Arielle Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har blitt underholdningssjef i min søsters konfirmasjon, og da tenkte jeg at vi skulle ha en sang som er slik at man synger den, og så reiser man seg hvis man kjenner seg igjen i det som står der. Det er en sang som går slik: "Alle jenter reiser seg, reiser seg. Alle jenter reiser seg, reiser seg. Alle jenter reiser seg. Alle jenter reiser seg" (Da skal de som er jente reise seg) Så bytter man ut linja med ulike ting, feks "alle gutter reiser seg", "De med fartsbot reiser seg" Har dere noen idèer til andre ting man kan ha med? Noe som er litt morsomt. Det må helst passe inn i linja da...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 kommer jo veldig ann på hvilke type gjester dere har, er jo morsomt å ta noe som passer i forhold til de. Men her er iallefall noen forslag: tanter, onkler, søsken, over 40(eller et annet tall), med bunad, single, samboere, gifte, mette, sultne, tørste, foreldre, konfimerte, morsomme, spøkefugler, barnslige, glade, slappfisker, lesehester, tv-slaver, pizza-elskere (bytt gjerne med annen mat), kaffetørst (hvis det er før kaffe og kake serveres), "som vil gratulere ..... (din søsters navn), troende, "er bedre enn andre", selvgode... ... kan selvfølgelig gå over i ting som er pinlige for de personene det gjelder, men det passer seg vel ikke akkurat i en konfirmasjon.
Gjest Sativa Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Denne kan bli veldig morsom. Vi hadde med " de med svin på skogen" og neste vers "alle svina". Ellers har jeg hørt - de med bilring -smugrøykerne -skaphomsene -dansebandfansen osv osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå