Gå til innhold

Ti ting jeg elsker ved å være singel.

Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

-Kan har 50" i stua

-Kan spise suhi / sterk mat når jeg vil i uka

-Kan se sære filmer når det passer meg

-Høre musikken jeg liker

-Kan la dasslokket stå slik det passer meg

-Vaske sokker når jeg begynner gå tom og det passer meg / vaske etter behov og ikke etter hvo mye som ligger i kurven

-Drikke meg drita når jeg har lyst (så lenge det ikke går utover jobb)

-Kjøre gris og plage syklister uten å få kjeft av "medpasasjer", eller tute på bilister som lusekjører i venstrefila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

- Jeg vet at jeg klarer meg alene uansett hva som skjer, og uansett hvor mye motgang jeg møter. Jeg kan takle hva som helst alene, og uansett hva som skjer er jeg i stand til å komme meg på bena igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Flørte med hvem jeg vil når jeg vil.

-Bare tenke på meg selv og ikke sånn "vi"greier.

-Ha det morro med venner på fest.

-Ha venner av motsattkjønn uten å føle at den andre blir sjalu

-Slippe å uroe seg for hva den andre driver med når dere ikke er sammen og han ikke gir lyd fra seg.

-Spise når jeg vil og hva jeg vil uten å måtte unnskylde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vite at om jeg blir forelsket og får meg en kjæreste, har jeg mange måneder foran meg med den vidunderlige tiden det er i starten av et forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vite at om jeg blir forelsket og får meg en kjæreste, har jeg mange måneder foran meg med den vidunderlige tiden det er i starten av et forhold!

åå..nå ble jeg litt glad jeg er singel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ma_*

Tenkte jeg skulle slenge meg på denne tråden.

jeg er ikke singel, men jeg er i et avstandsforhold(får ikke truffet kjæresten før mot tidligst til jul) så jeg må tenke at jeg er "singel" så jeg ikke skal bli gal:P

Derfor er det så fint å lese om ting jeg kan sette pris på i min hverdag:)

Her er noen av mine favoritter:

-Jeg kan tilbringe frihelgen min i senga med Sex and the city maraton

-Jeg kan dra hjem til foreldrene mine når jeg vil, hvis jeg føler meg litt ensom

-Får jeg tilbud om jentekveld/fest/sosiale ting slipper jeg dårlig samvittighet hvis jeg takker ja uten å tenke på om han kanskje ville gjøre noe sammen med meg

-Fjernkontrollen er min

-jeg rydder når jeg vil

-jeg spiser når og hvor jeg vil(ofte blir maten inntatt i senga:D)

-jeg innreder leiligheten min akkurat som jeg vil. den kan være så feminin som jeg har lyst til

-vil jeg tenne fullt av stearinlys en lys sommerkveld kun fordi jeg synes det er koselig, gjør jeg det, og tenker ikke på at det ikke er "nødvendig"

-jeg kjøper akkurat de klærne og skoene jeg vil, og slipper at han himler med øynene hvis han ikke liker det jeg har på meg)

-sliter jeg med internettet/tven/praktiske ting i leiligheten, MÅ jeg fikse det selv, og da får jeg en god følelse når jeg har klart det:D

-jeg kan la leiligheten flyte over av hårnåler, sminke og andre duppeditter som er kjekke å ha i umiddelbar nærhet, uten at en irritert kjæreste går og furter over dette

-jeg slipper å lage middag til to

-jeg slipper å vaske hans skitne underbukser

-dosetet er ALLTID nede!!! (det er en grunn til at det heter SETE)

(+ mange av de tingene som er skrevet opp her inne tidligere)

har faktisk mange ting å glede meg over ser jeg nå..det er bare å huske disse når savnet melder seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

jeg er ikke singel, men jeg er i et avstandsforhold(får ikke truffet kjæresten før mot tidligst til jul) så jeg må tenke at jeg er "singel" så jeg ikke skal bli gal:P

Derfor er det så fint å lese om ting jeg kan sette pris på i min hverdag:)

Her er noen av mine favoritter:

-Jeg kan tilbringe frihelgen min i senga med Sex and the city maraton

-Jeg kan dra hjem til foreldrene mine når jeg vil, hvis jeg føler meg litt ensom

-Får jeg tilbud om jentekveld/fest/sosiale ting slipper jeg dårlig samvittighet hvis jeg takker ja uten å tenke på om han kanskje ville gjøre noe sammen med meg

-Fjernkontrollen er min

-jeg rydder når jeg vil

-jeg spiser når og hvor jeg vil(ofte blir maten inntatt i senga:D)

-jeg innreder leiligheten min akkurat som jeg vil. den kan være så feminin som jeg har lyst til

-vil jeg tenne fullt av stearinlys en lys sommerkveld kun fordi jeg synes det er koselig, gjør jeg det, og tenker ikke på at det ikke er "nødvendig"

-jeg kjøper akkurat de klærne og skoene jeg vil, og slipper at han himler med øynene hvis han ikke liker det jeg har på meg)

-sliter jeg med internettet/tven/praktiske ting i leiligheten, MÅ jeg fikse det selv, og da får jeg en god følelse når jeg har klart det:D

-jeg kan la leiligheten flyte over av hårnåler, sminke og andre duppeditter som er kjekke å ha i umiddelbar nærhet, uten at en irritert kjæreste går og furter over dette

-jeg slipper å lage middag til to

-jeg slipper å vaske hans skitne underbukser

(+ mange av de tingene som er skrevet opp her inne tidligere)

har faktisk mange ting å glede meg over ser jeg nå..det er bare å huske disse når savnet melder seg :P

