Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Det finnes noe som heter Antibac som man vel får kjøpt på apoteket? men de selger noe i en liten blank flaske på en kiosk på gardermoen også. Den er grisedyr. Har også sett billige antikbakterie flasker på feriesteder i Hellas. Hvor mye koster antibac? Er det like brukbart med sånne billige på feriestedet?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Det finnes noe som heter Antibac som man vel får kjøpt på apoteket? men de selger noe i en liten blank flaske på en kiosk på gardermoen også. Den er grisedyr. Har også sett billige antikbakterie flasker på feriesteder i Hellas. Hvor mye koster antibac? Er det like brukbart med sånne billige på feriestedet? Det er godt mulig at det er like bra, men du vet ikke, så, er det verdt å ta sjansen?
ejoty Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Foreslår at du tar deg en tur innom et apotek og kikker, hvis du har mulighet. Antibac finnes vel også som våtservietter enten i enkeltpakninger eller fra dispenser eller hva jeg skal kalle det. Jeg har våtservietter fra Antibac og en gel fra GX+, for alt jeg vet finnes det også andre merker på markedet. Jeg antar at du finner et bedre (og kanskje rimeligere) utvalg ved å se i forskjellige apoteker enn å satse på kiosken på Gardermoen. Jeg har ingen erfaring med slike produkter kjøpt i utlandet.
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Jeg kjøpte Antibac(våtservietter) + sånn gele som man kan smøre inn hendene med. Brukte det hele tiden i Egypt, Men ble syk fordet... Høres ut som om du skal til Hellas. Der har jeg aldri brukt slike ting og heller aldri blitt syk.
MiniMjau Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Antibac har de på VITA også. som servietter eller på flaske. Koster vel ca rundt 50 lappen(??). Har også kun brukt det i Egypt(da kjøpte jeg lokal variant der nede, ble ikke syk...) . Du greier deg nok fint med såpe/vann, eller evt med vanlige våtservietter også om skal til Hellas.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå