Gå til innhold

Tykkelse på penis


Gjest Gjest_Kåre_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kåre_*

Hei. Jeg er en mann som er godt over den vanlige penisfikserte alderen. Alikevel lurte jeg her om dagen da damen min på gøy tok pappen på en dorull over min slappe penis. Den gikk såvidt inni, og så målte hun omkretsen til 13 cm (som tilsvarer drøye 4 cm i diameter)

Hun mener at en vanlig erigert penis ligger i snittet på denne tykkelsen. Jeg mener snittet må være noe høyere. Vi søkte på nettet og fant noe informasjon som sa at snittet ligger mellom 12-13 cm. (mener de da 12,5 cm eller beskriver opplysningene et normalområde...)

Jeg tror dette må være feil da jeg etter trening ikke har tenkt over at min er tykkere enn de andre i dusjen.

Så er det noen som kan henvise til seriøse undersøkelser (og gjerne kilden pga mange dustete journalister) som beskriver gjennomsnittlig tykkelse på en erigert penis. Gjerne også hva som er normalområdet (paralell til lengde som gjerne defineres mellom 12-18 cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hvor mye som er 'vanlig', men sambo har en omkrets på 15 cm. Vi målte sammen. Han har den tykkeste jeg har sett og derfor målte vi,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette må være feil da jeg etter trening ikke har tenkt over at min er tykkere enn de andre i dusjen.

Vel, hvis snittet ligger på 12-13 og din er 13, så er den vel teknisk sett ikke tykkere enn de andres heller da..? :lur:

Er jo heller ikke alltid en direkte sammenheng mellom hvor stor penis er i erigert tilstand og hvordan den ser ut slapp. Enkelte peniser reiser seg jo omtrent bare mens andre virkelig vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er om du har en grower eller en shower. Enkelte peniser er naturlig veskefylte og ser store ut, men som ikke vokser mer enn litt når de reiser seg. andre peniser er som en overraskelse. Med andre ord kan en liten slapp grower bli mye større enn den du synes virket stor i dysjen(shower).

30 % er showers, 70% er growers så dysjfasongen er ikke noen sikker indikator.

Ken Purviz skriver om at vekstpotensialet kan variere fra 33% til 300%.

Regn ut volumet på din erigerte * 100/volumet av din slappe så finner du ut om du er en grower eller shower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Hei. Jeg er en mann som er godt over den vanlige penisfikserte alderen. Alikevel lurte jeg her om dagen da damen min på gøy tok pappen på en dorull over min slappe penis. Den gikk såvidt inni, og så målte hun omkretsen til 13 cm (som tilsvarer drøye 4 cm i diameter)

Hun mener at en vanlig erigert penis ligger i snittet på denne tykkelsen. Jeg mener snittet må være noe høyere. Vi søkte på nettet og fant noe informasjon som sa at snittet ligger mellom 12-13 cm. (mener de da 12,5 cm eller beskriver opplysningene et normalområde...)

Jeg tror dette må være feil da jeg etter trening ikke har tenkt over at min er tykkere enn de andre i dusjen.

Så er det noen som kan henvise til seriøse undersøkelser (og gjerne kilden pga mange dustete journalister) som beskriver gjennomsnittlig tykkelse på en erigert penis. Gjerne også hva som er normalområdet (paralell til lengde som gjerne defineres mellom 12-18 cm)

Jeg har 13cm i omkrets på mitt tykkeste, ved rota, erigert, og jeg synes heller ikke gutter i dusjen ser ut til å ha noe spesielt tykkere snabb enn meg. Sikker på at dere målte riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er en mann som er godt over den vanlige penisfikserte alderen. Alikevel lurte jeg her om dagen da damen min på gøy tok pappen på en dorull over min slappe penis. Den gikk såvidt inni, og så målte hun omkretsen til 13 cm (som tilsvarer drøye 4 cm i diameter)

Hun mener at en vanlig erigert penis ligger i snittet på denne tykkelsen. Jeg mener snittet må være noe høyere. Vi søkte på nettet og fant noe informasjon som sa at snittet ligger mellom 12-13 cm. (mener de da 12,5 cm eller beskriver opplysningene et normalområde...)

