MissStiles Skrevet 16. mai 2009 #21 Del Skrevet 16. mai 2009 - ha morgenen for seg selv, med kaffe/te og internett - gå ut og komme hjem når jeg vil - rote så mye jeg vil - har fjernkontrollen for meg selv - jeg kan vaske leiligheten når det passer meg - ingen å ta hensyn til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_damen_* Skrevet 16. mai 2009 #22 Del Skrevet 16. mai 2009 *Jeg kan legge meg og stå opp når jeg vil. *Ingen som snorker. *Ingen utidige diskusjoner om penger eller prioriteringer. *Ingen skuffelse over at han ikke er nok sammen med ungene. *Rydding på mine premisser. Vil jeg ha det ryddig så rydder jeg. Vil jeg ikke så rydder jeg ikke. *mac`en er alltid ledig *Jeg bestemmer hva som er på TV *Jeg kan flørte med hvem jeg vil *Jeg kan reise på tur med hvem jeg vil og hvor jeg vil. *Jeg slipper å forholde meg til en annens (for meg) sære vaner og urimeligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrnice Skrevet 16. mai 2009 #23 Del Skrevet 16. mai 2009 -Jeg kan nyte synet av unge skjønnheter i sommerklær når jeg sitter med utepilsen min, uten å få et surt slag i siden fra dama. -Jeg kan drikke akkurat når jeg vil. Om klokka så et 8 om morgenen. -Kan sitte i sofaen og spille playstation hele dagen, uten mas. -Jeg slipper å late som om jeg er interessert i damas hobbier. -Slipper sjalusi. -Slipper svigers. -Jeg kan snakke med venninner uten å måtte gå igjennom et forhør etterpå. -Slipper fittehår på stuegulvet. (en av eksene mine gadd ikke støvsuge etter at hun shava seg, ikke tull...). -Trenger ikke vaske gstrenger med mensespor eller bremsespor. Det er så disgusting. -Slipper å kjenne morgenånden til dama. -Slipper å finne hårstrikker OVERALT. Akkurat nå så savner jeg egentlig bare sexen. Forholdssex er ti ganger bedre enn ons... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #24 Del Skrevet 16. mai 2009 1. Friheten i forhold til disponering av tid 2. Ha leiligheten for meg selv (ingen irriterende kompiser hengende i sofaen når jeg kommer sliten hjem fra jobb) når jeg måtte ønske 3. Muligheten for å bli forelsket igjen - muligheten for noe bedre;) 4. Kontroll over egen økonomi 5. Kunne sjekke opp og ha med meg en ny sexy fyr hjem / ringe en elsker når jeg måtte ha behov for en til i sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 16. mai 2009 #25 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg kan jobbe så mye jeg vil. Jeg kan drikke når jeg vil. Jeg slipper å sosialisere med damas familie og vennekrets. Men aller viktigst: Jeg slipper å se Melodi Grand Prix. Jeg slipper å stase meg opp og være Norsk Tullingtm på 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 16. mai 2009 #26 Del Skrevet 16. mai 2009 * Styre dagen selv. * Ingen og krangle med. * Ha hele senga fo meg selv. * Spise hva jeg vil. * Gjøre alt på min måte uten innblanding fra andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest håpesen Skrevet 16. mai 2009 #27 Del Skrevet 16. mai 2009 - Jeg kan rote så mye jeg vil i de periodene jeg er stresset og ikke orker å rydde. Sånn som nå rett før eksamen. - Jeg kan slå på tv-en med en gang vekkerklokka ringer om morgenen, uten at jeg vekker noen andre. Sliter nemlig veldig med å sovne igjen hvis det er mørkt og stille i rommet. - Jeg kan se dårlig jente-tv uten at noen himler med øynene. - Jeg kan vurdere alle invitasjoner o.l.om jeg har lyst, og slipper å ta en annen med i beregningene. . Jeg kan være mer spontan siden jeg slipper å sjekke om noen andre sitter klar med middagen o.l. - Jeg kan flørte og ha det mer moro på byen! - Og det aller største: Det er bare meg som er ansvarlig for om jeg har det bra eller ikke! Den siste synes jeg er noe av det aller beste med å være singel!