Gå til innhold

Solbrune, tynne strømpebukser


Smillas

Anbefalte innlegg

HVOR finner jeg tynne, solbrune strømpebukser som ikke er så sinnsykt stramme i livet? Har forsøkt strømpebukser fra Cubus, HM, KappAhl og Lindex og alle er så stramme i livet. Er normalt slank, men får uansett skikkelig bulk i livet, noe jeg ikke kan fordra dersom jeg har en litt ettersittende kjole utenpå feks. Har forsøkt å vaske og utvide livet på de uten at dette hjelper nevneverdig... Og har forsøkt å kjøpe store str, men de er like stramme. Bruker en del stay-ups for å slippe problemet, men er ikke alltid det er den beste løsningen heller.. Kan noen hjelpe meg? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken

Har du prøvd HM sine strømpebukser som skal være lave på livet? Jeg bruker dem fordi på de er strikken i livet ganske bred og går litt i ett med reten. Jeg bruker altid en str større enn jeg trenger også drar jeg den så langt opp den kommer :P da blir det ikke så bulkete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har litt mage, og bruker Motelongs kjøpt på vanlig matbutikk. Funker fett! Solbrun og naturlig brunfarge på de, og klemmer ikke så ille som HM sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...