Jeg tror dette må være feil da jeg etter trening ikke har tenkt over at min er tykkere enn de andre i dusjen.Så er det noen som kan henvise til seriøse undersøkelser (og gjerne kilden pga mange dustete journalister) som beskriver gjennomsnittlig tykkelse på en erigert penis. Gjerne også hva som er normalområdet (paralell til lengde som gjerne defineres mellom 12-18 cm)

Har du ståpikk i dusjen? Har de andre mennene i dusjen ståpikk? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hentet fra http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.2602346 :

"En gjennomsnittlig erigert penis er 14-16 centimeter lang og har en omkrets på 12-13 centimeter."

(Håper det ikke gjør noe at jeg legger ut denne linken....)

Vell 13 cm omkrets er ikke akkurat noe som føles " stort " ,er da helt vanlig størrelse .

Selv ikke for en ung kvinne som aldri har født , og er tight og stram - mener jeg . Menn flest kunne godt hatt litt tykkere penis - om alle kvinner skulle vært helt 100 % fornøyd .For å være ærlig ..

Er fornøyd men mannens penis lengde .Men kunne gjerne ønsket han var litt tykkere .Nyter samleiet og får orgasmer vaginalt slik han er .Men det hadde vært mye lettere å oppnå orgasme med en litt tykkere mener jeg .Da det skaper bedre trykk på g-punktet og føles bedre .Enn en tynn penis gjør .

Forde jeg merker enorm forskjell på han når han er skikkelig stor og godt errigert - og når han er mindre stiv og føles som om han er mindre enn han vanligvis er .Bred / tykk penis er best ja - helt enig i artikkel .

Det lille extra - hjelper på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Kåre_*
Har du ståpikk i dusjen? Har de andre mennene i dusjen ståpikk? :popcorn:

Skjerp dere. Her har flere "lest" noe som jeg ikke har skrevet. Det var kjæresten min som på gøy målte min SLAPPE penis (13 cm) og mente den da var som en gjennomsnittlig ERIGERT penis. Dette betvilte jeg da jeg ikke hadde lagt merke til at min slappe er noe spesielt i forhold til andre menn (og man har ikke ståpikk i fellesdusjen etter trening!!!). Og alle vokser jo mer eller mindre når den blir stiv.

Derfor betvilte jeg at det kunne være riktig at en gjennomsnittlig ståpikk er som min slappe i omkrets. Men svarene her og henvisning til undersøkelser tyder på at hun har rett. Min slappe ligger altså på snittet til en gjennomsnittlig erigert.

Det har forøvrig ikke noe med saken å gjøre hvor mye min vokser, men den dobler seg i lengden og øker også betraktelig i tykkelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg hadde sex første gang med dama mi her om dagen. Min er 17 i omkrets noe som tilsvarer 6-7 cm i diameter. For å gjøre en lang historie kort. Hun kom for første gangen i sitt liv med en gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg hadde sex første gang med dama mi her om dagen. Min er 17 i omkrets noe som tilsvarer 6-7 cm i diameter. For å gjøre en lang historie kort. Hun kom for første gangen i sitt liv med en gutt ;)

Vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Vel, jeg hadde sex første gang med dama mi her om dagen. Min er 17 i omkrets noe som tilsvarer 6-7 cm i diameter. For å gjøre en lang historie kort. Hun kom for første gangen i sitt liv med en gutt ;)

Tja... Jeg har en liten pikk, men var den første mann som klarte å få en av mine ekser til å komme kun av vanlig puling. Men det var jo fordi hun endelig fikk pult en mann, og ikke en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa jeg traff punkter ingen andre før hadde truffet. Mulig det var stillingsvalg og ikke str.

Who am i to say?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaginal orgasme tror jeg,utifra egne erfaringer,har inget med hvor stor og tykk penis er.