Hvorfor ikke bare dumpe typen, så kan du nyte dette for resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ma_*
Hvorfor ikke bare dumpe typen, så kan du nyte dette for resten av livet.

fordi alle hans fantastiske egenskaper veier opp for dette:)

(og egentlig liker jeg å vaske klærne hans og småkrangle om hvem det er sin tur til å lage middag, og ikke minst å kose i sofaen på en søndagskveld)

men siden han er langt borte er det vel bedre å fokusere på disse tingene mens jeg er alene, og heller fokusere på alt jeg elsker ved å være i et forhold når jeg har han hjemme hos meg igjen??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer sommeren igjen , og alle går rundt og er forelsket, bortsett fra meg. Slik føles det ialefall. Vel, i stedet for å deppe når jeg nok en gang møter sommeren som singel, har jeg skrevet en liste over ti ting jeg elsker ved å være singel. Kan du komme på fem?

Ti ting jeg elsker ved å være singel:

-Jeg bestemmer hva jeg skal ha til middag selv hver dag.

-De stille morgentimene med avis, internett og kaffe.

-Ingen krangling eller dårlig stemning.

-Fjernkontrollen er min og bare min:-)

-Jeg kan gå ut når jeg vil og treffe hvem jeg vil

-De rolige kveldene med bare meg og hunden og en god film.

-Ingen som krever noe av meg

-Ingen sjalusifølelse eller drikking om helgene.

-Ingen annen person å bekymre seg for.

-friheten min

Med hilsen fra Jon are

Kunne ikke vært mere enig!

Du glemte et vitkig punkt, ha syke somemropplevelser, med masse flotte kvinnfolk som har bltit ladet opp av hormoner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke singel, men jeg er i et avstandsforhold(får ikke truffet kjæresten før mot tidligst til jul)

...

Avstandsforhold hadde jeg ikke giddet, i hvertfall ikke for noe lengre enn et halvt år før man fikk en avklaring på ting. En annen faktor er selvsagt avstanden og tiden det er mellom hvert treff. Men sånn flere mnd / halvår hadde ikke kommet på tale. Spesielt om vedkommende skal reise jorden rundt eller reise avgårde for å studere i utlandet. Da er det nesten ondskapsfullt å "låse" vedkommende fast i et forhold på den måten.

Hva er det med dette dosetet? Hvis det er nede, må jo vi gutta lukke det opp hver gang vi skal pisse, det er mer jobb å vippe det opp enn det er å vippe det ned - så hvorfor må vi da gjøre det og ikke dere? Eller kanskje vi bare skulle la vær og skvette litt på ringen i steden? :fnise: Regner med at dere damer ikke er så svimle at dere setter dere rett på porselenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti ting jeg elsker med å være singel.

1. Frihet

2. Kan oppføre meg som ein mann

3. Kan "geeke" totalt ut avogtil

4. Kan la augene mine vandre uten å få ein smekk i bakhodet

5. Bruke mine penger slik eg vil

6. Være aleine, men ikke aleine

7. Konsentrere meg meir om venner

8. Kan være litt gal/sprø

9. Ha det moro som singel

10. Dynge innpå med junkfood, tatovere meg over heile kroppen, flørte med damene. Bestemme akkurat der og da hva eg vil gjøre, Røyke ein røyk i ny og ne. Sove lenge, snu døgnet. Lese ei bok fra perm til perm fortløpandes. Se ein heil sesong med TV serie på ei helg. osv osv uten at noen går totalt beserk.

Kan nok sikkert gjøre mange av desse tingene samen med kone/dame men er singel so gjør det som singel og liker det godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kan komme på masse ! :)

- Kattene kan sove i sengen om natten, uten at noen klager.

- Full styring og kontroll over pengene, slippe å føle seg forpliktet til å kle annen manns barn. Slippe betale andres regninger - for ting man ikke viste om !

- Ryddig og rent overalt (ikke rot og esker overalt). Ikke være "hushjelp".

- Bestemme selv hva som skal lages og spises (uten at noen klager), bake grove, grove brød uten å høre surmuling fra andre.

- Styre egen tid, jobbe så lenge jeg vil, jobbe søndag om jeg har lyst :)

- Ha kleskap med dører :)

- Ha noe på reserve i fryser'n uten at det er "borte" når jeg skal bruke det.

- Snakke med mannevenner i telefonen i en time uten at noen klager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ingen krangling (og denne teller hundre ganger og inn i evigheten)

- Leve livet slik jeg ønsker det

Trenger ikke flere grunner. Den dagen jeg selv ønsker det, og det dukker opp noen som er kompatible med disse to punktene vil jeg oppgi å være singel. For nå koser jeg meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Kan flørte masse :-)

- Ro og fred når jeg trenger det

- Ingen som maser

- Kan sove når jeg vil, vaske når jeg vil, spise når jeg vil ect.

- Har ansvar for det finansielle selv, ergo kan investere i et dyrt plagg og spise suppe resten av mnd om jeg syns det er en god ide.

- Mer tid til venner

- Slipper all DRAMATIKKEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Ingen som sitter hjemme og venter, jeg kan gjøre hva jeg vil uten å si i fra.

* Jeg kan både fløte og ha sex når jeg vil.

* Kan legge meg når jeg vil, og ingen som maser om at jeg må legge meg snart.

* Spiser alt det han ikke ville ha til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...