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SingleSindre Skrevet 16. mai 2009 #28 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg kan kjøpe horer Jeg kan ha motorsykkelen på stua Jeg kan starte motorsykkelen på stua Jeg kan kjøre motorsykkelen fra stua til kjøkkenet og tilbake igjen Jeg kan dusje en gang i uka Jeg kan padle med kajakken min i antarktis hele sommeren Jeg kan spille bluesgitar 11 timer i strekk Jeg kan male stua svart Jeg kan henge opp kjempekrusifikset jeg kjøpte i Russland over senga Jeg kan ha med to tenåringsjenter hjem og ha satanisk sex under krusifikset Jeg kan prøve å loope cessnaen min uten hysteriske passasjerer(ikke fått til enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest håpesen Skrevet 16. mai 2009 #29 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg kan kjøpe horer Jeg kan ha motorsykkelen på stua Jeg kan starte motorsykkelen på stua Jeg kan kjøre motorsykkelen fra stua til kjøkkenet og tilbake igjen Jeg kan dusje en gang i uka Jeg kan padle med kajakken min i antarktis hele sommeren Jeg kan spille bluesgitar 11 timer i strekk Jeg kan male stua svart Jeg kan henge opp kjempekrusifikset jeg kjøpte i Russland over senga Jeg kan ha med to tenåringsjenter hjem og ha satanisk sex under krusifikset Jeg kan prøve å loope cessnaen min uten hysteriske passasjerer(ikke fått til enda) Hmmm....hørtes stas ut gitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 16. mai 2009 #30 Del Skrevet 16. mai 2009 Er krusifiks over senga så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 17. mai 2009 #31 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg ser enkelte av svarene som dere menn gir, forundrer det meg at ikke flere damer signerer og slutter opp om denne tråden. Drikke, horer, ingen svigerforeldre osv.. Nei, jeg blir flau over å være mann. Heldigvis finnes det noen av oss som ikke bare tenker på horer og alkohol. Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 17. mai 2009 #32 Del Skrevet 17. mai 2009 - Jeg slipper å stresse med å alltid ha nybarberte legger - Jeg slipper å holdes våken om natten med snorking og gryntelyder - Jeg kan prompe uaffektert - Jeg slipper forpliktelser - Jeg slipper å se og høre om fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. mai 2009 #33 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg ser enkelte av svarene som dere menn gir, forundrer det meg at ikke flere damer signerer og slutter opp om denne tråden. Drikke, horer, ingen svigerforeldre osv.. Nei, jeg blir flau over å være mann. Heldigvis finnes det noen av oss som ikke bare tenker på horer og alkohol. Med hilsen fra Jon Are Men er det noe bedre med å se så mye søppel-TV man bare vil og å spise så mye man vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tytebrett Skrevet 17. mai 2009 #34 Del Skrevet 17. mai 2009 Hmm.. jeg har ALLTID hatt lyst på kjæreste siden jeg har vært singel i mange år, men etter å ha lest alt dette, så har jeg faktisk lyst til å være singel! TUUUUUUUSEN TAKK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2009 #35 Del Skrevet 18. mai 2009 Når jeg ser enkelte av svarene som dere menn gir, forundrer det meg at ikke flere damer signerer og slutter opp om denne tråden. Drikke, horer, ingen svigerforeldre osv.. Nei, jeg blir flau over å være mann. Heldigvis finnes det noen av oss som ikke bare tenker på horer og alkohol. Med hilsen fra Jon Are Det skal virkelig ikke mer til for å få deg til å bli flau over å være mann? Isåfall tror jeg du enten ikke kjenner deg selv så veldig godt, eller er litt for opptatt av å fremstille deg selv i ett godt lys her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #36 Del Skrevet 18. mai 2009 Når jeg ser enkelte av svarene som dere menn gir, forundrer det meg at ikke flere damer