Tror det heller har med og gjøre hvordan penis bøyer seg når den er stiv.Og hvordan den da Finner veien inn i kjeden.

Veldig få peniser som er helt rette.De fleste har en liten bøy eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginal orgasme tror jeg,utifra egne erfaringer,har inget med hvor stor og tykk penis er.

Tror det heller har med og gjøre hvordan penis bøyer seg når den er stiv.Og hvordan den da Finner veien inn i kjeden.

Veldig få peniser som er helt rette.De fleste har en liten bøy eller lignende.

*signere*

Dette kan også komme an på hvilken stilling som benyttes, og støteteknikken..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruisecontroll
Vaginal orgasme tror jeg,utifra egne erfaringer,har inget med hvor stor og tykk penis er.

Tror det heller har med og gjøre hvordan penis bøyer seg når den er stiv.Og hvordan den da Finner veien inn i kjeden.

Veldig få peniser som er helt rette.De fleste har en liten bøy eller lignende.

Så en helt rett penis er ikke bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Smarting

Hei

Her har du fått en del halvdårlige svar (gadd ikke å lese alle, så det kan jo hende noen var fornuftige). en forklaring på at du ikke ser større ut enn de andre i dusjen kan jo være at det er de som er tilfredse med sin penis som tørr å dusje sammen med andre. Snittet blant de som tørr å vise seg frem vil sannsynligvis være høyere enn snittet i den mannlige befolkningen som helhet.

Spørsmålet du stiller om hva det betyr at gjennomsnittet er 12-13 cm har jeg to svar på. for det første kan de sokm opplyser dette tallet enkelt og greit ha lest noen forskjellige undersøkelser og sett at de fleste eller alle konkluderer med et snitt mellom 12 og 13 cm. For det andre kan dette være et forenklet uttrykk for mer kompliserte statistiske mål. Det er vanlig når man samler inn for eksempel den samme opplysningen fra mange forskjellige personer å regne seg frem til hvor sannsynlig det er at de menneskene man faktisk måler tilsvarer de reelle verdiene for alle (i dette tilfellet) menn. En undersøkelse kommer gjerne frem til ett nøyaktig gjennomsnitt blant de som blir målt (for eksempel 12,58), og så kommer man frem til at det er svært sannsynlig at gjennomsnittet i realiteten er i alle fall ganske nært dette (for eksempel mellom 12 og 13).

Jeg har også lest en del forskjellige tall på dette. Et problem som sannsynligvis møter alle som prøver å finne ut av dette er at når man etterspør folk som kunne tenke seg å bli målt, er det gjerne de som er stolte av utstyret sitt som gidder å komme. I undersøkelser som baserer seg på å spørre menn hvor store de er, ser man en tendens til at menn skryter på seg. Det er med andre ord vanskelig å si noe veldig sikkert om hva som er gjennomsnittlig penisstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginal orgasme tror jeg,utifra egne erfaringer,har inget med hvor stor og tykk penis er.

Tror det heller har med og gjøre hvordan penis bøyer seg når den er stiv.Og hvordan den da Finner veien inn i kjeden.

Veldig få peniser som er helt rette.De fleste har en liten bøy eller lignende.

Har klart å få vaginal orgasme både med store og små peniser ,tynne og lange og korte og tykke osv -dersom de holder på normalt lenge nok ! Alltså utholdende nok og støter på en behagelig måte .Men var klart lettest og raskest å komme ,ja deiligst -med de tykkeste penisene og de er favorittene såklart .De tykkeste penisene trenger nesten ikke bevege seg i det hele tatt - for at jeg skal komme .Nesten nok at de bare " er der "om man er tilstrekkelig tent ...Selvfølgelig stimulerer de mye kraftigere g-punktet eller nederste og mest følsomme del av skjeden -enn en tynn og liten sak gjør .Man kan greie å knipe rundt noe lite som kan være veldig opphissende ...men vanskeligere med noe stort ...Men jeg trenger ikke nødvendigvis knipe for å komme vaginalt .Jo med en finger må jeg knipe for å komme - men ikke med noe større og tykkere ...

