Gå til innhold

Frokost kafe i Barcelona sentrum?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne, skal til Barca i høst :)

Svigerinnen min har bodd der et år, så kan spørre henne neste gang jeg treffer henne om hun husker noen bra plasser.

Gjest Gjest_Grete_*
Skrevet

Så mye grove rundstykker får du ikke i Spania.

IKKE kjøp sånne ferdigsmurte baguetter som ligger i store bunker i flere butikker/barer nedover f.eks. Ramblas. De er ikke gode.

Men gå på kjeden som heter Pan&Company. De finner du overalt, sorte/gule skilt. Da får du ferske baguetter som blir påsmurt der og da med det du vil. Også har de god kaffe og nydelig ferskpresset appelsinjuice. (se litt sånn McDonalds aktig ut - men la deg ikke skremme av det for maten er kjempegod!!!)

Vi var to voksne og to tenåringer og var alle kjempeførnøyd!

Skrevet

nå er ikke jeg veldig bereist, men har vært i paris/roma/barcelona/london - og grovt brød er umulig å finne.

på hotellene får man gjerne servert kaker(ja....!), søte frokostblandinger og loff.

bakeriene har også ekstremt søte bakevarer.

så jeg skal faktisk begynne å ha med meg medbragte knekkebrød - man blir jo helt rar i mellomgulvet når man er vant til skikkelig grovbrød og fiber gjennom hele dagen:=)

men ja, jeg registrerte at disse kjede-cafeene på las ramblas var stappfulle - og det virket ikke som om det bare var turister.

Skrevet
nå er ikke jeg veldig bereist, men har vært i paris/roma/barcelona/london - og grovt brød er umulig å finne.

på hotellene får man gjerne servert kaker(ja....!), søte frokostblandinger og loff.

bakeriene har også ekstremt søte bakevarer.

så jeg skal faktisk begynne å ha med meg medbragte knekkebrød - man blir jo helt rar i mellomgulvet når man er vant til skikkelig grovbrød og fiber gjennom hele dagen:=)

men ja, jeg registrerte at disse kjede-cafeene på las ramblas var stappfulle - og det virket ikke som om det bare var turister.

da tar jeg med knekkebrød overalt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...