Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags kake skal dere lage på 17. mai?

Blir det bløtkake eller noe annet spennende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal bake, så blir det nok en marsipankake.

Skrevet

Her blir det rester av konfirmasjonskaker, men skulle jeg bakt tror jeg det hadde blitt sukkerbroed med vaniljekrem og skogsbaermousse.

Skrevet

Tenker det blir iskake i år. Jeg leser til eksamen for tiden så tar meg ikke tid til å bake.

Skrevet

Vi skal ha jordbær og is. Skal bake en kake som jeg skal ta med på skolen til arrangementet der, har ikke tid til å bake to.. husmaling på programmet i hele morra...

Skrevet (endret)

Endret av Snuselille
Skrevet

Her blir det bakt verdens beste og brownies.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har program fra morgen til kveld på 17. mai med opptredener med studentkor og korps, så da blir det ingen tid til kakespising. Men skal jeg bake sjokoladekake til Grand prix-fest ikveld:)

Gjest Gjest
Skrevet

Charlotte russé :) Selve 17.mai-kaken for meg det.

Skrevet

Siden jeg går ut av døren litt over 0700 og sikkert ikke er hjemme igjen før jeg sjangler inn døra trøtt og sliten etter en lang dag med marsjering og noen timer øldrikking, blir det ingen kake her i huset.

Har gode barndomsminner om bestemors fantastisk saftige bløtekake med jordbær og banan på 17. mai. :smilbla:

Skrevet

Sukkerbrødbunn med jordbærmousse i et lag og vaniljekrem + jordbærskiver i lag nummer to. Planen er å trekke den med mmf i morgen tidlig og pynte med mer jordbær.

Skrevet
Sukkerbrødbunn med jordbærmousse i et lag og vaniljekrem + jordbærskiver i lag nummer to. Planen er å trekke den med mmf i morgen tidlig og pynte med mer jordbær.

Nam nam :sikle:

Skrevet
Nam nam :sikle:

Hehe, kan du godt si. Men ble ikke så fancy som det hørtes ut som, da moussen min ble mer som myyyyyk jordbærkrem. Så den holdes på plass med mmf'en helt til noen tar et stykke. Da er jeg spent på hva som skjer. Hehe. Har satt den på et fat med gode kanter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...