Pikk er deilig uansett størrelse -så lenge den ikke er helt mini mini bitteliten eller myk og slapp : ) Er man skikkelig tent - går det vanligvis ganske fort også uten noe strev eller lang tid ..er nå min erfaring .Kvinner som er " vant til å ha vaginale orgasmer hver gang " får dette vanligvis uansett størrelse .Tror jeg .Bare mannen er normalt utholdende - 5 - 6 min .Eller mer .

Så ja - å pule en ungutt som varer noen sekunder kontra en som har kontroll på utstyret sitt og varer - er to helt forskjellige ting .

Syns oppriktig synd på kvinner som har 30 sekunders menn - i sengen . Gud hvor det ødelegger hele sexlivet for dem .Usexy og lite attraktivt med slike menn .Ingen reprise takk ...he he Skilsmissegrunn er det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har klart å få vaginal orgasme både med store og små peniser ,tynne og lange og korte og tykke osv -dersom de holder på normalt lenge nok ! Alltså utholdende nok og støter på en behagelig måte .Men var klart lettest og raskest å komme ,ja deiligst -med de tykkeste penisene og de er favorittene såklart .De tykkeste penisene trenger nesten ikke bevege seg i det hele tatt - for at jeg skal komme .Nesten nok at de bare " er der "om man er tilstrekkelig tent ...Selvfølgelig stimulerer de mye kraftigere g-punktet eller nederste og mest følsomme del av skjeden -enn en tynn og liten sak gjør .Man kan greie å knipe rundt noe lite som kan være veldig opphissende ...men vanskeligere med noe stort ...Men jeg trenger ikke nødvendigvis knipe for å komme vaginalt .Jo med en finger må jeg knipe for å komme - men ikke med noe større og tykkere ...

Pikk er deilig uansett størrelse -så lenge den ikke er helt mini mini bitteliten eller myk og slapp : ) Er man skikkelig tent - går det vanligvis ganske fort også uten noe strev eller lang tid ..er nå min erfaring .Kvinner som er " vant til å ha vaginale orgasmer hver gang " får dette vanligvis uansett størrelse .Tror jeg .Bare mannen er normalt utholdende - 5 - 6 min .Eller mer .

Så ja - å pule en ungutt som varer noen sekunder kontra en som har kontroll på utstyret sitt og varer - er to helt forskjellige ting .

Syns oppriktig synd på kvinner som har 30 sekunders menn - i sengen . Gud hvor det ødelegger hele sexlivet for dem .Usexy og lite attraktivt med slike menn .Ingen reprise takk ...he he Skilsmissegrunn er det : )

Du skriver mange gode og vel gjennomtenkte svar du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...
På 15.5.2009 den 18.19, Gjest Gjest_Kåre_* skrev:

Hei. Jeg er en mann som er godt over den vanlige penisfikserte alderen. Alikevel lurte jeg her om dagen da damen min på gøy tok pappen på en dorull over min slappe penis. Den gikk såvidt inni, og så målte hun omkretsen til 13 cm (som tilsvarer drøye 4 cm i diameter)

 

Hun mener at en vanlig erigert penis ligger i snittet på denne tykkelsen. Jeg mener snittet må være noe høyere. Vi søkte på nettet og fant noe informasjon som sa at snittet ligger mellom 12-13 cm. (mener de da 12,5 cm eller beskriver opplysningene et normalområde...)

 

Jeg tror dette må være feil da jeg etter trening ikke har tenkt over at min er tykkere enn de andre i dusjen.

Så er det noen som kan henvise til seriøse undersøkelser (og gjerne kilden pga mange dustete journalister) som beskriver gjennomsnittlig tykkelse på en erigert penis. Gjerne også hva som er normalområdet (paralell til lengde som gjerne defineres mellom 12-18 cm)

Helt vanlig omkrets og normalområdet er 15-16 cm.

Anonymkode: 0bfa2...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...