og kikker, hvis du har mulighet. Antibac finnes vel også som våtservietter enten i enkeltpakninger eller fra dispenser eller hva jeg skal kalle det.

Jeg har våtservietter fra Antibac og en gel fra GX+, for alt jeg vet finnes det også andre merker på markedet.

Jeg antar at du finner et bedre (og kanskje rimeligere) utvalg ved å se i forskjellige apoteker enn å satse på kiosken på Gardermoen.

Jeg har ingen erfaring med slike produkter kjøpt i utlandet.

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Jeg kjøpte Antibac(våtservietter) + sånn gele som man kan smøre inn hendene med. Brukte det hele tiden i Egypt, Men ble syk fordet...

Høres ut som om du skal til Hellas.

Der har jeg aldri brukt slike ting og heller aldri blitt syk.

Skrevet

Antibac har de på VITA også. som servietter eller på flaske. Koster vel ca rundt 50 lappen(??). Har også kun brukt det i Egypt(da kjøpte jeg lokal variant der nede, ble ikke syk...) . Du greier deg nok fint med såpe/vann, eller evt med vanlige våtservietter også om skal til Hellas.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...