Gå til innhold

telttur

Fremhevede innlegg

Gjest ut_på_tur
Skrevet

hei! (kanskje ett litt annerledes spm her inne, ser det er mye utenlands tema, men prøver meg..)

jeg og mannen har tenkt å ta oss en telttur og lurer på helt nord i nordmarka (avkjøring nittedalsida). er lite kjent i området her selv, så vi trenger hjelp.

vil til ett rolig sted, gjerne med vann rundt (det er jo veldig praktisk!). om vi kan kjøre bil til ett sted og slå opp telt rett ved er jo dette fint, men om vi må gå litt er også dette OK (men ikke altfor langt..). jeg er dessverre araknofobisk (redd for edderkopper) så liker best å slå opp telt på gresset, føler meg på en måte tryggere der. er veldig glad i telting begge to, så skal ikke la disse krypene stoppe meg!

om du har noen tips til hvor vi kan dra setter vi stor pris på dette! om du også skulle vite om noen andre plasser utenom der vi har tenkt, nevn de gjerne!

kan jo nevne som ett tips til dere andre at vi har teltet i maridalen (ved øyungen vannet) før, og det var topp. kjekt ved vannet og rolig område. absolutt å anbefale andre her inne. (eneste var at det var mange andre teltturister rundt oss, så om du vil være helt ifred bør du ikke dra dit.)

takk for din hjelp!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...