signerer og slutter opp om denne tråden. Drikke, horer, ingen svigerforeldre osv.. Nei, jeg blir flau over å være mann. Heldigvis finnes det noen av oss som ikke bare tenker på horer og alkohol. Med hilsen fra Jon Are Vet du, disse svarene om horer osv, gjør at jeg ikke engang er FORUNDRET over at dem er singel. Ingen vil vel ha mannfolk som det, for annet enn et ligg når lysten er som verst! At noen mennesker ikke klarer å leve og tilpasse seg andre mennesker, faller vel i grunn utenfor singel-kategorien, vil jeg påstå. De skulle hatt en egen tråd: "Evig single, frivillig eller ei!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 18. mai 2009 #37 Del Skrevet 18. mai 2009 Her er noen ting jeg syns er fint ved å være singel: - Jeg slipper å ta hensyn til en til når jeg står opp om morgnen. Nå kan jeg spille musikk og bråke mye hvis jeg vil! - Jeg trenger ikke lage middag hvis jeg har brukt mye penger på noe annet (eks. klær/sko) - Jeg slipper maset (og deretter dårlig samvittighet) om at jeg er alt for mye i stallen til hesten min - Slipper å høre at jeg generelt har alt for mye å gjøre - Jeg får flere koselige venninne kvelder med vin og jentesnakk - Jeg har det mer gøy på by'n nå, når jeg kan flørte og danse heftig med hvem jeg vil! Elsker å danse=) - Jeg slipper forhør når jeg har vært ute på byen;) - Jeg slipper å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke har nok tid til å dra å besøke hans familie og slektninger - Jeg elsker friheten! - Jeg elsker bare å være meg igjen! Ikke tenke på noen andre! Heerlig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 18. mai 2009 #38 Del Skrevet 18. mai 2009 Det jeg elsker ved å være singel er: - å kunne velge middag (kan spise skiver med ost dersom jeg ikke orker noe annet) - å kun vaske egne klær - å kunne komme hjem når jeg vil - å kunne jobbe overtid så mye jeg vil/jobbe så sent jeg vil - at jeg kan vaske leiligheten anytime - bestemme hvilke TV program jeg vil se - at min lønn kun brukes på det JEG vil - at jeg lærer å gjøre flere ting selv, spesielt tekniske ting - sove så lenge jeg vil - ha radioen på badet høyt på om morgenen uten at jeg vekker noen - dersom jeg får jobb et annet sted kan jeg flytte uten å tenke på andre Sikkert mye mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 19. mai 2009 #39 Del Skrevet 19. mai 2009 - Jeg slipper å irritere meg over hans rot. - Ingen sure sokker henslengt her og der. - Kleshaugen er bitteliten, ingen svære manneklær å vaske. - Jeg kan innrede akkurat sånn som JEG vil. - Slipper å forholde meg til hans familie. - Slipper maset om at "nå MÅ du spise" de dagene jeg ikke har lyst på mat. - Kan trene yoga på stuegulvet uten å føle meg dum. - Kan flørte vilt uten å såre noen. - Kan bruke mesteparten av matbudsjettet på sko om jeg vil. And the list goes on and on... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. mai 2009 #40 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) - At jeg faktisk kan bryte opp når som helst og flytte hvor som helst hvis jeg vil. - Kan spise så mye sunn mat(eller usunn iblant for den saks skyld) jeg vil uten sure miner og mas om biff eller grandis. - Ingen fotball - Ingen fotball(kan ikke gjentas for mange ganger) - Kan dyrke mine egne særheter uten å bry meg om andres . - Kan fly så mye jeg vil med venninder. - Spille den musikken jeg vil på full guffe(så lenge det ikke forstyrrer naboer da). - Se hva jeg vil på TV. - Dra på ferie hvor jeg vil. - Styre min egen økonomi. - Bruke lang tid på badet. - Sitte så lenge jeg vil på nettet hvis jeg gidder. - Flørte med god samvittighet. - Mulighetene for en fremtidig partner ligger fremdeles åpen. .....og mange flere Endret 23. mai 2009 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå