Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har aldri testet ut sushi før, men har veldig lyst! Noen restauranter i Bergen som dere anbefaler? Har hørt noen har sagt at de fra deli de luca er gode og? Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har aldri testet ut sushi før, men har veldig lyst! Noen restauranter i Bergen som dere anbefaler? Har hørt noen har sagt at de fra deli de luca er gode og? Tips? :)

Deli de luca har sushi på brett, på samme måte som vellasorterte matvarebutikker. Det er en helt grei sushi, men det er narvesen versjonen av sushi. Er det første gangen så er det helt greit, men ikke døm sushi helt og holdent ut fra det du smaker. det er mye mer saftig, ferskt og delikat når det er helt nylaget.

Skrevet

Ah, tips til restaurant? ;) Hvis du er fra Bergen da!

Gjest Gjest
Skrevet

Nama. Ingen over, ingen ved siden...

Skrevet

Sumo er bra. Og den som ligger oppi gata bak McDonalds på fisketorget (husker ikke hva den heter).

Skrevet

Nama, Sumo og Red Sun er stedene for sushi i bergen :jepp:

Nama er best, men dyrest.

Gjest Tor Erik
Skrevet

Jeg ville gått for enten Nama, Red sun (deres "deluxe"-pakker er veldig forseggjorte og fine) eller Soho.

Sumo er samme folkene som Soho, men du ser at sushien er billigere.

Alternativt sjekk fiskenazien på kjøttbasaren (havets grøde) han er kjempeflink å hjelpe om du vil lage selv.

Jeg ville ikke latt deli-sushi være første smaken.

Skrevet

Ser at både LekeHusmor og gjest over foretrekker Nama. Har bare vært der en gang, men kommer ikke til å gå dit igjen. Foretrekker klart Red Sun (var den jeg ikke kom på navnet på isted) og Sumo foran Nama. Men smaken er som baken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...